• copyright: xheart.



    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ Risus.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ Risus.

    ~ Streetdance (Vol!):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    copyright: xheart.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Demi1309 schreef:
    (...)

    [misschien naar William en Amy?]


    {Waar zijn die?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Holy Christ O.o...ben ééndagje werken... wat heb ik gemist...]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Alice en Cam zitten buiten ^^ althans.. Ze gaan zo zitten :3 Zal Cam heel leuk vinden als je ze stoort :Y)]

    Alice 'Ally' Parker
    'Verzin maar wat,' zegt Cam lachend. En hij drukt een klein kusje op mijn lippen, en hij grinnikt even. Ik loop met Cam naar het bankje en ga er op zitten. Ik trek mijn knieën op en leun tegen Cam aan. 'We zitten op dezelfde bank als vanmorgen. Alleen is er nu een ding anders.' en ik glimlach naar Cam. Nu waren we niet alleen beste vrienden maar ook vriendje en vriendinnetje. Hoewel, hij had me nog niet officieel gevraagd. Maar ik denk wel dat dat goed zit. Ik druk nog een kus op Cam's lippen waarna ik mijn hoofd op zijn schouder leg en geniet van het moment.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Waar zijn die?}


    [Kantine:)]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 20:38 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rechazame schreef:
    [Holy Christ O.o...ben ééndagje werken... wat heb ik gemist...]


    [Niets ^^ dit is gemaakt tot een introductiedag, dus eigenlijk heb je niets gemist.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    We gaan zitten en Alice leunt wat tegen me aan en ik glimlach even en denk even na hoe gelukkig ik me opeens voel, 'We zitten op dezelfde bank als vanmorgen. Alleen is er nu een ding anders.' zegt Alice opeens en ik kijk even, ze had gelijk en ik lach "Ja inderdaad" zeg ik grijnzend en ik voel hoe ze nog een kus op mijn lippen drukt en daarna haar hoofd op mijn schouder legt. Ik voelde even in me zak en pakte het kleine doosje uit mijn zak en haalde voorzichtig mijn schouder weg en keek Alice even aan, en gaf haar een kleine knuffel voordat ik mezelf wat meer naar haar toe draaide "Alice" begin ik met een kleine glimlach "Ik wou je dit eigelijk al een tijdje geleden geven maar dit leek me nu het beste moment" zeg ik lachend en druk het kleine doosje in haar handen en keek haar een beetje afwachted aan,, ik hoopte dat ze het mooi vond.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Wesley Dylan Marshall.

    Op een hoog tempo ren ik de trap af de hal op. Ik passeerde wat mensen waarbij ik me alweer niet verontschuldigde en gewoon doorren. Wanneer ik uiteindelijk buiten bij de boom ben, merk ik pas hoe dik en hoog hij is. Ik zou me hier prima achter kunnen verschuilen en aangezien Sam er nog niet is, kan ik haar wel even laten schrikken. Ik sprint nog een stukje tot aan de boom en ga dan achter de boom op een bankje staan, waardoor ik in de lengte van de boom sta en ik niet te zien ben vanaf de ingang. Mensen achter me zouden nu vast raar opkijken. Het enige wat hun zien is iemand die op een bankje achter een boom staat.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sam
    Hijgend kwam ik bij de boom aan, en plofte neer op de grond. Mijn hakken smeet ik naast me neer, en stootte een klein lachje uit. ''Sukkel.'' mompelde ik grijnzend, en keek een beetje om me heen.
    Was ik bij de verkeerde boom, of is Wesley gewoon héel traag?
    Maar wacht eens, ik was hem niet gepasseerd net. Fronsend stond ik op, me afvragend waar hij kon zijn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alice 'Ally' Parker
    Cam kijkt me aan waarna hij me een kleine knuffel geeft. Ik glimlach naar hem, hij draait zich iets meer naar me toe. 'Alice,' zegt Cam met een kleine glimlach, 'Ik wou je dit eigelijk al een tijdje geleden geven maar dit leek me nu het beste moment.' en hij drukt een klein doosje in mijn handen en kijkt me afwachtend aan. Ik sta er even stil van. En ik kijk naar het doosje. Ik open het voorzichtig en kijk er verwondert naar. Dan kijk ik op naar Cam. 'Het is wonderschoon,' zeg ik. En ik ben voor de rest sprakeloos. Ik kijk verlegen glimlachend naar Cam en druk dan zacht mijn lippen op die van hem. En dan haal ik mijn lippen van die van hem af en geef hem een knuffel. 'Het is echt mooi.' Het is een kettinkje met een hangertje eraan. Het is echt wonderschoon. En ik kijk naar Cam.

    [Wat geeft hij? :Y)]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 21:08 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wesley Dylan Marshall.

    Hijgend hoor ik Sam aankomen, waarna ik een paar hakken naast de boom zie liggen. "Sukkel" Hoor ik van voren komen, nadat er een klein lachje uit haar mond is gekomen. "BOEEEEEEEE!" Roep ik, terwijl ik achter de boom vandaan kom en over haar hakken heen struikel, waarna ik bovenop Sam land. "Dacht je nou echt dat je sneller was als moi?" Lach ik, terwijl ik van haar af ga. Ik knijp even in haar wang. Gewoon irriterend. Ik grinnik even, waarna ik weer opsta.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [wat was Chárlines laatste reactie?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    *Blub hij geeft een ketting met een hangertje ofzo <3,, maar ik moet nu gaan :c ben vannacht/vanavond pas weer terug <33*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Adios amigo, ik weet niet of ik er dan ben. Baaaibaaaii <3 ik pas nog even mijn reactie er op aan ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Waar moest Féline ookalweer op reageren?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rechazame schreef:
    [wat was Chárlines laatste reactie?]

    Wat was die van jou? ._. Volgens mij heb ik 'm nog niet gezien :'DD

    Sam
    Ik gil luid toen er een harde 'boe' van achter klonk, en vervolgens een zwaar gewicht op me waardoor ik op mijn rug landde en Wesley boven op me. Ik knipperde verbaasd met mijn ogen, en keek in die van hem.
    Groen, bruin.. Mooi..
    ''Dacht je nou echt dat je sneller was als moi?'' lachtte hij, wat me uit mijn gedachten wakker schudde. Ik grinnikte. ''Ja, toevallig wel.. Maar jij had een voorsprong!'' zei ik op een overdreven teleurgestelde toon, en schoot in de lach toen hij in mijn wang kneep.
    Wesley stond weer op, maar ik daarintegen bleef gewoon rustig liggen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''