• Ok... Eerste keer dat ik een RPG op Quizlet ga maken... Ik heb wel vaker RPG'S gemaakt, maar niet op Quizlet.xD. Hier dus de personages die je kunt kiezen:

    -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.(A)
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.xD

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:59 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Zullen we doen dat het wat later is, dat ze zo klaar is..]

    Elena Olivia Britt

    'Ik ben klaar om half 5, ik heb vandaag vroege shift.' zeg ik dan glimlachend en kijk op mijn horloge. 'Nogeen kwartiertje.' zeg ik dan grijnzend en kijk naar Liam en zie dan iemand binnenkomen en kijk dan Liam weer aan. 'Hoort hij niet bij jouw?' vraag ik dan en kijk weer naar de krullenbol en zie dat Liam hem al begroet met Hazza. 'Hazza?' vraag ik dan lachend met opgetrokken wenkbrauwen.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 23:32 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam James Payne
    Ik draai me weer naar Elena die net voordat ik Harry riep had gevraagt of die niet bij mij hoorde. Ik knik even en kijk der aan.'hij heeft Harry, maar ik noem een Hazza'leg ik gauw uit. 'Over een kwartiertje hé, zin om daarna wat leuks te gaan doen?'vraag ik daarna en kijk er met een glimlach aan.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 23:34 ]

    Elena Olivia Britt

    Ik glimlach. 'Zeker, lijkt me leuk.' zeg ik dan en glimlach en kijk dan even naar de jongen Harry en glimlach ook even vriendelijk naar hem en kijk dan weer naar Liam. En zie dat de andere al bezig zijn met de klanten dus ik niks hoef te doen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam James Payne
    'Oke afgesproken dan'zeg ik met een brede glimlach. Gelukkig wou ze, anders was het nogal een faal geweest.. Ik kijk even naar Harry en dan weer naar Elena.

    Harry Edward Styles
    'Li!' ik was zo opgelucht dat ik hem zag dat ik me moest inhouden me niet in zijn schoot te werpen. Meteen nam ik naast hem plaats en keek naar het meisje wat bij hem stond. 'Hoi.' zei ik vrolijk en ik nam een slok van Liam zijn drinken. 'Is de rest hier ook?' vraag ik hoopvol.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elena Olivia Britt

    Ik kijk Liam aan en kijk dan op mijn horloge nog 5minuten. 'Ik ga me even omkleden, waarschijnlijk zullen er nu toch niet veel klanten komen anders zijn de andere er nog.' zeg ik en grijns en loop weer naar achteren toe en trek weer mijn normale kleren aan doe mijn haar weer los en pak alles wat ik noig heb en loop dan weer naar voren toe, waar ik Liam en Harry zie zitten en ik ga ook zitten. 'Ik ben klaar.' zeg ik da grijnzend. 'Ik ben trouwens Elena.' zeg ik dan tegen Harry en glimlach.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 23:47 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam James Payne
    Ik grinnik even om Harry en pak daarna mijn drinken terug. Ik neem een grote slok en schud mijn hoofd. 'Alleen Zayn, waar de rest is weet ik niet'zeg ik en kijk daarna even naar Elena. 'Ziet er goed uit' zeg ik met een glimlach en bekijk haar nog even.

    Elena Olivia Britt

    Ik glimlach even verlegen en bijt weer op mijn lip, daar moet ik echt mee stoppen. 'Dankje.' zeg ik dan en kijk de jongens aan en glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Harry Edward Styles
    'Harry' stel ik mezelf dan vrolijk voor aan Elena. Ik knik bij het antwoord van Liam. Ik krijg Louis nog wel omdat hij zonder mij was weggegaan. 'Maar, Maar, ik wil wat doen.' pruil ik dan. Ik moest me nu absoluut niet gaan vervelen, want dan werd ik echt heel irritant.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne
    Ik glimlach even naar Elena en richt me dan op Harry. 'Aah niet gaan pruilen hoor, dan zie je er echt heel zielig uit'zeg ik en kijk hem aan. 'En wat wil je doen dan?'vraag ik. Ik wist gewoon dat als ik niks met Harry zou gaan doen hij zich dood zou gaan vervelen en dan is die nogal irritant, iets wat ik liever niet heb.

    Harry Edward Styles
    'Weet ik niet.' piep ik zielig. Ik wist totaal niet wat hier allemaal te doen was. 'Je nieuwe vriendin weet vast wel wat voor spannends hier allemaal te beleven valt.' en ik keek hoopvol naar Elena.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elena Olivia Britt

    'Vriendin?' vraag ik dan met opgetrokkenwenkrauwen. 'Nee poedel, dat ben ik niet en ja, ik weet wel wat dingen, ligt eraan waar je zin in hebt, relaxen dan heb je strand en vaak zijn er ook allemaal activiteiten zoals beachvolleybal en al die dingen. Dus je hebt strand, je hebt een gigantische winkelstraat met echt alle winkels die je je maar kan voorstellen en meer en nog wat dingen.' zeg ik dan grijnzend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam James Payne
    'Ik stem voor het strand!'zeg ik en bijt nadenkend op me lip. 'Dan moet ik wel naar het hotel, voor me zwembroek' zeg ik en kijk even naar Harry. Waarschijnlijk hij ook dus dan hoefde ik niet alleen.

    Elena Olivia Britt

    Ik knik. 'Ik wacht anders wel ergens, of iets.' zeg ik dan en bijt op mijn lip. 'Ik heb mijn bikini toch hieronder dus.' zeg ik dan en grijns en kijk de jongens weer aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam James Payne
    Ik knik even en kijk Harry aan. 'Zullen we dan nu gelijk maar gaan, dan verveelt meneer zich ook niet meer hé'zeg ik lachend en kijk even Harry aan. Ik sta op en trek hem van zijn stoel af.