• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt *
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze *
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten *
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen

    *: Sommige leraren moeten hier langs de rijen lopen voor orde en de tafels dekken.
    Ochtend: Sophie Whites en Maxwell Scott
    Pauze/Middag: Jadelynn Bright en Elliott Stephens.
    Avond: Nathan Miller en Maxwell Scott.
    [Dit veranderd Per Dag, maar als er een nieuwe dag aanbreekt verander ik het ook wel (:]



    Topic 3:
    Het is avond en de meeste zitten in de tuin. Het is rond de 22:30

    1e les is begonnen. Iedereen naar GYM!!!

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:21 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    "Dus je geeft toe dat je een eikel bent?" Jadelynn geeft me grijnzend een plagerige duw, net als ik een heis van mijn sigaret neem "Ja" zeg ik grijnzend en blaas dan ze rook uit. "Kom op zeg. Elliott. Je bent een leuke jongen dus je vind vast een leuke vrouw." Zegt ze dan. "We zullen zien" zeg ik schouder ophalend nadat ik de laatste heis heb genomen en mijn sigaret weg schiet met mijn duim en wijsvinger


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [het topic komt weer eenb eetje tot leven hihi =)]

    [en het is weer dood]

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 15:03 ]

    Jadelynn Sophie Bright
    Hij gaf toe dat hij een eikel was. Dat had ik eigelijk niet van hem verwacht. "We zullen zien" zegt hij dan waarna hij zijn sigaret wegschiet. Nu bedenk ik zijn kado'tje weer. Ik kijk hem even aan. Ik had nu gewone schoenen aan dus ik moest naar boven kijken met mijn 1.70. Ik kijk hem even aan. 'Ga je nog in je kamer kijken?' Vraag ik hem? Daar lag het kado'tje natuurlijk. Het was een hint en helemaal niet raar bedoelt ofzo.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    'Stephen!' roep ik dan iets opgewekter, niemand hoefde te weten over mijn droom. Ik glimlach en ga naast hem zitten.
    'Hoe is het?' vroeg ik terwijl ik wat te eten pakte en glimlachte. 'Lekker geslapen? '


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elliott Stephens
    "ga je nog in je kamer kijken?" vraagt Jadelynn. Ik stop een kauwgompje in mijn mond en bied Jadelynn een aan. "Ja strakjes, Ik moet straks toch nog wat voor mijn les voorbereiden en ik heb niet echt zin om de heletijd heen en weer te lopen" Ik grijns even. "Hoezo, is het zo speciaal?" Ik grinnik. "je maakt me nu wel nieuwschierig hoor Jadelynn" moet ik toegeven. Maar ik was, net zoals Dusty, veels te lui om telkens maar heen en weer te blijven naar mijn kamer en terug.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie Bright
    Hij bied me een kauwgompje aan die ik glimlachend aanneem. Ik stop hem in mijn mond en begin er op te kauwen. "Ja strakjes, Ik moet straks toch nog wat voor mijn les voorbereiden en ik heb niet echt zin om de heletijd heen en weer te lopen" Hij grijnst even. "Hoezo, is het zo speciaal?" Hij grinnikt. "je maakt me nu wel nieuwschierig hoor Jadelynn" Ik geef hem een wenkbrauwwiebel. 'Ik weet heel zeker dat je het leuk vind.' Zeg ik met een speelse grijns. 'Trouwens noem me maar Jade. Dat is minder lang en daar luister ik beter naar.' Zeg ik vriendelijk. Ik blaas een bel van de kauwgom die trouwens pepermunt was en laat hem dan ploppen in minn mond aangzien ik het belletje in mijn mond had gedaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    Jadelynn wiebelt met haar wenkbrouwen. "Ik weet zeker dat je het leuk vind" Zegt ze met een grijns. "Trouwens noem me maar Jade, dat is minder lang en daar luister ik beter naar" zegt Jadelynn. "Oeh ik ben gevleid" zeg ik op het eerste. "Oke is goed, Jade" Zeg ik terwijl ik even speels een wenkbrouw op haal en ondertussen mijn kauwgom terug in mijn achterzak stop. Dit is nu al beter dan vorig jaar en gister. Het is zelfs gezellig. Iets wat het nooit echt was tussen mij en Jadelynn.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie Bright
    "Oeh ik ben gevleid" antwoord hij op het eerste. "Oke is goed, Jade" Zet hij terwijl hij zijn kauwgom pakje in zijn achterzak doet. Ik bedenk me eigelijk nu dat we het met elkaar kunnen vinden. Nu ik mijn best deed en de sarcarcastische grappen ten koste van anderen liet ik achter wegen. Nu zag ik pas jackie naast me zitten en ik aaide haar over haar koppie. Ik gaf haar een koekje waar ze op begon te knabbelen en ging op mijn schouder zitten. Ik voelde me zo nooit alleen. Olus ze was zo verschrikkelijk schattig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    Ik stop mijn handen in de zakken van mijn spijkerbroek en gaap kort. Het is fijn dat ik het nu beter met Jade kan vinden, en daardoor dus met al mijn collega's inclusief de nieuwe, Sophie, kan vinden. Maar toch verdwijnt de eenzaamheid niet. Het knaagt nog in mijn hart, en best wel erg ook. Ik voel me altijd thuis hier op school, vind het heerlijk om op een leuke manier deze kinderen les te geven. Maar zodra het weer stil is, of ik in bed lig, bekruipt dat gevoel van eenzaamheid weer. Ik haat het! Ik rek mijn rug door mijn schouders wat naar achter te trekken en voel mijn ruggengraat kraken terwijl Dusty zacht in mijn oor snurkt. Hij is het meest luie beest dat ik ooit heb meegemaakt. "Enig idee wat je met deze etters gaat doen de eerste les?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie Bright
    "Enig idee wat je met deze etters gaat doen de eerste les?" vraagt hij dan na een korte stilte. Ik kijk hem aan. Ik had geen idee. De nachtlessen gingen over survival het hoefde niet per se in de nacht, maar zo was het goed in het rooster. 'Ik denk in ieder geval dat ik ze nog niet handmatig vuur laat maken.' Zeg ik grinnikend. Vorig jaar stonden er een paar bomen in de hens daardoor aangezien ze er niets van begrepen. 'Bij mijn les gaat het om overleven. Ik ga ze strikken en knopen aanleren snel leren klimmen en misschien nog camoufleren met dingen in het bos zoals aarde bladeren of schors.' Zeg ik nonchalant. Dan kijk ik Elliott geintresseerd aan. 'En wat ga jij ze laten zien?' Vraag ik hem dan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    Ik haal mijn schouders op. Ik weet het nog niet. Ik weet dat ik voor dat mijn les begint, ik al onzichtbaar in het lokaal ga zitten. En als ze na een kwartier merken dat ik er nog niet ben, en gaan klieren, ga ik iets doen waardoor ze de rest van het jaar niet meer gaan klieren. Zo begin ik elk jaar, en het werkt verbazend genoeg" zeg ik met opgetrokken wenkbrouwen. "Ik denk dat ik ze eerst wat over hunzelf en hun soul laat vertellen en dan pas kan ik weten wat ik met ze kan doen, de les duurt tenslotte maar een half uur, wat eigenlijk veels te kort is"
    Ik kijk van Jadelynn weg en kijk naar een punt in de verte, iets wat ik altijd doe als ik het me weer voel besluiten, zo ziet nooit iemand hoe ik me eigenlijk van binnen voel.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie Bright
    "Ik weet het nog niet. Ik weet dat ik voor dat mijn les begint, ik al onzichtbaar in het lokaal ga zitten. En als ze na een kwartier merken dat ik er nog niet ben, en gaan klieren, ga ik iets doen waardoor ze de rest van het jaar niet meer gaan klieren. Zo begin ik elk jaar, en het werkt verbazend genoeg" zegt hij dan met opgetrokken wenkbrouwen. "Ik denk dat ik ze eerst wat over hunzelf en hun soul laat vertellen en dan pas kan ik weten wat ik met ze kan doen, de les duurt tenslotte maar een half uur, wat eigenlijk veels te kort is" Ik kijk hem even verbaasd aan. Een half uur? 'Het klinkt wel grappig, maar je moet wel weten dat je les anderhalf uur duurt. Niet een half uur.' Zeg ik grinnikend. Ik zie hem staren in de verte en voel gewoon dat hem iets dwarszit. Misschien moest ik het hem vragen?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    Ik kijk Jadelynn verbaast aan. "Hebben ze dat eindelijk verandert?? Vorig jaar was het een half uur" zeg ik. Ik frons mijn wenkbrouwen even. "Maar dan kan ik veel meer doen! dat is goed" zeg ik knikkend. Eigenlijk uit gewoonte, en om die eenzaamheid te verdrijven gooi ik mijn kauwgom weg en steek nog een sigaret op. "waarom zoek je niet gewoon een vriendin in plaats van die dingen te gaan roken?" 'ik dacht dat jij sliep' denk ik terug terwijl ik langzaam de rook uitblaas en terug naar de plek staar.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Sorry was iets doen]
    Jadelynn Sophie Bright
    "Hebben ze dat eindelijk verandert?? Vorig jaar was het een half uur" Zegt hij dan. "Maar dan kan ik veel meer doen! dat is goed" Zegt hij waarna hij zijn kauwgom weggooit en een nieuwe sigaret pakt. 'Jep. Zo is er ook een betere orde en anders kan je inderdaad weinig doen. Maar aangezien ik je dat gisteren niet echt gevraagt heb. Hoe was je vakantie?' Vraag ik hem nieuwschierig. Ik kijk even naar de bossen. Hoellaat is het? ik kijk Jackie in mijn ooghoeken aan. [Ongeveer 10 uur. Zullen we straks weer gaan koken? Vraag ik haar. Ja! Ja! Ja! Ik hou van koken! Zegt ze vrolijk. Daarna kijk ik Elliott weer aan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    "Jep. Zo is er ook een betere orde en anders kan je inderdaad weinig doen. Maar aangezien ik je dat gisteren niet echt gevraagt heb. Hoe was je vakantie?" Vraagt Jadelynn. Ik kijk haar even kort aan. "Het was wel oké" antwoord ik. "Ik ben terug naar huis gegaan in Miami, het weer was daar wel fijn" zeg ik schouder ophalend. "En ik heb men ouderlijk huis geërft" zeg ik wat zachter.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]