• Ok... Eerste keer dat ik een RPG op Quizlet ga maken... Ik heb wel vaker RPG'S gemaakt, maar niet op Quizlet.xD. Hier dus de personages die je kunt kiezen:

    -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.(A)
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.xD

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:59 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Lamebrain schreef:
    [oke, waar kan ik Harry heen sturen?]


    {Hij kan ook komen... :Y) Maar ik snap het niet met de meisjes, horen ze nou echt bij een van de boys, of mogen de meisjes en de boys zelf kiezen wie ze willen....}


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [De meiden moeten nog kijken, ze kenden elkaar ook nog niet dus er zijn geen stelletjes of zo]

    Naomia schreef:
    [Ik weet wat te reageren, haha, ideeen??]

    [Tja ben ook beetje inspiratieloos, doe anders dat ze even aan de bar moet gaan staat of zo. Ik probeer wel wat te verzinnen]

    Elena Olivia Britt

    Ik grinnik even en zie dan mijn baas binnnkomen en ga vlug naar de bar toe en ik zie dat ze me minachtend aankijkt. Wat heeft die vrouw tegen me?! Ik zucht en zie wat klanten binnenkomen en pak het dienblad weer en zeg even tegen Liam dat ik bezig ben en loop naar de mensen toe en ben al snel klaar met de bestelling en loop terug naar de bar en zucht.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 23:11 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [waarheen ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne
    Ik kijk even naar Elena en sta op. Ik loop rustig naar de bar en hang daar op. 'Je moet wel blijven lachen hoor'zeg ik en grinnik even. 'Anders is het gelijk een stuk minder leuk hier'

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 23:15 ]

    Lamebrain schreef:
    [waarheen ;x]


    [nikki beach club, haha, daar werk Elena en daar zijn Liam en Zayn. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elena Olivia Britt

    Ik blijf lachen voor de klanten ja, maar voor haar.' en ik rol met mijn ogen en zucht even. 'Ze haat me gewoon en ik weet niet eens waarom.' zeg ik dan en bijt op mijn lip en kijk Liam aan. 'Maar ik zal proberen te blijven lachen.' zeg ik dan en zet meteen een gemeende glimlach op.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [oke ik verzin wel wat. Zijn ze al in het hotel geweest of niet?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne
    'Hoe kan ze jou nou haten? Je bent lief'zeg ik en glimlach naar haar. 'Goedzo, je bent veel leuker als je lacht'zeg ik met een lichte grijns en kijk even naar der. ik glimlach lief en kijk dan even door de club heen.

    Lamebrain schreef:
    [oke ik verzin wel wat. Zijn ze al in het hotel geweest of niet?]


    [Ik weet niet, volgensmij niet, maar ze hebben de koffers wel naar het hotel laten brengen denk ik, want Liam en Zayn zitten hier niet met koffers, haha..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [nee nog niet, ze gingen even over het strand lopen]

    quin98 schreef:
    Liam James Payne
    'Hoe kan ze jou nou haten? Je bent lief'zeg ik en glimlach naar haar. 'Goedzo, je bent veel leuker als je lacht'zeg ik met een lichte grijns en kijk even naar der. ik glimlach lief en kijk dan even door de club heen.


    Elena Olivia Britt

    Weer glimlach ik en merk dat er een licht rode/roze blos over mijn wangen verspreidt en ik bijt weer op mijn lip en kijk dan de andere kant op. Dan kijk ik weer door de club en zie dat mensen willen betalen. 'Tafel zes, een cola, 1, 50, 2 bier, 3,60 en een ice tea, 1,65, dat is samen 6,75.' murmel ik dan snel en loop naar de tafel toe en de mensen betalen en verlaten dan de club weer en ik stop het geld in de kassa en ga dan weer bij Liam staan en glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Harry Edward Styles
    Mijn tenen glijden door het zand heen en verveeld nurie ik een liedje. Ik was de rest kwijtgeraakt en het was niet dat ik had opgelet waar we nou heen moesten. Ik had geen bereik hier om te bellen. Zorgen maakte ik me niet want vroeg of laat kwamen ze me wel zoeken. Ik sloeg af naar een beach club met de naam Nikki om wat te gaan drinken. Ik was allang blij dat ik mijn portemonnee uit mijn koffer had gehaald voordat deze naar het hotel werd gebracht


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne
    Ik wacht tot ze klaar is met de klanten en grijns dan even. 'Dus wanneer ben je klaar met werken?'vraag ik en kijk er aan. In mijn ooghoek zie ik de krullen van Harry en draai me even naar hem om. 'Heey Hazza'

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 23:29 ]