• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    LoveLanguage praat zo als ze via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd. *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Sandrapoep *

    Jongens:
    Elan Smith door Sandrapoep *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.


    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 21:13 ]

    [Oh, en ben er weer, halloootjes peeps! (doeg)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    James van Briel

    'Ook.' zeg ik lachend. Ik prik een broodje aan mijn vork en houd hem in de kaas. Hij valt er vanaf. 'Nee!' roep ik en ik probeer hem er snel weer op te doen. Snel pak ik een nieuw broodje. 'Kijk, niks gebeurd!'

    Marten Yusthin Kloster

    'Ow... Maar je bent wel lief.' zeg ik zacht. Ik neem een slokje cola en plof weer neer op het bed. Ik ga even liggen en kijk grijnzend naar Hope.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hope Rhiannon Devlin
    'echt?' Ik kijk hem aan en voel dat mijn wangen rood worden, dus focus ik weer op de grond. Ik veeg de laatste beetjes weg, en loop dan naar de prullenbak. 'zo, je grond is weer schoon,' zeg ik met een glimlach. Daarna open ik mijn eigen flesje cola en neem een slokje. Ik kijk even rond en sleep dan een bankje dichter naar het bed en ga erop zitten.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Laat Naomi naar Elans kamer komen\]

    [Grapje. Ik lees dat je daar al was]

    [Grapje. Ik lees dat je daar al was]

    Marten Yusthin Kloster

    'Ja, je bent erg aardig en lief. Bedankt voor het schoonmaken.' zeg ik glimlachend. Ik ga rechtop zitten en kijk Hope aan. 'Dus je hebt een vriendje. Hij is vast heel gelukkig met jou.' zeg ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison love
    Ik moet lachen. 'JA!' zeg ik dan. 'Ik heb gewonnen!' ik kijk hem lachend aan. 'Heb je zelf nog een voorstel wat je kan doen als opdracht?' vraag ik grijnzend. 'Als ik het ook leuk vindt als opdracht stem ik misschien wel toe.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Elan Smith
    Naomi's hoofd ligt op mijn borst en meteen voel ik me al wat beter, zoals ze bij me is. Ik voel haar adem over mijn buik gaan, en ik aai met mijn hand over haar hoofd. 'Waarom heeft iedereen hier een hekel aan mij?' vraag ik. Ik moest mijn best doen om niet opnieuw te gaan huilen.

    Hope Rhiannon Devlin
    'da's oké, schoonmaken is afleidend. Soms is afleiding goed, en dankjewel,' zeg ik met een kleine glimlsch. 'Ik weet het niet, ik zeik alleen maar over mijn leven tegen hem. En nu weet ik niet eens meer of ik hem wel leuk genoeg vindt. Dus misschien is hij wel gelukkig met mij, maar ben ik gewoon niet meer gelukkig met hem,' zeg ik. 'kutleven,' mompel ik erachteraan. 'hoe zit het met jou dan?' vraag ik hem nieuwsgierig.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    (ik moet gaan. Ik ben vanavond weer terug)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi Grenhold

    'Niet iedereen heeft een hekel aan je, zeg dat nou niet, ik weet het zeker en ik heb geen hekel aan je.' zeg ik dan zacht en kijk hem aan. 'Niet zo over jezelf denken.' zeg ik en druk dan even mijn lippen op de zijne en leg mijn hoofd terug op zijn borst.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Baaayyybaayyy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Elan Smith
    'Wat moet ik dan denken?' vroeg ik. 'Marten haat me. Hope vond dat ik ook maar beter weg kon gaan.' Ik beet even op mijn lip. 'Ik heb alleen jou nog..'

    James van Briel

    Teleurgesteld kijk ik naar het drijvende broodje. 'Nee, ik heb geen idee. Zeg jij maar wat, ik doe alles.' zeg ik met een lichte grijns.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik grinnik even. 'Mijn laatste vriendinnetje had ik toen ik zes was.' mompel ik. Ik voel mijn wangen roodkleuren en ik kijk naar de grond. 'Maar als je je vriendje niet meer leuk vindt, vind je dan wel iemand anders leuk?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!