• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgins
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog




    We beginnen dat iedereen, van alle drie de scholen, in de Grote Zaal zitten en dat Perkamentus (die ik voor nu even speel) aan de hand van de beker verteld wie er mee mag doen met het toverschooltoernooi

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 18:15 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Colt45 schreef:
    [Uhh, ik geloof dat ik nog steeds moet reageren...@TheseWords; met welke van jouw characters was Blaise ook maar weer aan het praten? En wou je verder met dat gesprek of komen ze elkaar gewoon weer tegen of zo?]


    [Alicia. Het kan dat ze nog bij elkaar zitten maar kan ook dat ze elkaar weer tegen komen. kies jij maar]


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    [Alicia. Het kan dat ze nog bij elkaar zitten maar kan ook dat ze elkaar weer tegen komen. kies jij maar]

    [Heb net het laatste Alicia-bericht teruggevonden, dus ik reageer daar wel even op ^_^]


    Don't run away this time and die like a man.

    Elisàbeth
    ''Waar heb je last van dan?'' vroeg ik hem, een tikkeltje bezorgd.
    Hij zag er gewoon zo schattig uit, ik kón niet gemeen of koelbloedig tegen hem doen. Ik stopte met lopen, en keek hem aan.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 13:18 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    Ik stopte ook met lopen, maar ontwijk haar blik.
    "Hoofdpijn." Zeg ik dan, en nee geen leugen, maar dit is hoofdpijn van het malen, niet van het niet lekker zijn. Ik bijt weer op mijn lip. "En pijn in mijn buik." Van de zenuwen ja...
    Ik weet niet of ze het gelooft, ik hoop het maar...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    Ik fronste, en tilde zijn hoofd op doordat ik mijn vinger onder zijn kin plaatste. Ik trok een wenkbrauw op.
    ''Wat zit je dwars?''
    Dat van net stelde toch niks voor? Ik bedoel.. éen was een Gryffindor, en de ander had me pijn gegeven. Veel pijn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    "Ik voel me gewoon niet zo lekker." Herhaal ik me en kijk haar aan. "Dat zei ik net toch?" Zeg ik zacht en kijk naar beneden voor zover dat lukt.
    Er zit me wel dergelijk iets dwars, ik bedoel we hebben ze gewoon laten liggen, daar... Op die koude vloer...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    TheseWords schreef:
    Alicia
    'Heb je al plannen voor je extra dagje vrij?' vroeg ik hem. Ik doelde er niet persé op dat ik iets met hem wou gaan doen ofzo, dat zou ik morgen wel zien. Ik was meer benieuwd of hij wel al wist hoe hij zijn extra dagje vrij in zou vullen. Want ik had er eerlijk gezegt geen idee van wat ik morgen zou moeten gaan doen...


    Blaise
    Hij dacht even na.
    "Nee," zei hij uiteindelijk schouderophalend. "Niet echt. Al was ik niet echt van plan inspannende dingen te gaan ondernemen," voegde hij er met een lichte grijns aan toe; hij wilde best leuke dingen op een vrije dag doen, maar het moest wel relaxed blijven, uiteindelijk.
    Hij keek haar aan.
    "Jij dan?" vroeg hij toen.
    Hij keek kort de ruimte rond, zich serieus afvragend wat zijn opties voor morgen waren die níet op verveling uit zouden draaien.


    Don't run away this time and die like a man.

    Elisàbeth
    Zuchtend liet ik mijn arm weer langs mijn lichaam hangen.
    ''Prima, als je je problemen in je eentje wil oplossen, ga je gang.'' mompelde ik.
    Daar had ik wel de nodige ervaring mee, aangezien ik met niemand mijn 'tweede leven' kon delen. En ja, dat was ontzettend lastig.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    "Oke." Zeg ik uiteindelijk. "Ik voel me gewoon rot, over het feit dat die twee daar nog liggen. Ik ben niet zó een erg persoon." Zeg ik en kijk haar aan.
    "Niet dat jij zo erg bent, of... Nou ja..." Ik kom niet uit mijn woorden, ik heb gezegd wat ik wilde zeggen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alicia Jones
    'Ik heb ook nog geen idee' antwoorde ik glimlachend. 'Maar ik ga in ieder geval lekker lang uitslapen. Vanavond willen ze namelijk een feestje hier in de commonroom gaan geven, waardoor het niet echt slim is als ik morgen weer heel vroeg op ga staan. Trouwens, even over dat feestje... jij komt ook gewoon toch?'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elisàbeth
    Ik fronste. ''Zég, je zag toch wat dat wicht had gedaan?'' zei ik, en voelde me boos worden als ik er aan dacht.
    Kalmeer, Lizz.
    Ik zuchtte. ''Luister, die twee hebben niet voor niks een vloek over zich heen gekregen. Die twee redden zich wel, hebben ze al vaker gedaan.'' zei ik. Vooral Fred, ja, daar had ik wat incidentjes mee gehad.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Blaise
    Hij glimlachte even. Hij was geen losbol, niet iemand zich compleet klemzoop en het deed met mensen wiens naam hij zich de volgende dag niet meer herinnerde, maar voor een feestje in de commonroom was hij altijd wel in.
    Niet dat hij veel keuze had, of hij moest de hele avond al op de slaapzaal willen bivakkeren, maar dat gaf niet; het zou vast wel gezellig worden.
    "Sure, tuurlijk kom ik," antwoordde hij daarom nuchter.
    Hij dacht even na.
    "Hoe gaat dat eigenlijk werken met de eerste, tweede en derdejaars?" vroeg hij toen. Feestjes hielden in; drank. Hij zag een feest met kiddo's van elf niet echt wat worden, als hij eerlijk moest zijn. Zelfs over sommige vierdejaars had hij nog zijn twijfels.


    Don't run away this time and die like a man.

    Alicia Jones
    'Als ze willen kunnen ze meefeesten, ik ga ze niet als één of ander moedertje zeggen dat ze niet mogen drinken. Maar zodra ze irritant worden zorgen we er wel gewoon dat ze in hun kamertjes verdwijnen.' Als ze normaal zouden doen zou ik er geen moeite mee hebben, maar dat was voor hun volgens mij heel erg moeilijk. Dan zouden we er wel gewoon voor zorgen dat we van ze af waren


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ray

    Ik kijk Elisabeth aan nadat ze dat gezegd heeft.
    "Echt?" Vraag ik met een vragende blik. "Weasley lewk echt helse pijn te hebben en Dawn heeft de verlammingsspreuk over zich heen gekregen..." Zeg ik zacht.
    "Maar je hebt denk ik wel gelijk. Ze komen er overheen." Ik maak een glimlachje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    ''Denk je dat ik geen helse pijn heb gehad?'' mompelde ik, een tikkeltje verontwaardigd.
    ''Maar goed, zullen we maar naar de Common Room gaan ofzo?'' vroeg ik hem, terwijl ik hem aankeek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''