• De titel moet zijn We're stuck on Easter Island

    Een vriendengroep gaat op vakantie naar Chili, maar onderweg word hun vliegtuig gekaapt. Iedereen moet uit het vliegtui springen, anders worden ze neergeschoten. De mensen stranden op Paaseiland, waar te weinig eten niet het enige is waar ze zich zorgen over moeten maken. Want er dwalen geesten rond, en de beroemde beelden zijn niet altijd zo normaal.....


    -Schrijf niet teveel voor een ander, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    -schrijf met lees en ademhalings tekens.
    -als ik niet aanwezig ben op deze rpg moet tegene met de laatste post het nieuwe topic openen.
    -geen ruzie maken off-topic.
    - als je iets zegt wat niet bij de rpg hoort, doe dat dan tussen haakjes ()[]{}
    -Je mag fantasie gaven hebben, zoals geesten zien of aura's.


    als je een nog rol wilt maken, klik dan hier

    Rollen:

    Meisjes
    -Alexa Esmee Bailey~vriendengroep-Mismi
    -Keniya Jazmyn Yuo~vriendengroep-PainEnds
    -Ann Maho~vriendengroep-CatEyes
    -Eleonora Deborah Fay Cole~Vrienden groep- JustMx1D
    -Yayani Jefferson~tourist-General
    -Kate Skye Woods~vriendengroep-HurtedHeart
    -Rachel Pennyworth~Stewardes-Avengers
    -April Justice~woont op het nabij gelegen Pinkstereiland-RememberYoux



    Jongens
    -Alex Connor~tourist-Mismi
    -Thomas Henglinston~tourist-Nyan
    -Gereserveerd door Pineaples
    -Jason Samuel Green~woont al op het eiland- JustMx1D

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 8:20 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [eetse, ik ga zo ook ff eten haha]

    Alexa Esmee Bailey
    Ik glimlach even. Ik was nog steeds niet overtuigd van die toverstok, maar zij voelde zich er beter door, dus zei ik er nooit iets van. "Mooizo, dan was je landing vast zachter dan die van mij" en ik glimlach even. Ik help haar met haar koffer, aangezien de wieltjes toch niet werken in al dat zand, en loop een stuk verder het strand op en zet de koffer weer neer.

    [Iemand die een gesprek wil met April?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {hallooo ben er, nouja voor 10 minuten dan =)}


    Do what people say you can't.

    [ben er weer, en ik heb Alex die naar April kan??]

    Alexa Esmee Bailey
    Als ik der koffer heb neergezet kijk weer achter me. Dan zie ik Eleonora ineens staan en ren naar der toe en vlieg ook bij haar om der nek heen en daarna kijk ik der aan. "Alles goed met jou?" vraag ik dan.

    [oh ze is alweer offline xD]

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 13:00 ]

    [ehm, alex = ok ;3]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [oke =)]

    Alex Connor
    Ik loop even rond en zie dan een meisje en loop naar toe "heej" zeg ik dan. Ik had haar niet in het vliegtuig gezien, maar ze was wel nat. "Alles goed?"

    April
    'Alles goed?' het is een jongensstem. 'Ik denk dat het met mij beter gaat als met jullie denk ik.' zei ik. 'Ik kom niet uit het vliegtuig maar van pinkstereiland.' Ik wees in de richting waar volgens mij het eiland lag.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Alex Connor
    Ik volg haar vinger en zie een ander eiland liggen. "oh oke" en ik glimlach. "hoe ben jij daar terecht gekomen dan?" vraag ik dan

    April
    'Ik zat op een cruise, waarbij we langs paaseiland zouden gaan, maar we leden schipbreuk en ik ben de enige die het overleefde.' zei ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Alex Conner
    "oh" zeg ik dan. "Hoe heb je kunnen overleven dan? Want voor zover ik kan zien is er niet heel veel eetbaars op dit eiland, of heb je dat wel op het andere eiland?" vraag ik dan en ik ga weer in het zand zitten.

    [ik moet weg, schrijf misschien vanmiddag nog een klein stukje]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    April
    Ik haalde mijn schouders op. 'Er leven dieren. En ook al ben ik blind, dat versterkt mijn andere zintuigen zodat ik toch nog een beetje kan jagen.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [oke =) doeidoei]

    alex Connor
    "oke" zeg ik dan. "hoe zie je alles dan? want je bent ook naar dit eiland gezwommen" haar kleren waren nog nat.

    april
    'Ik kan niet zien zoals jullie, maar ik kan de asnwezigheid van mens, dier en ding vpelen '


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.