• copyright: xheart.



    Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.
    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.
    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ Risus.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.
    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.
    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ Risus.

    ~ Streetdance (Vol!):
    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.

    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    copyright: xheart.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Wesley Dylan Marshall.

    Ze staat op om vervolgens haar tas te pakken die nog bij de deur stond. Ze haalt er een flesje water uit, grinnikt even, neemt een paar slokken en ploft vervolgens weer naast me niet op het bed.
    ''Wil je wat laten zien?'' Vraagt ze, waarna er spontaan een grinnik over mijn lippen rolt. ''Eh- Freerunnen, bedoel ik.'' Ze grinnikt even en kijkt me dan aan. "Hier?" Ongelovig kijk ik haar aan. Ik kan het hier wel, alleen ik denk niet dat de muren er erg blij mee zullen zijn en de meeste attributen kun je toch echt buiten vinden. Freerunnen heeft bij sommige trucs wel wat weg van turnen. Ik bedoel, een random mens kan niet zomaar met een ratslag over een bank heen. Iets wat ik dan wel weer kan. Niet omdat ik heb geturnd, want dat heb ik niet. Nee, omdat ik best lenig ben.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Cameron Nikolai Parker
    Ik kijk opzij naar Alice en ik zie dat ze glimlacht en me een knipoog geeft, en ik kijk lachend even weg en als ik haar weer aankijk vormen de woorden 'ik hou van je' zich op haar lippen en ik glimlach naar haar en ze neemt dan weer een hap van haar eten en kijkt een beetje rond. Jayson stond op en liep weg opzoek naar een toilet en ik eet snel mijn brood op en gooi het papiertje in de prullebak en ga weer zitten naast Alice en ik leg mijn hand zachtjes op haar been en kijk de rest een beetje aan. 'En, wat is jullie eerste indruk van de school?' vraagt Ally en moet na een tijdje grijnzen 'En niet alleen groot zeggen.' zegt ze er achteraan. Ik denk een beetje na maar hou mijn mond maar en neem stil een slokje van mijn water.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Veronica Madeline Green.

    "Ik- Uhm- Nevermind". Ik stond op en liep de deur uit. Vlug liep ik terug naar mijn kamer en haalde daar mijn danskledij uit en deed deze vlug aan. Ik had nog andere outfits om te dansen hoor, maar dit was de eerste die ik vond. Ik deed de schoenen aan die ik gebruikte voor Jazz en ging opzoek naar de danszaal.

    xFreedom schreef:
    Wesley Dylan Marshall.

    Ze staat op om vervolgens haar tas te pakken die nog bij de deur stond. Ze haalt er een flesje water uit, grinnikt even, neemt een paar slokken en ploft vervolgens weer naast me niet op het bed.
    ''Wil je wat laten zien?'' Vraagt ze, waarna er spontaan een grinnik over mijn lippen rolt. ''Eh- Freerunnen, bedoel ik.'' Ze grinnikt even en kijkt me dan aan. "Hier?" Ongelovig kijk ik haar aan. Ik kan het hier wel, alleen ik denk niet dat de muren er erg blij mee zullen zijn en de meeste attributen kun je toch echt buiten vinden. Freerunnen heeft bij sommige trucs wel wat weg van turnen. Ik bedoel, een random mens kan niet zomaar met een ratslag over een bank heen. Iets wat ik dan wel weer kan. Niet omdat ik heb geturnd, want dat heb ik niet. Nee, omdat ik best lenig ben.

    Sam
    Ik grinnikte. ''Waar jij wilt, maar ik denk niet dat deze plek daar.. bestendig voor is.'' grinnikte ik, en krabte even aan mijn achterhoofd om vervolgens op te springen. ''Buiten?'' vroeg ik hem, aangezien het redelijk lekker weer was. De zon scheen in ieder geval, en misschien kon ik zo nog even dansen buiten. Daar had ik wel even behoefte aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alice 'Ally' Parker
    Als Cam terug komt , naast mij komt zitten, en hij legt zijn hand op mijn been. Ik glimlach naar hem en neem nog een hap. Dan gaat Ronnie ook eens weg. 'Stinken we soms?' vraag ik lachend. 'Eerst Jayson weg, nu Ronnie.' en ik kijk naar Will die ook niets zegt. Dus ik kijk naar Cam als ik klaar ben met eten. 'Ik ben klaar met eten,' en ik kijk even naar Will. 'Zin om iets te doen?' vraag ik aan Cam. Cam zou geen nee zeggen waarschijnlijk, anders had zijn sms ook niet veel zin dat hij me wilde zien. En ik kijk afwachtend naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Ik zie hoe Ronnie opeens weg rent en kijk haar verbaasd achterna en richt me weer op de mensen die er nog wel zijn, Alice en Will.
    'Zin om iets te doen?' vraagt Alice aan me en ik kijk grijnzend haar kant op "Wat had je in gedachten" vraag ik en knipoog naar haar.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alice 'Ally' Parker
    'Wat had je in gedachten?' vraagt Cam en hij knipoogt naar me. 'Je weet dat ik slecht ben in bedenken.' zeg ik lachend terwijl ik hem por. 'Ik moet sowieso eerst even langs de meisjes slaap zaal. Daar maar mee neginnen' vraag ik aan Cam terwijl ik alvast op sta. Ik kijk even naar Will. Die zie ik later nog wel in de les. 'Ik zie je later wel weer,' glimlach ik naar Will. 'En anders wel in de les.' En ik loop richting de deur van de kantine.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wesley Dylan Marshall.

    "Waar jij wilt, maar ik denk niet dat deze plek daar.. bestendig voor is" Grinnikt ze en krabt even aan haar achterhoofd om vervolgens op te springen. "Buiten?" Vraagt ze, waarna ik even door het raam kijk. Een boom die word verlicht door de zon is hetgene wat mijn uitzicht siert. "Is goed, maar verwacht niet te veel. Ik doe het nog niet zo heel lang" Zeg ik met een bescheiden glimlach, waarna ik snel de zak met gummiberen in mijn zak stop en ook opspring. "Wie als eerste bij de boom is" Ik grijns even, waarna ik begin te rennen.

    [kranten ;$.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sam
    ''Is goed, maar verwacht niet te veel. Ik doe het nog niet zo heel lang.'' zei hij bescheiden, en glimlachend haalde ik mijn schouders op.
    ''Wie als eerste bij de boom is.'' zei hij plotseling, en rende weg.
    Verbaasd keek ik hem na, en kwam toen weer bij de realiteit.
    Ik schopte mijn hakken uit, pakte ze op en rende op hoge snelheid naar de boom.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cameron Nikolai Parker
    'je weet dat ik slecht ben in bedenken.' zegt ze lachend en port me eventjes k moet sowieso eerst even langs de meisjes slaap zaal. Daar maar mee neginnen' vraagt ze aan me en ze gaat alvast staan, ik volg haar beeld en loop haar ook achterna naar de deur van de kantine en duw hem open en loop samen met Alice richting de meisjes slaapzaal en pak haar hand vast en geef een kusje op de bovenkant van haar hand.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    H4RRY5TYLE5 schreef:
    William Jake O'Donnel

    Ik knikte, "3 mensen nog, Cameron, Jayson en Ally". Ik ging zitten en begon van mijn broodje te eten. Man ik had echt honger. Toen mijn mond was leeggegeten en ik het had doorgeslikt keek ik op, "William, zeg maar Will".


    Amy Michels


    Ik knik. 'Dan heb je meer mensen ontmoet dan mij,' lach ik. 'Ik ben Amy.' ik kijk een beetje om me heen. Druk was het niet. Ik zucht en kijk hem weer aan. 'Heb jij vandaag al les gehad?' Ik kijk hem vragend aan en frummel wat aan mijn armband. 'Wat is je dansstijl?' ik glimlach en haal het haar uit mijn gezicht. Ik was nooit goed geweest in vrienden maken, het ging me dan ook nooit gemakkelijk af.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Alice 'Ally' Parker
    Hij pakt mijn hand vast en drukt een kusje op de bovenkant van mijn hand. Ik lach naar Cam, 'Dat kietelt,' lach ik. En ik loop met hem verder. We komen langs verschillende mensen en uiteindelijk aan bij de meisjeszaal. Ik loop naar mijn bed en klim erop. Ik had de bovenste van het stapelbed. En ik zag ook het bed onder me dat daar spullen lagen, ze was er alleen niet. Ik pak mijn tas en verwissel mijn dansscholen voor mijn zebravans. Ik spring weer van het bed af en loop weer naar Cam toe, 'Ready to go,' glimlach ik. En ik pak zijn hand vast en ik loop weer met Cam de zaal uit. 'Ik hoef niet per se iets te doen. Als ik maar met jou ben.' en ik kijk hem glimlachend aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Nikolai Parker
    Als we uiteindelijk aan komen bij de meisjes zaal doet Alice andere schoenen aan en pakt mijn hand weer vast voordat ze me weer mee weg trekt 'Ik hoef niet per se iets te doen. Als ik maar met jou ben.' zegt ze en kijkt me even glimlachend aan. Ik kijk haar glimlachend aan en trek haar mee naar buiten en leg mijn arm over haar schouder "Verzin maar wat" vraag ik lachend en druk een klein kusje op haar lippen en grinnik even.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    {Waar kan Daniël of Alex heen?}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Waar kan Daniël of Alex heen?}


    [misschien naar William en Amy?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne