• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Twee rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Moonly
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Famous1xx
    Quil Ateara

    # Uley Roedel
    Sam Uley - ElfCitadel
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller
    Collin Littlesea

    # Mensen
    Emily Young - Aztec
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Aztec

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - ElfCitadel
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Aztec

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Drake - Alfa
    Charlie Mila Evergreen – Synaisthmata

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:18 ]


    •

    [En nu reageert er niemand meer...]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Brynn Maddy Danec

    Ik liet een klein en duivels lachje horen. 'Wat maakt mij dat uit. Ik blijf hier' kafte ik hem toe. Ik had veel zelfvertrouwen, en dat liet ik ook merken. 'Ik zie je nog wel een keer, Renesmee. Jou ook wel, Emily' glimlachte ik naar hun. Ik wierp de man die Sam werd genoemd een duivelse blik toe. Toen ik voor de voordeur stond, lachte ik nog een keer. Ik wouw mensen geen pijn doen, en Embry niet kwijtraken, maar als het zo moest dan zou het wel heel anders gaan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Sorry, ik keek even naar JB op Youtube]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Brynn is nu in d'r huisje]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sam Uley
    Ik gromde toen ik haar naar buiten zag lopen en niet veel later explodeerde ik. Gelukkig waren Emily en Renesmee slim genoeg geweest om uit mijn buurt te blijven. Als wolf rende ik naar buiten, de bossen in.
    Ik moest een hartig woordje met een aantal mensen gaan praten, sommigen waren belangrijker dan anderen.
    Ik kwam slippend tot stilstand voor het huis van de Cullens waar Edward al buiten op me stond te wachten. "Wat kunnen we voor je doen, Sam?" Carlisle kwam rustig het huis uitgelopen, mijn kant op.
    'Er zit een hybride in La Push die mensenbloed drinkt. Hoe zeer ik het ook haat om het aan jullie te vragen, maar kunnen jullie iets doen om te helpen?' Edward zag de beelden die ik er bij stuurde van de ruzie en haar verklaring.
    "We kunnen met haar praten en haar aanbieden om hier te komen wonen zodat ze onze methodes kan leren en geen mensenbloed meer hoeft te drinken," bood Carlisle aan nadat Edward hem had verteld wat ik zojuist in gedachten had gezegd.
    'Dat zou ik erg waarderen. Bij deze geef ik jullie toestemming om onder mijn begeleiding La Push binnen te gaan. Maar enkel jullie tweeën samen met Esmé. Verder niemand.' Edward knikte, gaf het door aan Carlisle en liep rustig naar binnen om Esmé in te lichten.
    "We zien je straks bij de grens. Tot over twee uurtjes, laten we die hybride eerst even afkoelen." Ik knikte met mijn grote kop en draaide me om, terug het bos in.
    Ik moest nodig een woordje spreken met een zekere Embry Call.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:54 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [OH YES, DAT IS LEUK! Ik post wel even een stukje ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Brynn Maddy Danec

    Ik keek uit het raam en zag een grote wolf. Lachend zwaaide ik en stak snel ongezien mijn middelvinger op. Daarna ging ik verder met koken. Toen ik klaar was, schepte ik mijn spaghetti op en deed de saus eroverheen. Ik legde een tijdschrift neer en bladerde erdoor, terwijl ik at.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Wie is er Dr. Phil aan het kijken? Nou, zo gaat het er bij mij thuis ook aan toe. Mannen, wat moeten we ermee?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    [Wie is er Dr. Phil aan het kijken? Nou, zo gaat het er bij mij thuis ook aan toe. Mannen, wat moeten we ermee?]

    [lol, ik kijk dat eigenlijk nooit... Ik wacht op Embry --']


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [Bente is moe A la Pfeiffer]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    [Bente is moe A la Pfeiffer]

    [ik weet het, maar ze was net wel online :3]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [lol, ik zag dus net dat ik bij zo'n ding sm uley had staan x'D]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [Je moet d'r keiveel berichtjes sturen ;D, nee oke, ze post wel zometeen ofzo een stukje denk ik]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Even alles inhalen, kan lang stukje worden xd ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Renesmee Carlie Cullen

    De volgende minuten gingen allemaal erg snel voorbij. Brynn stormde het huis van Emily en Sam uit en liet ons achter. Sam explodeerde maar ik was wel verstandig genoeg om uit de buurt te blijven. "Hij gaat waarschijnlijk naar jou familie om hun om hulp te vragen." zei ze rustig terwijl we onze kommen soep opdronken aan de eettafel. Ik mocht Emily erg graag, evenals alle andere leden van de stam. Alleen Sam mocht mijn waarschijnlijk niet zo erg, en mijn familie al helemaal niet. Ik schrok op door een telefoontje wat ik kreeg. Paps, verscheen er op het scherm. Ik nam op en tot mijn verbazing was het Carlisle aan de andere kant van de lijn. "Sinds wanneer gebruik jij de telefoon van Ed- pap?" grapte ik. "Sinds nu." antwoorde hij kortaf en ging verder met zijn zeikverhaal. Waarom belde ik hun niet, reageerde ik niet, ik had wel gewond kunnen raken. Als laatste kreeg ik nog even een boze vader aan de lijn. Hij sloot af met de boodschap: we komen over twee uurtjes. Er zat helemaal geen emotie meer in.


    But calm, white calm, was born into a swan.