• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgins
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog




    We beginnen dat iedereen, van alle drie de scholen, in de Grote Zaal zitten en dat Perkamentus (die ik voor nu even speel) aan de hand van de beker verteld wie er mee mag doen met het toverschooltoernooi

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 18:15 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elisabeth
    Opgelucht stond ik op, en voelde me weer wat vrijer. Ik moest de neiging onderdrukken om die etter verrot te schelden.
    "Waarom deed je dat, Ray?" Vroeg ik hem, en ik was zelf ook verbaasd om mijn stem. Hij klonk schor en hees, mede door de woede en pijn. Ik klonk ontzettend zielig, en dat feit irriteerde me; ik voelde hier niks voor. Helemaal niks. Enkel woede, maar dat verborg ik.
    Oke, een tikkeltje medeleven misschien, maar-
    Nee. Dat mocht en kon gewoon niet.
    Nee.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Klaine4Ever schreef:
    (...)
    [Ken je die grote zwarte spinnen? Nou ik zat eens rustig op de bank tv te kijken, ik voelde dat er iets niet klopte, ik draai mijn hoofd zit er zo een ding schuin naast me op de grond. Nou binnen één tel stond ik op de bank, in plaats van zitten. xD "Maaaaaam, spiiiin! Haal het weg!" Schreeuwde ik toen xD

    [Dat lijkt me redelijk terrifying O.o Ik had er eens een aan mijn fiets hangen; dan deind er naast je iets langwerpigs me, stokje denk je, en dan klimt het opeens richting je handvat...
    Uiteindelijk landde hij nog op mijn broek ook :S]


    Don't run away this time and die like a man.

    Ray

    Ik kijk half op naar Elisa.
    "Ik- Ik weet het niet." Zeg ik zacht. Haar stem klonk schor en hees.
    "Het is uit verdediging? Of, weggestopte woede die op dit soort momenten vrij kan komen." Zeg ik net zo zacht. Ik kijk weer naar de grond.
    Mijn woede kan ik niet goed kwijt. Ik stop het altijd weg, ik krop het op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Colt45 schreef:
    (...)
    [Dat lijkt me redelijk terrifying O.o Ik had er eens een aan mijn fiets hangen; dan deind er naast je iets langwerpigs me, stokje denk je, en dan klimt het opeens richting je handvat...
    Uiteindelijk landde hij nog op mijn broek ook :S]

    [Ach hou op! Je bezorgd me letterlijk rillingen xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik reageer morgenochtend xx]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Okee xXx]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Klaine4Ever schreef:
    (...)
    [Ach hou op! Je bezorgd me letterlijk rillingen xD]

    [xD Uiteindelijk zat in de trein nog steeds ongemakkelijk te schuiven, voor het geval hij misschien op m'n rug was geklommen xD Talk about paranoid ^^]


    Don't run away this time and die like a man.

    Colt45 schreef:
    (...)
    [xD Uiteindelijk zat in de trein nog steeds ongemakkelijk te schuiven, voor het geval hij misschien op m'n rug was geklommen xD Talk about paranoid ^^]


    [Hou op! Of ik send Confundo op je af! xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Klaine4Ever schreef:
    (...)

    [Hou op! Of ik send Confundo op je af! xD]

    [Lolz xD Dan... dan gebruik ik Mary als levend schild; zij is de onschuldigste huffelpuffer die de wereld ooit gekend heeft :3
    Nya, ik ga denk ik maar eens pitten ^^ trusten]


    Don't run away this time and die like a man.

    Dawn
    Ik was nogaltijd verlamd en ik werd behoorlijk pissig toen ik hoorde hoe Ray Elisábeth had vrijgemaakt van de vloek.. Ik hoopte echt zo hard dat er nu een leraar kwam die me zou helpen want ik gok dat die andere twee dat niet vanplan waren te doen.. Ik denk dat zij me gewoon zouden laten liggen naast een kermende Weasly die op een gegeven moment ook wel geen pijn meer zal hebben en er dus ook vandoor zou gaan.. Als dat gebeurde ging ik me denk ik eenzaam voelen.. Niet omdat ik alleen in de gangen lag. Maar gewoon omdat niemand me helpen zou..


    Little do you know

    Elisabeth
    "Ik heb je niks aangedaan, Ray." Zei ik verontwaardigd, en keek omgeinteresseerd naar de twee op de grond.
    "Zullen we gaan?" Vroeg ik hem uiteindelijk maar, omdat ik geen zin had om straks betrapt ze worden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Zit op m'n mobiel, dus mijn stukjes zijn niet zo lang :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dawn
    "Zullen we gaan?" Hoorde ik Elisábeth toen zeggen waardoor ik helemaal in paniek raakte.. Straks dan lag ik hier tot morgen en dan vonden alle leerlingen me halfdood hier op de grond.. Slytherin kreeg zowieso punten aftrek want ik was een slytherin en ik was hier nog op de gangen nadat de avondklok werd ingeluid.. Ik ging problemen krijgen..

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 11:40 ]


    Little do you know

    Ray

    Ik kijk Elisabeth aan.
    "Gaan? En hun dan?" Ik kijk achter me. Ik bega sowieso een fout, als ik weg ga krijg ik Dawn en Weasley misschien wel op me dak. Maar als ik naar hun ga, krijg ik Elisabeth... Ik zit nu in een flinke tweestrijd met mijzelf.
    "Wat als... En dan..." Stamel ik, niet wetende wat te zeggen of te doen. Ik wil niet tussen twee 'teams' komen te zitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisabeth
    Ik zuchtte vermoeid, en legte bemoedigend mijn hand op zijn arm. "Wil je betrapt worden? Kan je je voorstellen hoeveel punten aftrek Slytherin krijgt? En die twee zijn het niet waard." Legde ik uit. Nee, die Dawn dacht mij zomaar te kunnen vervloeken? Dat mens was nog niet van mijn af, dat kon ik haar garanderen.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 12:06 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''