• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    'Ik heb er al 1 op mijn geweten.' zei ik zacht terwijl ze Ian mee de kamer uit sleurde. Ik was gewoon helemaal verstijfd en kon niks meer doen dan stil blijven staan. Maar ik kon niks anders doen bleef ik mezelf maar wijsmaken.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Weet ik, maar ze nemen Ian nog steeds mee. Heb geen zin om het stukje aan te passen... Wacht doe ik wel even]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [Weet ik, maar ze nemen Ian nog steeds mee. Heb geen zin om het stukje aan te passen... Wacht doe ik wel even]

    {oke... ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ontvoertijd :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Maar hij heeft nog steeds straf. Ik heb hem laten schreeuwen dat Nala niks heeft gedaan... Haha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi micheal

    Ik legde het geweer weg onder mijn kussen en liep zonder me iets aan te trekken van de mannen die nog in de kamer stonden naar de danszaal. Ik zette de muziek aan en begon te dansen en vergat weer even alles om me heen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Waarom had hij nu niet gewoon mee gewerkt? Verdomme!
    Alle mannen liepen weg en ik staarde woedend naar de gesloten deur.
    "jævla drittsekker! Gå knulle deres mødre! La ham gratis! Jeg hater det her, jeg hater julli! Gå vekk! Noen virkelig setter en kule i hodet mitt please! Jeg tigget! La det stopp! Det er forferdelig! Søk annen for tortur og la oss gå!" riep ik woedend en gaf een schop tegen mijn bed.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Waarom stopte mijn hart niet gewoon met kloppen? Ik wilde deze pijn niet? Ik voelde nog een zweepslag op mijn buik en daarna nog een schok. Ik hapte naar adem. Daarna voelde ik niks meer. Ik voel dat ze mijn polsen los maken en daarna mijn enkels. Een opgelucht gevoel stroomt door me heen. Dan word ik ruw overeind gestaan, maar ik kon niks. Mijn benen leken het niet meer te houden. Mijn benen leken het niet meer te doen. Zonder aankondiging werd mijn hoofd ruw onderwater geduwd, maar ik liet het gewoon gebeuren. Gaf geen weerstand. Ik voel al het lucht uit mijn longen en net als ik denk dood te gaan halen ze mijn hoofd uit het water. Ik hap naar adem en dan ga ik weer. Al snel nadert het zwart en voel ik niks meer. Vaag voel ik hoe ik over een schouder wordt gegooit, maar het kan me niet schelen. Ze zullen me wel naar de kamer brengen en daar was ik veilig, voorlopig.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    zelfs het dansen kon me niet helpen, nog steeds was ik woedend, woedend op mezelf. Ik had Ian moeten helpen en nu kwam het verleden ook weer terug, iets waar ik al helemaal niet aan wou denken. Ik liep terug de kamer in scheldend op mezelf. 'Perché è la mia vita è terribile!'Ja, ik sprak Italiaans, maar kon ook nog 4 andere talen naast engels en Italiaans.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik loop door de straten te struinen als ik muziek hoor. De muziek klinkt goed, om lekker op te dansen, dus ik doe het ook. Niemand die me ziet, dus waarom ook niet? Ik hoor een auto aan komen dus stap ik opzij. Als ik om kijk zie ik dat het een langzaam rijdend busje is. Op de zijkant staat DanceRule. Dat is de school waar pap en mam me zo graag heen willen hebben. Toeval dat ik ze tegenkom. Ze stoppen als ze naast me staan en verbaasd kijk ik naar het busje. Ineens gaat de deur open en word ik naar binnen getrokken door twee sterke handen. 'Wat is dit?' schreeuw ik verontwaardigd. Maar ik krijg gelijk een klap op mijn hoofd. Ho eens even, dacht ik bij mezelf. 'Oke oke, ik houd me rustig,' zeg ik. En ik hoor een lachje achter me. Voorzichtig draai ik me om. Er staat een of andere vent. Hij ziet er smerig uit. Ik zie ook een ander meisje zitten. Ze ziet er niet bang uit. Maar wel behoedzaam. Ze houdt de man in de gaten. Ik ben ook niet bang. Ik kijk de man aan en haal dan ineens met mijn vuist uit naar zijn gezicht. De man wankelt. En ik wil hem nog een klap geven als hij ineens met een ding aankomt wat op een houten stok lijkt. 'wat wil je ermee doen?' zeg ik sarcastisch. 'Me prikken.' en dan raakt hij me met de stok aan. Er gaat een schrok door me heen en ik val neer. Mijn lichaam schokt. Ik zie het meisje ontzet toekijken. 'Nog steeds veel praatjes? Sam.' zegt hij. Mijn lichaam schokt nog steeds af en toe, telkens wanneer de man me weer aanraakt met die stok. 'Hoe weet jij mijn naam?' vraag ik. 'Je bent een talent in dansen,' zegt de man. 'Daarom weet ik je naam.' en ik snap die vent niet. Ik probeer overeind te komen, even doorbijten Sam. Het lukt niet goed omdat het busje rijdt, en de weg redelijk hobbelig is. Maar het lukt me wel. 'Klootzak,' zeg ik tegen de man. Waarna ik nog een keer uithaal richting de man. Hij ziet het aankomen en ontwijkt de klap. Hij duwt de stok vol tegen me aan en haalt hem niet weg totdat ik op de grond lig en niets meer kan behalve spastisch trekken met mijn lichaam. Daarna wordt het zwart.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 12:16 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Paralyzedx schreef:
    [Wie wil Kimberley Meeten?]


    That is a perfect copy of reality.

    Nala
    Ik keek met grote ogen toe hoe ze Ian op het bed naast me gooiden.
    "faen, du drittsekker. Du er styggere enn et år på egg! La meg være i fred og råtne! Jeg hater deg! Jeg hater deg!" schreeuwde ik tegen hen. Ze negeerden me gewoon en ik liep naar Ian toe.
    "Wat hebben die klootzakken met je gedaan?" zei ik met de tranen in mijn ogen. Ik nam de washandjes en handdoek die er nog lagen en vond nog enkele propere. Ik begon het bloed van zijn wonden te wassen en beet onzeker op mijn lip.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Paralyzedx schreef:
    (...)


    [Mijn personage's komen net nieuw aan in het rpg, dus dat gaat nog niet zo makkelijk. Suuurry!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik liep langs Ian, maar kon nu even niemand om me heen hebben, maar keek wel met een meelevende blik naar Ian. 'Possono anche solo nessuno. Che tutte le ghiande qui. Perché non ho fatto niente.' zei ik nog tegen mezelf toen ik langs liep en toen op mijn bed ging zitten met mijn hoofd in mijn handen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik hoorde haar in een andere taal spreken.
    Als je het moeilijk hebt, grijp je altijd terug naar het begon, vond ik. Dan ga je altijd in je eigen moedertaal beginnen spreken.
    Ik verzorgde voorzover het mogelijk was zijn wonden en zuchtte toen. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en wreef troostend over zijn arm, op een plek waar hij geen wonden had.
    "Je bent zo dapper, alles komt goed. Ooit geraken we hier weg." mompelde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”