• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta's!

    Inschrijving voor de eerste ronde blijft 2 weken open. Pak en beet 9 Augustus zullen de bèta's weten wie doorgaat naar de tweede ronde.

    http://www.quizlet.nl/beta/
    Inschrijvingen gesloten!

    Mod-toevoeging: Na de problemen de afgelopen weken hebben de mods besloten dat alleen de beta's zich bezig houden met deze verkiezingen. De mods hebben dus geen inspraak in de zoektocht naar de nieuwe beta's.

    DE PB'S ZIJN VERZONDEN.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 21:40 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 aug 2012 - 12:02 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Rutger komt meestal 's morgens op Q, dus als 2 augustus is doorgegeven sluit hij het 's morgens. Het is jammer voor de mensen die nog wouden inleveren, maar nu leer je dat je niets moet uitstellen tot de laatste dag.
    We kunnen er niets meer aan veranderen, dus volgende keer beter..


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Hel schreef:
    (...)

    Dat zien we wel, zo heeft Vain een aanmelding ingestuurd die nergens op slaat omdat ze 'zo geweldig' is, die was zo slim om er een printscreen van te maken zodat we die allemaal kunnen overslaan, en lizse heeft al aangegeven dat ze op een ander account een fake aanmelding heeft ingezonden, maar daarvan weten we de naam ook ^^



    Dus die van Vain telt niet mee, omdat ze er een printscreen van had gemaakt? Huh?


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)


    Dus die van Vain telt niet mee, omdat ze er een printscreen van had gemaakt? Huh?

    Vain had gewoon een hele onzinnige ingestuurd, dat ze geschikt is als bèta omdat ze awesome is, etc. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)


    Dus die van Vain telt niet mee, omdat ze er een printscreen van had gemaakt? Huh?


    Ik denk dat ze daarmee verraadde dat het niet serieus was. (:


    everything, in time

    Nieve schreef:
    (...)
    Vain had gewoon een hele onzinnige ingestuurd, dat ze geschikt is als bèta omdat ze awesome is, etc. (:


    Oh God, sommige mensen ook.. (cat)


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Oh God, sommige mensen ook.. (cat)

    Ik verbaas me er iedere keer weer over hoe kinderachtig sommige mensen kunnen zijn. Zucht.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Suc7 aan de beta's die de aanmeldingen na moeten kijken.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 17:31 ]

    Korra schreef:
    Suc7 aan de beta's die de aanmeldingen na moeten kijken.

    Dank je. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Is het raar dat ik dit topic grappig vind?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Gondor schreef:
    Oh ... Dat is ook lullig voor degene die nog iets wilden nakijken voor ze de inschrijving opsturen. Of voor mensen die terug zijn van vakantie net en het nog willen doen vandaag. :/


    En Quizlet kennende zijn er behoorlijk wat mensen die de laatste dag hadden willen inleveren. Strak geregeld :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Hoeveel nieuwe bèta's worden er eigenlijk gekozen?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Yenthl schreef:
    Hoeveel nieuwe bèta's worden er eigenlijk gekozen?


    30 voor de eerste ronde, en uiteindelijk komen er 10 nieuwe bèta's bij, zoals ook boven het aanmeldformulier stond...

    Sjiriki schreef:
    (...)

    En Quizlet kennende zijn er behoorlijk wat mensen die de laatste dag hadden willen inleveren. Strak geregeld :Y)


    Kun je het beter Alwin? Zie je nog niet zo snel een site bouwen en onderhouden van deze omvang.

    Dat doen de Quizletters toch echt zelf, haha. Ik heb er ook een handje naar om alles uit te stellen, maar ik weet dat ik het dan ook altijd vergeet. :'D


    everything, in time

    Het is niet de users hun fout dat de inschrijvingen gesloten zijn. Als de inzendingen tot vandaag open zouden blijven moet dat ook zijn. Leuk als je nu je laatste controle aan het doen bent en het niet meer kan indienen. Ben je ook leuk gekloot.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?