• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta's!

    Inschrijving voor de eerste ronde blijft 2 weken open. Pak en beet 9 Augustus zullen de bèta's weten wie doorgaat naar de tweede ronde.

    http://www.quizlet.nl/beta/
    Inschrijvingen gesloten!

    Mod-toevoeging: Na de problemen de afgelopen weken hebben de mods besloten dat alleen de beta's zich bezig houden met deze verkiezingen. De mods hebben dus geen inspraak in de zoektocht naar de nieuwe beta's.

    DE PB'S ZIJN VERZONDEN.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 21:40 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 aug 2012 - 12:02 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    *Pak 'm beet. Lekker bezig Sarah! :Y)
    Weet niet of ik veel kans maak, aangezien ik de vorige keer niet genoeg deed als beta. Neh, we gaan het maar weer eens proberen 8D. Succes iedereen!


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    *Pak 'm beet. Lekker bezig Sarah! :Y)
    Weet niet of ik veel kans maak, aangezien ik de vorige keer niet genoeg deed als beta. Neh, we gaan het maar weer eens proberen 8D. Succes iedereen!

    Wat een timing! XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb me nu echt met een goed formulier aangemeld :3
    Oh, en als jullie bij een story gaan kijken, dan zou ik zeggen: Tools of destruction is het meest recent, ik doe de stukken van Heather c:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Wanneer sluiten de inschrijvingen eigenlijk?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Wanneer sluiten de inschrijvingen eigenlijk?


    Morgen om middernacht (of woensdagochtend, dat hangt compleet van Rutger af)

    De laatste rondeeeee!
    Bah, nu begin ik weer een beetje zenuwachtig te worden.(cat)


    Til hug og blod.

    Wo shit, te laat :/


    i put the fun in funeral

    Nee, ik heb het dus uiteindelijk toch niet gedaan. Ik was simpelweg niet zeker van mijn zaak. Ik heb volgend schooljaar zo verschrikkelijk veel nieuwe dingen waarvan ik niet weet hoeveel dat van mij gaat vergen, dat ik het toch niet gedaan heb. En het laatste wat ik wil is falen op zo'n taak, terwijl anderen hem wel goed zouden uitvoeren.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 13:55 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik vind wel dat er even duidelijk had mogen staan dat de inschrijvingen vanmorgen gesloten zouden worden. Ik vind dit écht heel erg onduidelijk en ook niet erg netjes.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hiddlestons schreef:
    Ik vind wel dat er even duidelijk had mogen staan dat de inschrijvingen vanmorgen gesloten zouden worden. Ik vind dit écht heel erg onduidelijk en ook niet erg netjes.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Hiddlestons schreef:
    Ik vind wel dat er even duidelijk had mogen staan dat de inschrijvingen vanmorgen gesloten zouden worden. Ik vind dit écht heel erg onduidelijk en ook niet erg netjes.


    Dat is mijn fout, ik had rutger een pb gestuurd dat de inschrijvingen vandaag dicht moesten gaan, dat was ook algemeen bekend, maar ik ging er vanuit dat hij dit 's avonds pas zou gaan doen en niet vanochtend om 8 uur al...

    Oh ... Dat is ook lullig voor degene die nog iets wilden nakijken voor ze de inschrijving opsturen. Of voor mensen die terug zijn van vakantie net en het nog willen doen vandaag. :/


    Til hug og blod.

    Het kan zeker niet meer veranderd worden, of wel?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Want om acht uur 's morgens iets sluiten... Zo erg zijn mijn leraren niet eens!
    Eigenlijk vind ik dat de verkiezingen nog tot twaalf uur open moeten blijven.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ging er ook van uit dat het vanzelfsprekend was dat het 's avonds moest en niet 's ochtends... daar kan nu niet veel meer aan gedaan worden nee.. Denk niet dat Rutger ook de hele dag op Q of achter de pc zit om dit soort dingen in de gaten te houden. Dit is zo'n geval van domme pech en een les voor de volgende keer...