• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta's!

    Inschrijving voor de eerste ronde blijft 2 weken open. Pak en beet 9 Augustus zullen de bèta's weten wie doorgaat naar de tweede ronde.

    http://www.quizlet.nl/beta/
    Inschrijvingen gesloten!

    Mod-toevoeging: Na de problemen de afgelopen weken hebben de mods besloten dat alleen de beta's zich bezig houden met deze verkiezingen. De mods hebben dus geen inspraak in de zoektocht naar de nieuwe beta's.

    DE PB'S ZIJN VERZONDEN.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 21:40 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 aug 2012 - 12:02 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Schrikbarend schreef:
    Ik heb me 'aangemeld' 8D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Illustrator schreef:
    (...)


    Het is niet de bedoeling dat we nu alleen maar fake aanmeldingen binnenkrijgen he, we zijn op zoek naar mensen die hier serieus tijd in gaan steken.

    Hel schreef:
    (...)

    Het is niet de bedoeling dat we nu alleen maar fake aanmeldingen binnenkrijgen he, we zijn op zoek naar mensen die hier serieus tijd in gaan steken.

    Ik ga ook nog een normale inzending inleveren, don't worry^^ or do worry, the choice is yours(cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hel schreef:
    (...)

    Het is niet de bedoeling dat we nu alleen maar fake aanmeldingen binnenkrijgen he, we zijn op zoek naar mensen die hier serieus tijd in gaan steken.


    Ik steek er ten eerste serieus tijd in, plus de aanmelding van mij was niet fake :3.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hoeveel tijd gaat dit per dag/week ongeveer in beslag nemen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Hoeveel tijd gaat dit per dag/week ongeveer in beslag nemen?


    Is wisselend per persoon en per aanvraag

    Hel schreef:
    (...)

    Is wisselend per persoon en per aanvraag


    Maar is het echt zo dat je er heel veel tijd aan kwijt bent of kan het ook af en toe eens tussendoor dat je een aanvraag of twee afhandeld?

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 20:14 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Waarom zou je trouwens sowieso fake aanmeldingen maken? Des te meer moeten de bèta's nakijken en des te langer duurt het eer we de uitslag weten.(cat)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Waarom zou je trouwens sowieso fake aanmeldingen maken? Des te meer moeten de bèta's nakijken en des te langer duurt het eer we de uitslag weten.(cat)


    Tja, er zijn er een paar die het leuk vinden om dat te doen, of het nu leuke aanvragen zijn of kut aanvragen maar goed..

    Hel schreef:
    (...)

    Tja, er zijn er een paar die het leuk vinden om dat te doen, of het nu leuke aanvragen zijn of kut aanvragen maar goed..


    Welke users vinden het nou leuk om dat te doen? :<. Ze bederven eigenlijk de pret voor anderen die géén fake aanmelding hebben gedaan, want zo weten de bèta-readers volgens mij niet welke een echte aanmelding is of niet. Hoe weten jullie dat dan eigenlijk?

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 21:01 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Voordat ík zometeen een hoop derrie op mijn dak ga krijgen: rustig, mensen, rustig, mijn aanmelding op mijn andere account bevat grappige anekdotes, niks pretbedervends aan, ik vind het alleen zo zielig -ik kon even niet op een beter woord komen, sowweh D;- voor de bèta's omdat ze telkens ongeveer dezelfde aanmeldingen voorbij zullen zien komen. Ik vind het leuk om mensen te helpen, blablabla, ik ben gemotiveerd, blablabla, dat soort dingen. Niet dat mijn 'goede' aanmelding er nou anders dan dat uit zal zien, of zo.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Illustrator schreef:
    (...)

    Welke users vinden het nou leuk om dat te doen? :<. Ze bederven eigenlijk de pret voor anderen die géén fake aanmelding hebben gedaan, want zo weten de bèta-readers volgens mij niet welke een echte aanmelding is of niet. Hoe weten jullie dat dan eigenlijk?


    Dat zien we wel, zo heeft Vain een aanmelding ingestuurd die nergens op slaat omdat ze 'zo geweldig' is, die was zo slim om er een printscreen van te maken zodat we die allemaal kunnen overslaan, en lizse heeft al aangegeven dat ze op een ander account een fake aanmelding heeft ingezonden, maar daarvan weten we de naam ook ^^

    Fuuuuuuuuuuu, ik ben iets vergeten in dat formulier te zetten. D:


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Fuuuuuuuuuuu, ik ben iets vergeten in dat formulier te zetten. D:

    TOO LATE! MUHAHAHAHA.
    *evil Loki laugh*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik hou ook van jou!


    everything, in time