• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Het enige wat ik weet is dat ik het ene moment aan het dansen ben en het volgende moment een busje in wordt getrokken. Door een man. 'We gaan even een eindje rijden,' zegt de man. Ik laat geen enkele emotie zien behalve kinderlijkheid. 'Meneer? Waarom?' vraag ik. Ik zie de man kijken naar me. 'Omdat je talent hebt voor dansen.' is zijn antwoord. Ik laat mijn verbazing niet merken en neem het busje in me op. Dan stoppen we ineens. Ik wankel door het busje en kom op mijn kont terecht in een hoek van de bus. De man duwt de deur open en trekt een jongen de bus in. De jongen blijkt Sam te heten, ook een danstalent. Alleen heeft hij een iets andere aanpak dan ik. Wanneer de man hem met een taser aan raakt kijk ik ontzet toe naar Sam. Er valt nog meer tussen de mannen. En op een gegeven moment ligt Sam bewusteloos op de grond. Ik kan niet langer toekijken. Dus draai ik mijn hoofd weg. De man pakt mijn hoofd beet en dwingt me om te kijken. 'Dat kan ook met jou gebeuren.' en ik trek mijn hoofd ruw los. Ik loop, meer wankelen, naar Sam en kniel bij hem neer. Hij leeft in iedergeval nog. Dan stopt het busje en word ik eruitgetrokken door een paar handen. Ze doen ruw. Ook Sam wordt meegenomen. We worden naar een kamer gebracht. Sam is weer bij bewustzijn, maar hij kijkt nog niet echt helder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik open langzaam mijn ogen en kijk Nala aan. 'Dank je,' fluister ik. Ik glimlach naar haar en sluit mijn ogen weer. 'Kom je er naast liggen?' Ik schuif al een beetje op en sluit mijn ogen weer. Zelfs liggen deed pijn. 'Hoe gaat het met je armen,' fluister ik en kijk haar weer even aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik zat op mijn bed maar liep toen toch maar naar Ian en Nala toe. 'Sorry van toen straks, het is gewoon het liet me denken aan het verleden en ja, daar gebeurde vaker van deze dingen en ik moest jullie gewoon beschermen en eerst vroeger deed ik dat niet en toen, ja, toen.' ik kwam niet meer uit mijn woorden en trannen liepen over mijn wangen. 'Het spijt me gewoon.' zei ik toen maar. 'perché io sono così idiota.' mompelde ik nog in mezelf. toen ik ze eindelijk durfde aan te kijken.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik ga naast hem liggen en sluit ook mijn ogen.
    "Best goed. Het valt nog mee... ik denk dat ik nog moet beseffen dat het echt gebeurd is." mompel ik zacht. Ik voel me veilig en geborgen zo dicht bij hem. Ik keek op naar Naomi
    "Het is niet erg! Je wou ons beschermen, we kunnen je alleen maar dankbaar zijn!"

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 12:35 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {moet gaan, bye!
    Normaal ben ik zo na 17u terug}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik kijk op naar Naomi en glimlach. 'Maakt niet uit.' Ik draai me op mijn zij en een kreun van pijn komt over mijn lippen Gerolt. 'Maakt niet uit. Komen jullie er anders ook bij liggen.' Ik klop naast me. Ruimte zat. 'Weet ik zeker dat er niks kan gebeuren,' grinnik ik. Mijn hoofd was ng half verdoofd, dus ik weet niet eht wat ik eigenlijk vraag, maar dat maakt me niet uit. Kleine meisjes va het weeshuis die ik als zusjes beschouwen kwamen altijd naast me liggen. Het geeft me een veilig gevoel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    'Ik weet niet of dat zo'n strak plan is, met z'n 3en in een bed.' lach ik zachtjes. 'En of dat gaat passen is me ook een raadsel.' zeg ik dan lachend.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 12:38 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan en lach zachtjes. 'Lukt wel. Kom gewoon. Nala ligt toch ook al,' lach ik kleintjes. Ik sla voorzichtig mijn arm om Nala heen en kijk haar eventjes aan. Ze ziet er lief uit zo. Ik kijk weer naar Naomi en pak haar pols. 'Kom ook gewoon,' grijns ik. 'En dat bed houd het wel.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam Jason Night
    Ik kom weer bij en ik zit met het meisje in een kamer met een andere man dan daarnet. De man begint met vertellen over waar we zijn. DanceRule. De kans om met ons talent beroemd te worden. Het is wel alleen zwaar trainen. Dansen dansen dansen. De woorden die hij zegt dringen nog niet echt tot me door. Ik kijk naar het meisje naast me. Ze is aan het luisteren. En ik richt ook mijn aandacht weer op de man. De man doet net alsof dit dé kans is voor ons. 'Meent u dit?' zeg ik. 'je doet net alsof ik hiervoor gekozen heb.' en ik zie de man geamuseerd kijken. 'Geloof me jongen, op een gegeven moment is dit alles nog wat je hebt.' en dan komen er weer mannen de kamer binnen die ons meetrekken en ons dan een zaal induwen. Het is een slaapzaal. We worden naar binnengeduwd en dan kijk ik besluiteloos om me heen. Het meisje loopt gelijk de zaal in naar een bed. Maar ik blijf hier gewoon staan. Ik. Wil. Weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Langzaam laat ik me op het bed zakken. en ga liggen. Ik kijk Ian aan en glimlach naar hem. 'Misschien moet je wat slapen?' vraag ik dan zacht aan Ian.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Tamtamtammmm... Sam en Leslie zijn aanspreekbaar in de slaapzaal ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik grijns. 'Ik val vanzelf wel in slaap.' Mijn andere arm sla ik om Naomi heen. 'Dit ziet er voor andere vast heel verkeerd uit,' grinnik ik. Ik draai mijn hoofd de andere kant op, zodat ik Naomi aankijk. Ik lig nu op mijn rug, Nala aan de ene kant, Naomi aan de andere. Het voelt veilig. Alsof ik ze dicht bij me hebt en niemand Naomi en Nala nog iets aankan doen. Ik kijk Naomi aan met een glimlach op mijn gezicht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wie wil kimberley meeten?]


    That is a perfect copy of reality.

    [Ik heb Leslie en Sam voor je in de aanbieding ^^ ze zijn net nieuw aangekomen in de slaapzaal]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    'Dit moet er voor andere vast heel verkeerd uitzien.' lach ik zachtjes. 'En voor jouw moet dit vast niet zo erg zijn.' zeg ik er nog zacht achteraan. Ik glimlach. 'buonanotte.' zeg ik dan zacht in zijn oor en glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp