• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgins
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog




    We beginnen dat iedereen, van alle drie de scholen, in de Grote Zaal zitten en dat Perkamentus (die ik voor nu even speel) aan de hand van de beker verteld wie er mee mag doen met het toverschooltoernooi

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 18:15 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Confundo
    Waanzichtspreuk. Maakt het slachtoffer in de war.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ik ga even, kom zo weer op mn mobiel x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dawn Melodie Harmonie
    Ik hoorde hoe er een spreuk geroepen werd en direct erna voelde ik me nogal in de war. Ik keek om me heen "Wa.. Hoe.. Wat.. Huh?" Stamel ik dan waarna ik iedereen vragend aankijk. Ik voelde me raar.. Ik wist niet echt goed meer wat er nu gebeurd was en dat maakte me zeer.. Gefrustreerd..


    Little do you know

    [OMGOMGOMGOMG Er zat net een fucking wesp OP de laptop, die weer op mijn schoot stond. En laat ik nou net FOBISCH BANG voor die beesten zijn T___T Echt, als m'n moeder m niet had weggehaald was ik er wss in paniek met de muis op gaan rammen of zo...]


    Don't run away this time and die like a man.

    [Net als de drie onvergeeflijke vloeken;

    Imperio, ghehe laat het slachtoffer doen wat je wil.

    De Cruciatusvloek; Geeft het slachtoffer een helse pijn.

    Avada Kedavra; Dood het slachtoffer.

    ;') Sorry wilde even zeggen xd]

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 23:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Haha, Ik heb dat nu met spinnen. Als ik er 1 gezien heb ik mijn kamer slaap ik niet tot ik hem weer heb gevonden en het huis uit heb gegooid..]


    Little do you know

    [Imperio is de derde onvergeefelijke vloek, Paralitis niet]


    Remember to be ridiculous.

    [Uh, ik heb het met bijen, en laat er nou net van de week eentje op mijn kont zitten. Moest me bff hem weghalen xD We hebben in een deuk gelegen met ze tweeën. O en ik ben echt als de dood voor spinnen, hoe klein ook xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Oja xD Faal wist ik. Imperio, ghehe laat het slachtoffer doen wat je wil toch?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ja, Paralitis is de vloek die harry en de mensjes van het ministerie ook steeds gebruiken.]


    Remember to be ridiculous.

    Ray

    Ik kijk naar Dawn die zich ineens raar begint te gedragen.
    Met een ruk draai ik me om naar Elisa.
    "Jij hé." Zeg ik en ga overeind staan. "Echt, je bent zo erg." Ik kijk haar aan.
    Ik begon haar net te mogen, maar nu... Nu is dat gevoel flink weggeebt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Amnesia is de vergetings spreuk toch?
    Lumos; licht.
    Lumos maxima; Groter licht.
    Je had er toch nog een?
    Oja; Nox; Dimpt het licht. xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dawn Melodie Harmonie
    "Wat is er met me gebeurt? En waar ben ik in godsnaam.. Wat is er met hém" ik wijs naar Weasly "gebeurt?" Vraag ik gefrustreerd. Ik kon er neit tegen als ik niet wist wat er gaande was.. Dan kon ik echt nijdig worden..


    Little do you know

    [Spinnen kan ik wel, tegen, mits ze klein zijn. Laats zo'n huge ass motherfucking monsterspin op de trap. I was like; yeah, I wasn't planning on going upstairs anyway, I'll sleep on the couch....]


    Don't run away this time and die like a man.

    -dubbel-

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 23:51 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''