• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgins
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog




    We beginnen dat iedereen, van alle drie de scholen, in de Grote Zaal zitten en dat Perkamentus (die ik voor nu even speel) aan de hand van de beker verteld wie er mee mag doen met het toverschooltoernooi

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 18:15 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Alize
    Toen ik wat over het prachtige terrein van Hogwarts liep zag ik een meisje (Dawn) alleen zitten en toen ik naar haar toe liep zag ik dat ze, zoals ik al dacht, inderdaad aan het huilen was. 'Heej' zei ik glimlachend terwijl ik naast haar ging zitten en mijn hand op haar nog vrije schouder legde. 'Gaat het wel? Wat is er gebeurd?'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elion
    Hij liep kalm door de gangen van de school. Nou, dat hadden ze gehad; het schouwen der stokken, wat nit bijster aangenaam was geweest omdat hij de zijne niet echt had onderhouden en de maker daar moeilijk over had gedaan, en een kort interview met een verslaggeefster wiens naam hij was vergeten maar met wie hij direct een meningsverschil had gehad. Hij mocht haar niet. Nou, hij zou wel zien wat ze over hem schreef.
    Hij liet het van zich afglijden en toen hij bij de commonroom was, was hij het alweer vergeten.
    Hij mompelde het wachtwoord en ging naar binnen, niet wetend wat voor reactie hij van zijn mede Zwadderaars kon verwachten.


    Don't run away this time and die like a man.

    Dawn Melodie Harmonie
    "Heej" hoorde ik ineens iemand zeggen en niet veel later kwam diezelfde persoon naast me zitten. Het was Alize de kampioen van beauxbatons.
    "Gaat het wel? Wat is er gebeurd?" Vroeg ze me nadat ze haar hand op mijn schouder legde.
    "Ik.. Een stel jongens.. Ze.. Ze duwde me en.. En ze scholden me uit voor.. Voor.." Verder kwam ik niet want ik barste nu helemaal in huilen uit.
    "Ze scholden je uit voor wat?" Vroeg Alize toen.
    "Freak.." Stamelde ik toen zachtjes..


    Little do you know

    Alize
    Even dacht ik na, want hoewel mijn engels toch redelijk goed was kende ik dat wordt niet. Maar het zou vast niks leuks betekenen. 'Wat stom van ze!' antwoorde ik en dacht na. Hoe zou ik haar in hemelsnaam kunnen helpen. 'Als mensen anderen gaan pesten betekend dat meestal dat de gespeste hoger dan de pester staat' zei ik glimlachend 'dus ze zijn gewoon heel erg zielig. Als ze je volgende keer weer iets willen doen, moet je me maar roepen oké? Maar voor nu moet je die tranen weg vegen en een glimlach op je gezicht toveren. De enige jongen die je tranen waar is, zal je namelijk nooit laten huilen'


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Wie wil met Alicia (Slytherin) meeten?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [als ze naar commonroom gaat/er is kan ze naar Elion toe gaan, die kwam net binnen. Hij is iemand met gebruiksaanwijzing, though.
    Anders heb ik ook nog Zabini en evt. Mary, maar die if Huffelpuf]


    Don't run away this time and die like a man.

    [wat heb ik gemist en wie wil met George of Axelle meeten?]


    Remember to be ridiculous.

    [uhm, dan laat ik haar wel in de Common Room zijn en naar uhm... Elion toe gaan en als dat niet werkt kan ik haar altijd nog naar Zabini laten vluchten, haha]

    [Je hebt alleen gemist dat Elion, Alize en Kruml zijn ingedeeld voor het toernooi, verder niks]

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 20:03 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Dawn Melodie Harmonie
    Een klein glimlache kwam op mijn gezicht nadat ze dat had gezegd. Ze was best aardig. Ik veegde mijn tranen weg waardoor Courage op mijn knie sprong en vrolijk geluidjes begon te maken.
    "Je mag gaan" Zeg ik dan lachend tegen Courage waarna hij wegvliegt. Ik weet dat als hij geluidjes gaat maken dat hij dan toestemming vraagt om terug te gaan naar de andere uilen. Tenminste iemand die hier maatjes heeft.
    "Zullen we naar binnen gaan? Ik krijg het koud.." Zegt Elize waarna ze opstaat en haar hand naar me uitrijkt.
    "Is goed. Ik krijg het ook aardig koud.." Stem ik in "Ik ben trouwens Dawn.." Ik noemde mijn hele naam niet want ik schaamde me er toch best een beetje voor..
    "Ik ben Elize, Elize Faye Bellamy. Maar dat wist je denk ik al" Lacht ze.
    Ik knik en samen lopen we naar het kasteel..


    Little do you know

    [lawl okay ^_^]


    Don't run away this time and die like a man.

    [Ray en Elisábeth zijn in common maar ik wacht op Aragog...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ScenexLover schreef:
    Dawn Melodie Harmonie
    Een klein glimlache kwam op mijn gezicht nadat ze dat had gezegd. Ze was best aardig. Ik veegde mijn tranen weg waardoor Courage op mijn knie sprong en vrolijk geluidjes begon te maken.
    "Je mag gaan" Zeg ik dan lachend tegen Courage waarna hij wegvliegt. Ik weet dat als hij geluidjes gaat maken dat hij dan toestemming vraagt om terug te gaan naar de andere uilen. Tenminste iemand die hier maatjes heeft.
    "Zullen we naar binnen gaan? Ik krijg het koud.." Zegt Elize waarna ze opstaat en haar hand naar me uitrijkt.
    "Is goed. Ik krijg het ook aardig koud.." Stem ik in "Ik ben trouwens Dawn.." Ik noemde mijn hele naam niet want ik schaamde me er toch best een beetje voor..
    "Ik ben Elize, Elize Faye Bellamy. Maar dat wist je denk ik al" Lacht ze.
    Ik knik en samen lopen we naar het kasteel..


    [wil je alsjeblieft niet bepalen wat mijn personage zegt? Nu waren het nog dingen die ik haar toch wel wou laten zeggen, maar ik vind dit niet echt leuk...]

    Alicia Jones
    Toen Elion binnen kwam stond ik op uit de fauteuil waar ik inzat en liep ik naar hem toe. 'Gefeliciteerd' zei ik met een glimlach. Ik had nog nooit eerder met deze jongen gepraat. Hij was mijn aandacht nooit waard geweesd, waardoor ik hem altijd gewoon negeerde. Maar nu hij onze school én onze afdeling zou vertegenwoordigen vond ik wel dat hij tenminste een praatje waard was. Als hij me begon te vervelen of irriteren kon ik nog altijd gewoon weg van hem lopen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elisàbeth
    Ik keek Dawn grinnikend na. ''..juist.'' grijnsde ik, en keek verveeld rond.
    ''Volgende suggestie, ukkie?'' vroeg ik hem plagend, terwijl ik nadacht. Waar kon je leuke mensen vinden?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elion
    Een meisje stond op en liep naar hem toe. Hij kende haar niet echt en vroeg zich uit gewoonte af wat ze van hem moest. Oh ja, zijn naam was uit de beker gekomen, dat was waarschijnlijk de reden dat ze hem plotseling aansprak. Ze zei wat iedereen had gezegd; 'gefeliciteert' een woord dat in de afgelopen tijd plotseling erg hol was geworden; iedereen zei het, omdat het leek te horen. Hij was de gelukkige, dus feliciteerde je hem. Elion knikte, niet onvriendelijk.
    "Dank je," zei hij nuchter. Hij maakte zich niet wijs dat iedereen die hem feliciteerde oprecht blij voor hem was; de meesten ging het voornamelijk om de afdeling of de school. Hij was hiermee een pion geworden die zichzelf naar de overwinning moest besturen.
    Dit was een typisch voorbeeld van Elions accurate, maar zonder meer pessimistische manier van redeneren. Hij was nou eenmaal cynisch en enigszins negatief ingesteld.
    Hij rekte zich ontspannen uit en liep naar een comfortabel ogende stoel, waar hij zich vermoeid van alle adrenaline in liet ploffen.


    Don't run away this time and die like a man.

    [ben er weer]


    "We accept the love we think we deserve."