• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt *
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze *
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten *
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen

    *: Sommige leraren moeten hier langs de rijen lopen voor orde en de tafels dekken.
    Ochtend: Sophie Whites en Maxwell Scott
    Pauze/Middag: Jadelynn Bright en Elliott Stephens.
    Avond: Nathan Miller en Maxwell Scott.
    [Dit veranderd Per Dag, maar als er een nieuwe dag aanbreekt verander ik het ook wel (:]



    Topic 3:
    Het is avond en de meeste zitten in de tuin. Het is rond de 22:30

    1e les is begonnen. Iedereen naar GYM!!!

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:21 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    {wat heb ik gemist?}


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Jadelynn Sophie Bright
    "Ik benijd Maxwell en Sophie stiekem wel een beetje." Zegt hij als hij voor zich uitkijkt. Ik kijk hem aan. Hij had wel gelijk. 'Daar heb je wel gelijk in. Ik ook wel. Een zwangerschap lijkt me vrij moeilijk en ik heb Respect voor Sophie. Ze is al een aantal maanden zwanger een geeft gewoon les.' Zeg ik dan gemeend. "Lijkt me wel handig om eerst een vrouw tegen te komen dan" Zegt hij. Ik grinnik tuurlijk. 'Ja. Ik zou later mijn kindje dan wel in een mooi gezin opvoeden. Met een man die van me houd en me elke ochtend wakker kust.' Ik zwijmel even en ga op in mijn fantasie. Ik schud mezelf een soort van wakker en kijk dan weer naar Elliott.
    [Is oke. Voor de mensen. Het is 9:45 wakker worden :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Vasilios schreef:
    {wat heb ik gemist?}
    [Niet veel. Het is ochtend rond 9:45. Je moet wakker worden. Je wekker gaat af en dan kan je naar beneden gaan om te ontbijten.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Athan caspers

    Nadat ik gisteren weer in bed was gekomen kon ik eerst niet in slaap vallen waardoor ik niet veel had geslapen ik zuchtte diep wanneer ik mijn wekker hoorde, ik stond langzaam op zocht wat kleren uit die ik aan kon doen nadat ik me had opgefrist en omgekleed liep ik naar beneden en ik zag dat sakon op me aan het wachten was en ik liep naar hem toe en aaide hem even waarna ik naar de zaal toeliep.
    Toen ik bij de zaal aankwam ging ik op dezelfde plek zitten als vorige keer en sakon bij de dieren tafel, ik legde mijn hoofd op de tafel doordat ik zo moe was.

    {is er iemand om mee te praten??}

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 13:18 ]


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Elliott Stephens
    Ik moet even lachen om Jadelynn. "Je weet toch dat zulke mannen niet bestaan?" lach ik. Ik neem nog een heis van mijn sigaret. "Dat zijn fantasieën, maar élke man is een eikel. Zelfs de droomman van elke vrouw heeft een eikel kant" Ik grinnik. Het klinkt raar uit mijn mond, maar het is wel de waarheid. "Ik hoef niet perse te trouwen om een kind te krijgen eigenlijk" zeg ik. Ik frons even. "Ik weet niet of ik wel wíl trouwen" Ik krab even nadenkend over mijn kaak. "tenzij ik echt een leuke vrouw vind"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nick Sheeran
    Ik staarde in Kate aar ogenn en schrok licht toen ik een bonk geluidje hoordeIk keek voor me en zag Athan met zijn hoofd op de tafel liggen"Niet goed geslapen?"vroeg ik hem grinnikend en keek naar hem en daana weer naar Kate.Ik nam voorzichtig haar hand vast die zich naast demijne onder de tafel bevond en glimlachte toen naar haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [goedemiddag]

    Stephen Connery
    Mijn wekker gaat en ik sta op. Ik pak mijn spullen en ga even douchen. Bandit ligt nog op bed, maar is wel al wakker. Ik kleed me aan en maak me klaar voor het ontbijt. Ik zuch even en ga de badkamer weer uit. Ik trek mijn schoenen aan. Ben je klaar Bandit? vraag ik dan. Ja antwoord hij en hij springt van het bed en rekt zich even uit. Dan loopt hij naar de deur en doe ik de deur open. We lopen naar beneden richting de eetzaal. Ik pak een bord en pak wat broodjes en beleg en ga ergens aan tafel zitten. Bandit loopt door naar de tafel voor de souls en gaat zitten.

    Anne Rose Whitlock
    Mijn wekker gaat en ik pak mijn spullen om te douchen. Kyra zit voor het raam naar buiten te kijken. Ik douch en maak mezelf klaar. Vandaag de eerst lesdag.. zeg ik dan in gedachte tegen Kyra. Ik heb er wel zin in zegt ze dan. Ik ga de badkamer weer uit en trek mijn schoenen aan. Ik werp nog een blik in de spiegel en doe dan de deur open. Kyra wandelt achter me de deur uit en we lopen naar de eetzaal. Kyra loopt meteen door naar de tafel voor de souls en gaat tussen Sakon en Bandit inzitten. Ik pak een bord en leg daar wat te eten op en ga naast Athan zitten. "Goeiemorgen" zeg ik dan.

    Jadelynn Sophie Bright
    "Je weet toch dat zulke mannen niet bestaan?" lacht hij. Ik bloos weer even. Dat wist ik ook wel. "Dat zijn fantasieën, maar élke man is een eikel. Zelfs de droomman van elke vrouw heeft een eikel kant" Hij grinnikt. Het klonk grappig uit zijn mond. 'Dus je geeft toe dat je een eikel bent.' Zeg ik terwijl ik hem een plagerig duwtje geef. Het was natuurlijk niet serieus bedoelt. "Ik hoef niet perse te trouwen om een kind te krijgen eigenlijk" zegt hij. Hij fronst even. "Ik weet niet of ik wel wíl trouwen, Tenzij ik echt een leuke vrouw vind" Ik kijk hem aan. 'Kom op zeg. Elliott. Je bent een leuke jongen dus je vind vast een leuke vrouw.' Zeg ik met een kleine grijns op mijn gezicht. Ik wou later wel gaan trouwen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Athan caspers

    Even keek ik op door de vraag "niet echt nee" zei ik slaperig tegen nick terwijl ik nu beter ging zitten en ik anne naast me zag komen zitten
    'Goeiemorgen' zei ze tegen mij toen ze naast me was komen zitten "goedemorgen" zei ik terug terwijl ik naar het eten keek.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Stephen Connery
    Toen ik de eetzaal al binnenkwam hoorde ik de gedachte van Nick. Ik probeer ze te negeren, maar ze schreeuwen bijna. oke, ik moet echt zo snel mogelijk leren hoe ik dit uit moet schakelen zeg ik dan tegen Bandit. Ik ben zo diep in gedachte verzonken dat ik eigenlijk niet merk dat ik bij ze aan de tafel zit.

    Anne Rose Whitlock
    "Goeiemorgen" zeg ik dan nog tegen Nick en Kate en Stephen, maar die lijkt niet eens te merken dat er nog andere aan de tafel zitten. Hij staart een beetje voor zich uit en neemt af en toe een hap van zijn eten. Vast diep in gesprek met Bandit denkk ik dan. "lekker geslapen?" vraag ik dan in het algemeen.

    Athan Caspers

    'goeiemorgen' zei ze tegen nick en kate en stephen ik keek naar hun maar wende
    mijn blik weer naar anne door haar vraag 'lekker geslapen?' vroeg ze in het algemeen "nee ik niet echt" zuchtte ik "jij dan?" vroeg ik waarna ik me naar haar toe draaide "en hebben ze hier iets waarvan je misschien wakker word?" vroeg ik haar


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Anne Rose Whitlock
    "nee ik niet echt" zei Athan met een zucht als antwoord op mijn vraag "Jij dan?"vraagt hij dan en hij draait zich naar me toe. "Ja ik heb wel goed geslapen". Zeg ik dan. "En hebben ze hier iets waarvan je misschien wakker word?" vraagt hij dan. "ehm, volgens mij staat er ook koffie" zeg ik dan en ik glimlach even.

    Nick Sheeran
    Stephen kwam de eetzaal binnen en zette zich aan onze tafel.Hij was vast ook verliefd op Kate,maar Kate niet op hem.Vanuit mijn ooghoeken keek ik naar hem.Anne was er ook bij komen zitten en voreg of iedereen goed geslapen had."Ik heb goed geslapen."zei ik met een glimlachje en kijk dan weer naar Kate.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Stephen Connery
    Hey, het is haar verlies hoor ik Bandit dan zeggen en ik grinnik even. Ik merk de gedachtes van Nick weer op en schrik op en merk dat ik niet alleen aan tafel zit. "sorry, Bandit zei wat grappigs. En Goeiemorgen" zeg ik dan. Gelukkig kan ik heel goed liegen. Ik kijk even opzij naar Nick en Kate. "En, een leuke ochtend gehad" zeg ik dan met een grijns en ik neem een hap. Het staat nog steeds in zijn gedachte gegrift.

    Athan caspers

    "Ja ik heb wel goed geslapen" zei anne, "Ik heb goed geslapen." zei nick met een glimlach.
    "ehm, volgens mij staat er ook koffie"
    zei anne waarna ze even glimlachte "Dankje" zei ik glimlachend waarna ik snel wat koffie pakte en wat eten inschepte en weer ging zitten


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped