• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…


    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 zinnen.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionairy
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords

    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionairy
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn

    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame

    Rollenstorie

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 18:13 ]


    ~

    Stiles schreef:
    [So, wat heb ik gemist en waar kan ik inspringen?]


    Je kan bij mij inspringen ;p


    Blub.

    Nuria Layla Moreno

    'Daniel' hoorde ik hem nog zeggen voor hijdoor een meisje word mee getrokken. Ik trek een wenkbrauw op en kijk letterlijk verbaasd. 'Dan hoor ik iemand naast me. 'Ik ben Ben' zegt hij. Ik glimlach even en kijk hem aan. 'Ik ben Nuria.' Ik pak zijn hand en trek hem omhoog van de stoel. 'Wanne dance?' Ik bijt even op mijn lip en trek hem vervolgens mee de vloer op. Ik begin sexy en op het ritme te dansen. Het was mijn leven iets waardoor ik me goed voelde.


    ~

    xhansjee schreef:
    (...)

    Je kan bij mij inspringen ;p


    [Nuria heeft je net de dansvloer opgetrokken en zou je miss de volgende keer tussen haakjes willen typen :)]


    ~

    Damen Nathaniël Night ''Daniël''

    'Kort samengevat? Omdat ik niet zo gehecht ben aan mijn eigen naam en ik me meestal voorstel als Daniël' Andwoord ik glimlachend terwijl ik met haar mee dans en haar onopgemerkt in me op neem.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Damen Nathaniël Night ''Daniël''

    'Kort samengevat? Omdat ik niet zo gehecht ben aan mijn eigen naam en ik me meestal voorstel als Daniël' Andwoord ik glimlachend terwijl ik met haar mee dans en haar onopgemerkt in me op neem.


    minimaal 4 regels alsjeblieft


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dictionary schreef:
    (...)

    [Nuria heeft je net de dansvloer opgetrokken en zou je miss de volgende keer tussen haakjes willen typen :)]



    Blub.

    Rechazame schreef:
    (...)

    minimaal 4 regels alsjeblieft


    {Ohh.. Sorry.. Zal kijken of ik hem nog langer kan maken en er anders de volgende keer op letten..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Julliët Elisabeth Day
    'Kort samengevat? Omdat ik niet zo gehecht ben aan mijn eigen naam en ik me meestal voorstel als Daniël,' antwoord hij glimlachend. Ik grijns naar hem. 'Oeeeeeeee vertel eens op! Wat is je echte naam dan?' zeg ik lachend. 'Want je kunt begrijpen dat je me niet eerst nieuwsgierig mag maken om vervolgens niet te vertellen hoe je echt heet.' en we dansen weer verder. Ik gooi er een paar passende sexy dans moves op de muziek tussendoor. En daarna dans ik weer verder met Daniël.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Hij bleef me de gehele tijd aankijken, wat ik wel kon waarderen. Wanneer ik wat gewaagder begon te dansen, trok hij mij wat naar me toe en grijnsde vaagjes. “Je weet mijn naam, maar je hebt me de jouwe nooit gegeven,” zei hij zacht Spaans in mijn oor en automatisch kantelde ik mijn hoofd wat opzij, waardoor mijn nek wat bloot werd en ik grinnikte. Erop antwoorden deed ik niet gelijk, maar ik draaide me wel in zijn armen, waarna ik met mijn rug tegen zijn borstkas aanstond en zijn handen op mijn heupen legde. Hierna ging ik expres extra langzaam naar beneden tegen zijn lichaam aan, waarna ik weer omhoog kwam en mijn gezicht weer naar hem toedraaide. In zijn oor fluisterde ik zacht Spaans: “Mijn naam is Alleshia Ripoll.”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ben James Edwards

    'Ik ben Nuria.' Zegt ze. Ze pakt mijn hand en trekt me op de dans vloer
    'Wanne dance?'Vraagt ze en bijt op haar lip. Ik lik kort over mijn onder lip en begin te dansen. Ik kijk haar aan en ze danst erg sexy op de maat van de muziek.'Zo, je kan wel goed met je heupen bewegen.'
    Ik kijk om me heen, overal wordt gedanst en het ziet er wel leuk uit, zo te zien heeft niemand er problemen mee om 'familie' te worden.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 19:56 ]


    Blub.

    Damen Nathaniël Night ''Daniël''

    ''Oeeeeeee vertel eens op! Wat is je echte naam dan?' Vraagt ze lachend, 'Want je kunt begrijpen dat je me niet eerst nieuwschierig mag maken om vervolgens niet te vertellen hoe je echt heet' Zegt ze vervolgens waarna we verder dansen, 'Dat kan ik begrijpen' Andwoorde ik grijnzend waarna ik haar vervolgens een keer ronddraai, 'Damen Nathaniël Night' Andwoord ik, ik hielt gewoon niet van die naam.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 20:01 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    TheseWords schreef:
    Demi Jones
    'Demi' antwoordde ik glimlachend toen hij me om mijn naam vroeg. 'Zin om te dansen?' vroeg ik vervolgens, voor ik het zelf door had. Dit nummer was echt heel lekker om op te dansen en deze jongen zag er eerlijk gezegt ook helemaal niet verkeerd uit. Even keek ik hem afwachtend aan, wachtend op zijn antwoord en stiekem hopend dat hij ja zou zeggen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Darryll Wade
    Het meisje draait zich om, waardoor ze met haar rug tegen mijn borstkast staat. Ik verplaats mijn handen naar haar heupen en ze gaat extra langzaam langs mijn lichaam naar beneden en weer terug omhoog. Ze draait haar gezicht wat naar me toe "Mijn naam is Alleshia Ripoll" Zegt ze zacht in het spaans. Ik glimlach eventjes en dans met haar door tot het liedje is afgelopen en de DJ wat geschikter muziek op zet. "Wil je een Coctail Alleshia?" vraag ik met een lichte en speelse grijns als ik gestopt ben met dansen. Ik had wel behoorlijk trek gekregen in een coctail


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nuria Layla Moreno

    'Jij dans ook super hoor' zeg ik met een glimlach. 'En ik ben deels Latina.' Ik ga iets gewaagder tegen heb aan dansen en maak seneule heupbewegingen. Samen met een groep mensen die van hetzelfde hielden als ik was echt amazing. Ik pak zijn hand en draai soepel een rondje tot ik tegen zijn borst sta en draai dan weer terug. Ik was niet verlegen als ik danste en deed waar ik goed in was. 'Vind je het leuk?' Vraag ik en laat zijn hand los om vervolgens langzaam en soepel bewegd naar beneden te gaan en danweer omhoog.


    ~

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Ze vroeg of ik wilde dansen en meteen zette ik mijn glas op de bar. 'Daarvoor zijn we hier toch.' ik sprong van de kruk af en stak mijn hand naar haar uit om haar mee naar de dansvloer te nemen.
    Ik wilde wel eens zien wat al deze mensen zo biezonder maakte dat ze uit waren genodigd voor deze danscrew. ik stond er zelf nog versteld van, dat ik was gevraagd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''