• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgins
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog




    We beginnen dat iedereen, van alle drie de scholen, in de Grote Zaal zitten en dat Perkamentus (die ik voor nu even speel) aan de hand van de beker verteld wie er mee mag doen met het toverschooltoernooi

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 18:15 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ray

    Ik kijk Elisabeth aan en dacht na.
    "Ja... Maar Dawn is ook een Slytherin, dus er gaan sowieso punten af. En als zij en Weasley het vertellen aan Anderling of Perkamentus, worden wij als nog in de kraag gepakt." Zeg ik dan.
    Ik mag dan wel pas 14 zijn, maar dom ben ik niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    ''Ze kunnen niet bewijzen dat wij het waren.'' zei ik schouderophalend.
    ''En anders bestaat er altijd nog Amnesia, lieverd.'' grijnsde ik, en keek hem afwachtend aan.
    ''Dus, blijf je bij.. díe twee, of ga je mee?'' vroeg ik hem, en sprak 'die twee' uit alsof ze oud vuil waen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    Ik bijt hard op mijn lip en meen bloed te proefen.
    "Ik- Ik ga wel mee." Zeg ik dan. Jammer genoeg kan ik niet ver in de toekomst kijken om te kunnen zien wat er gaat gebeuren...
    "Ik hoop maar dat ik de goede keuze maak..." Zeg ik mompeld tegen mezelf.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik moet bij Ray z'n extras wat neerzetten maar zit op ds dus doe ik later wel.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Hahaha, ik heb echt medelijden met die arme stakker :"D]
    Elisàbeth
    Ik glimlach tevreden, en loop samen met Ray weg uit deze gang. Na een tijdje gelopen te hebben kwamen we aan in een wat drukkere gang, en keek Ray aan.
    ''Zeg, waar zijn al die Slytherins toch gebleven?'' vroeg ik in het algemeen alsof er niks gebeurt was, doelend op het feest aangezien we nog mensen moesten uitnodigen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ja, ik moet mijn personage ook nog aanvullen --'

    Maar ik ga even douchen, dus dat doe ik er na wel.

    Terug in een kwartiertje ofzo xx]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dawn
    "Ik- Ik ga wel mee. Ik hoop maar dat ik de goede keuze maak..." hoor ik Ray dan zeggen. Nu is mijn hoop vergaan. Alsof Weasly een Slytherin wil helpen.. Misschien dat hij me zou helpen omdat ik dan niet kan zeggen dat het zijn schuld was. Maar zo was ik zowieso al niet. Of ik zei niks of ik vertelde de waarheid.
    Ik hoopte dat Weasly me zou helpen. Maar als hij me zou helpen dan stond ik bij hem in het krijt. Dat was iets wat minder leuk was. Maar alles liever dan hier liggen wachten op een leraar of andere leerlingen..


    Little do you know

    [Ik moet vandaag verplicht de stad in met me moeder -.- Dus waarschijnlijk ben ik na 1 uur een tijdje weg..
    Ik zal proberen niet mee te gaan =p maar waarschijnlijk is dat vergane hoop.. xD
    Volgens me moeder zit ik de vaak achter men laptop. Ik vind dus echt van niet he xD]


    Little do you know

    Ray

    Ik loop met Elisabeth mee richting een drukkere gang.
    Ik haalde mijn schouders op op de vraag die Elisabeth stelde.
    Ik wijs naar Pansy, niemand mag haar echt. "Daar is er een." Zeg ik met een klein lachje, ook niet echt van harte want ik sta nog te piekeren over of ik eengoede keuze heb gemaakt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Wat heb ik gemist en wie wil Alicia of Alize meeten?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ik ga ook even douchen]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Uhm Elisábeth heeft Fred Weasly vervloekt met crucio. En Toen kwam Dawn die dezelfde vloek op Elisábeth afstuurde. En nu ligt Dawn verlamd(ook door een vloek) in een gang naast een kermende fred..
    Volgens mij heb je verder niet echt iets gemist..?]


    Little do you know

    Elisàbeth
    Ik grinnikte. ''Nee, dankje.'' grijnsde ik, en zuchtte even bij het denken aan vanavond.
    The Lord onder ogen komen, mijn moeder onder ogen komen.. Ik fronste nadenkelijk.
    Ik keek even naar Ray, wiens gezichtsuitdrukking gekweld was.
    ''Wat is er, ukkie?'' vroeg ik hem, en dat 'ukkie' ging nu gewoon automatisch eigenlijk.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik weet het niet." Zeg ik dan. Ik heb ineens niet zo zin meer in dat feest.
    "Ik voel me niet zo lekker." Zeg ik dan en kijk naar de grond.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Uhh, ik geloof dat ik nog steeds moet reageren...@TheseWords; met welke van jouw characters was Blaise ook maar weer aan het praten? En wou je verder met dat gesprek of komen ze elkaar gewoon weer tegen of zo?]


    Don't run away this time and die like a man.