• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Twee rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Moonly
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Famous1xx
    Quil Ateara

    # Uley Roedel
    Sam Uley - ElfCitadel
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller
    Collin Littlesea

    # Mensen
    Emily Young - Aztec
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Aztec

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - ElfCitadel
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Aztec

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Drake - Alfa
    Charlie Mila Evergreen – Synaisthmata

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:18 ]


    •

    [Bente moet komen :<]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Paul Lahote

    Ik liep naar een plekje waar ik reserven kleren had liggen en transformeerde terug. Toen hoorde ik Embry. 'Sorry man, maar ik heb net het gesprek afgeluisterd en het lijkt er niet op dat je meisje hier mag blijven aangezien ze mensenbloed drinkt' lachte ik spottend.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Sam Uley

    Slippend kwam ik tot stilstand op een open plek. Ik had geen flauw idee waar Embry zich bevond sinds hij momenteel mens was. Ik hief mijn snuit de lucht in, in de hoop Embry's geur op te vangen.
    Teleurgesteld haalde ik mijn kop weer naar beneden, ik kon zijn geur niet opvangen.
    Ik besloot om terug te rennen naar mijn huis in de hoop dat Embry daar was. In ieder geval kon ik, als hij daar niet was, een lekkere douche nemen om daarna die bloedzuigers op te pikken.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    || Embry Call
    Zonder Paul aan te kijken gaf ik hem een harde duw tegen zijn schouder en liep terug naar het huisje van Sam en Emily. De tijd die ik had door gebracht op mijn favoriete plek had gezorgd dat ik mijn gedachten op orde had gekregen. Ik zou Brynn halen en vertrekken, ik kon haar niet langer in gevaar brengen door haar hier te houden.
    Zonder te kloppen liep ik Emily's huisje binnen en trok een la in de keuken open. Vlug wikkelde ik verband om mijn arm - die er nog steeds gehavend uit zag - en klemde opnieuw mijn kaken op elkaar.
    'Rot Paul,' mompelde ik zachtjes, toen ik plotseling achter me de deur hoorde opengaan.

    [Sorry dat ik vandaag niet heb gereageerd mensjes! Heb wel steeds jullie stukjes gelezen via de telefoon, maar ik moest tot 5 naar school, nog een uur naar huis reizen en daarna nog eten & stemmen! Maaar ik ben er weer :D]


    •

    Sam Uley

    Ik opende de deur en liep langzaam naar binnen terwijl ik mijn handen door mijn haar wreef. Zo verrassend als het was hier in La Push was het gaan regenen het laatste stukje naar huis. Ik zag hoe een jongen stokstijf stilstond en me aanstaarde.
    "Embry? Ik denk dat wij even moeten praten over een zekere Brynn." Ik liet mijn stem zo rustig mogelijk klinken, maar alsnog leek Embry te verstijven.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Emily Young

    Ik ben bezig met Renesmee's haar te vlechten als Embry binnen loopt. Zachtjes leg ik de vlecht over haar schouder zodat ze hem zelf kan afmaken en loop naar Embry. "Kan ik helpen?" vroeg ik voorzichtig maar hij had zichzelf al geholpen. Renesmee draaide zich om en wierp een medelevende blik op Embry. "Rot Paul." mompelde hij zacht terwijl de deur opnieuw opengaat. "Embry? Ik denk dat wij even moeten praten over een zekere Brynn." Embry verstijfde.

    Renesmee Carlie Cullen

    Ik draaide me om een keek medelevend naar Embry, die er hulpeloos bij stond. De deur sloeg opnieuw dicht en daar stond Sam. Het leek me niet verstandig om me er mee te bemoeien, maar echt weglopen en zo naar huis gaan kon ik ook niet.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 19:19 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Embry Call
    Geschrokken en verstijft bleef ik staan toen ik zag dat het Sam was die door de deur was binnen gekomen. Mijn ogen werden nog groter toen hij Brynn's naam zei.
    'Hij weet van haar! Nu kan het nog goedkomen!' schoot het door mijn hoofd en langzaam voelde ik mezelf ontspannen. Mijn pijnlijke uitdrukking maakte plaats voor een glimlach en ik liep enthousiast op hem af.
    'Oh Sam ik weet dat het verkeerd is, maar ik ben ingeprent met Brynn, ze is hybride, dat weet ik ... Maar dat gevoel Sam! Ik hou van haar! En vanmiddag viel Paul haar aan ... Het spijt me. Ik weet niet zo goed hoe ik ermee om moet gaan, maar ik wil álles doen voor hoor! Echt alles!'
    Met ingehouden adem wachtte ik op zijn reactie. Paul zou flink op z'n kop krijgen, grinnikte ik in mezelf.


    •

    Leah Clearwater

    In stilte had ik afgeluisterd wat er allemaal was gebeurd. Een halfbloedje dat mensen doodde? Da's weer wat nieuws. Met mijn neus in de lucht probeerde ik een geur op te vangen. Pff, niks! Ik rende harder richting Emily's huis. Gatverdamme, regen. Ik kwam slippend tot stilstand, en zag dat Sam in de deuropening stond. Ik blafte kort om te laten weten dat ik er was en dat ik het al wist. Arme Embry, dacht ik kort. Plotseling drong een scherpe, onbekende geur mijn neus in. Vampier. Geen Cullens, geen halfbloedje, geen bekende. Ik begon keihard te janken.


    Because I love him, do I need another reason?

    Sam Uley

    "Embry, ga eerst even zitten alsjeblieft, want je begrijpt me niet." Ik ging zelf zitten op een stoel. "Heb je Brynn gevraagd wat voor bloed ze nou eigenlijk drinkt? Heb je gedacht aan het gevaar dat ze kan vormen voor Emily, Kim, Claire en je eigen moeder? Want ze drinkt mensenbloed Embry. Ze vormt een gevaar voor onze stam. De Cullens komen in," ik stopte even om naar de klok te kijken en ging daarna weer verder, "een uurtje hier naartoe om met haar te praten. Als ze bereid is om bij de Cullens te gaan wonen en te leren dierenbloed te drinken, mag ze op het reservaat blijven komen en uiteindelijk hier wonen. Maar anders zal ze hier weg moeten voor ze iemand pijn doet van onze stam."


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [Miss kan zolang Brynn bij de Cullens woont iemand Carlisle of Edward ofzo spelen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Embry Call
    Mijn mond was langzaam open gezakt, mijn ogen waren twee keer zo groot geworden en ik was langzaam langs de muur naar beneden gezakt terwijl zijn Sam verhaal had gedaan. Roerloos staarde ik naar mijn knieën terwijl allerlei gedachten door mijn hoofd spookten.
    Uitendelijk keek ik wanhopig naar hem op, terwijl mijn stem haperend en hees terug kwam. 'Dit kun je niet menen Sam ... Brynn doet niemand kwaad, daar zorg ik voor, daar sta ik voor in! Ik kan haar niet wegsturen naar de Cullens!'
    Wild knipperde ik de tranen uit mijn ogen. 'Hoe zou jij het vinden als ik zeg dat je Emily moet wegsturen! Ik ben met haar íngeprent Sam!'
    Voordat de eerste traan over mijn wang kon rollen sloeg ik mijn handen voor mijn gezicht. Dit was allemaal mijn schuld. Ik had Brynn zojuist uit haar huis verjaagd, terwijl ze er nog geen dag in zat ...


    •

    [oeh, dan wil ik Carlisle wel spelen hoor :3 Misschien hebben we hem wel vaker nodig sinds hij een dokter is (:]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [Iemand interesse om Carlise en/of Edward te spelen? ;D]


    •

    Sam Uley
    "Embry, ik zeg niet dat ze voor altijd weg moet. Plus, vergeet niet dat je ten eerste lid bent van Jacobs pack en niet die van mij en dat je dus al veel beter de mogelijkheid hebt om naar de Cullens toe te gaan. Jacob is daar vaak genoeg. Ik wíl haar niet wegsturen, maar ik moet ook denken aan onze stam, Embry. Ik ben ook zelf naar de Cullens toegegaan in de hoop dat zij iets wisten. Het zal niet voor altijd zo zijn, geloof me nou maar." Ik zuchtte even, terwijl ik naast hem op de grond zakte. "En ik zou ook niet willen dat Emily werd weggestuurd. Maar ik ken Brynn inmiddels goed genoeg om te weten dat ze hier niet weggaat als ze mij daar mee kan pesten. Als ik haar gedrag tenminste goed heb geïnterpreteerd tijdens onze ruzie."


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Shooter schreef:
    [Iemand interesse om Carlise en/of Edward te spelen? ;D]

    [ik wil Carlisle, dat zei ik net al :3]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis