• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgins
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog




    We beginnen dat iedereen, van alle drie de scholen, in de Grote Zaal zitten en dat Perkamentus (die ik voor nu even speel) aan de hand van de beker verteld wie er mee mag doen met het toverschooltoernooi

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 18:15 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elisabeth
    Ik grijnsde zwakjes, maar stopte daarmee toen ik weer een pijnscheut voelde. Ik liet het hier maar bij, die cruciatus-vloek was ik wel op uitgekeken. Misschien morgen.
    "Ik ben nog niet klaar met jou, ukkie." Siste ik.
    "Paralitis." Mompelde ik in de richting van Dawn, en strompelde vervolgens pijnlijk weg van die.. Ik zuchtte. Te veel scheldwoorden om te gebruiken in 1 zin.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    "Ik ben nog niet klaar met jou, ukkie." Sist Elisa.
    Ik slik een keer. Ik zag dat ze iets mompelde. En toen liep ze weg.
    Ik laat het hiet niet bij! "Elisa!" Roep ik en ga achter haar aan.
    Ik pak mijn wand=Stok. "Je hebt hier zelf om gevraagd! Paralitis!" Roep ik naar haar, ik wist wel dat ze die net op Dawn gebruikte, ik zag het aan haar mond. Nu geef ik haar er van terug.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Haha, Geweldig. Mijn broer heeft een hele collectie aan spinnen en datsoort shit. Levend xd Hij vroeg me een keer of ik zo'n ding vast wou houden. Ik zo: "No. No. No no no!" En toen kwam hij met die spin naar me toe lopen.. Ik gillen. en toen ging ik naar huis rennen(Hij woont al opzichzelf, Gelukkig xd)]


    Little do you know

    [Lol! Ik was voor een paar weken gelee in Engeland op kamp en toen zat er bij mij en me BFF een vette grote mega enge spin! D: Ik ging gillend die tent uit! xd]

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 23:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dawn Melodie Harmonie
    Ik voelde een knal tegen mijn hoofd en merkte al snel dat ik verlamd was. Dit vond ik nóg erger dan niet weten wat er gebeurt! Ze wist wel welke spreuken ze moest gebruiken he. Ik hoorde hoe Ray dezelfde spreuk op Elisábeth gebruikte en dat was fijn. Revenge..


    Little do you know

    [ik ga]


    Remember to be ridiculous.

    Elisabeth
    Goed, ik was ontzettend pissig nu. Waar had ik dit aan verdiend?
    Oke, nep-huilen. Ik moest hem er van overtuigen dat ik ontzettend gekwetst was.
    Ik wist een traan te produceren, die langs mijn wang rolde. Ik keek Ray gekwetst en verontwaardigd aan, waar ik volgens mij aardig goed in slaagde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ByeBye =)
    Ik ga ook maar, Doeg ××]


    Little do you know

    Klaine4Ever schreef:
    [Lol! Ik was voor een paar weken gelee in Engeland op kamp en toen zat er bij mij en me BFF een vette grote mega enge spin! D: Ik ging gillend die tent uit! xd]

    [LOL xD Ik gil zelden.. Ik zit doorgaans met enorme ogen naar zo'n beest te staren en uiteindelijk komt er dan iets uit als; EEP! Haal het weg O.o]


    Don't run away this time and die like a man.

    Ray

    Ik zie een traan over Elise's wang gaan.
    Ik bijt op mijn lip. Ze kijkt me gekwetst en verontwaardigd aan, ik slik even.
    Mijn wand nog steeds in mijn hand en één vraag in mijn hoofd; Moet ik het opheven?
    Nog steeds bijt ik op mijn lip en kijk ik naar Elisa.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Colt45 schreef:
    (...)
    [LOL xD Ik gil zelden.. Ik zit doorgaans met enorme ogen naar zo'n beest te staren en uiteindelijk komt er dan iets uit als; EEP! Haal het weg O.o]


    [Lol, ik schreeuw altijd; Haal het weg, haal het weg, haal het verdomme weg! HAAL HET WEG! *uch* Dat zijn mijn reacties xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Klaine4Ever schreef:
    (...)

    [Lol, ik schreeuw altijd; Haal het weg, haal het weg, haal het verdomme weg! HAAL HET WEG! *uch* Dat zijn mijn reacties xD]

    [Ja, haal het weg is bij mij ook een frequente uitroep. Al ga ik er ook vaak gewoon vandoor als er een wesp in de buurt is. Like; RUN AWAAAAAAY]


    Don't run away this time and die like a man.

    Elisabeth
    Hij lijkt in een tweestrijd met zichelf te zitten. Mooi zo. Een tweede traan rolde over mijn wang, al moest ik toegeven dat deze niet nep was. Ik zat met mijn gedachten een beetjke bij mijn thuissituatie, zoals ik wel vaker zit. En nee, ik was er niet blij mee. Ook ik had zo mijn behoeftes aan moederliefde, die ik nooit kreeg.
    Ik concentreerde me weer op Ray.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    Ik zie een tweede traan over haar wang glijden.
    Weer slik ik, nog steeds bijt ik op mijn lip.
    Langzaam hef ik mijn wand en hef de spreuk op. "Het spijt me, Elisa." Zeg ik gemeend. Ik houd er niet van mensen pijn te doen, en vooral niet met vloeken.
    Ik kijk naar de grond, flink beschaamd om wat ik deed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Colt45 schreef:
    (...)
    [Ja, haal het weg is bij mij ook een frequente uitroep. Al ga ik er ook vaak gewoon vandoor als er een wesp in de buurt is. Like; RUN AWAAAAAAY]

    [Ken je die grote zwarte spinnen? Nou ik zat eens rustig op de bank tv te kijken, ik voelde dat er iets niet klopte, ik draai mijn hoofd zit er zo een ding schuin naast me op de grond. Nou binnen één tel stond ik op de bank, in plaats van zitten. xD "Maaaaaam, spiiiin! Haal het weg!" Schreeuwde ik toen xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.