• Lost in Blue –RPG Rollentopic-

    Copyright © Dodge

    Rollentopic



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.


    Jongens, Max 6
    1. Levi Runner door Dodge : Heeft het schip laten zinken
    2. David Cooper Andrews door YouAreMyLove : heeft meerdere persoonlijkheden
    3. Matt Jake Ledger door Flitwick : Zou een ster geweest zijn als het schip niet was gezonken
    4. Richard Droven door Elly4ever : Zit vast op het Eiland
    5. Avan Tudor Jogia door xVanilla : Weet wie het schip heeft laten zinken maar zit nu vast met een ernstige verwonding
    6. Ryan Stevens door quin98 : Is zijn geheugen kwijt

    Meiden, Max 6
    1. Agate Jule Bouvier door AgentP : Is blind
    2. Gereseveerd door MissLima
    3. Maya Hard door AroonCat : Weet wie het schip heeft laten zinken maar is haar geheugen kwijt
    4. Mary-Lia Rose Carter door Curlies : Zou haar eerste Single laten opnemen
    5. Charlynn Cassidy Williams door DreamWishes : Haar vriend is omgekomen, ze weet wie het schip heeft laten zinken en weet veel over het plan zelf.
    6.Olivia Severance door RockThisShit : Zit vast op het Eiland

    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan AlienQueen.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan AlienQueen. Dit verkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon
    • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan Dodge and AroonCat NOOIT ZELF AANMAKEN!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 18:38 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ryan Stevens
    'ja het is beter dan niks, ik heb gen zin om de hele tijd honger te lijden, chagarijn' zeg ik en geef hem een diwtje. Echt he wat was er ineens gebeurt? Hij was echt heel anders, veel minder leuk. Ik kijk even naar de jongen ,Richard en glimlach even. 'ja wij zatten ook op de boot en let maar niet op die chagarijn hier hoor, net was die nog wel leuk' mompel ik en kijk even van David naar de jongen.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 21:00 ]

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik zucht en kijk dan Matt aan en glimlach even. 'Kom we gaan.' zeg ik dan en loop al de bomenmasa een geen idee of Matt me volgt want ik besteedt er niet echt aandacht aan, als ik al een tijdje rondloop en nog niks gevonden heb hoor ik stemmen en loop er op af al snel vind ik David en Ryan en een jongen die ik niet ken. 'Hey!' roep ik dan en loop de plek op.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Richard droven

    "ja eten is eten, en ik heb geen idee of er voor de rest nog eten is op dit eiland" zeg ik terwijl ik Ryan aankijk. Ergens vraag ik me af wat er aan de hand is met David, ik kan me niet herrineren dat er zo een botte jongen op de boot zat. Ach zoveel mensen kende ik ook weer niet op de boot. "weten jullie eigenlijk of er nog andere overlevende zijn" vroeg ik aan de twee jongens. Al snel werd mijn vraag beantwoord als er een meisje op ons af komt lopen. "hey"

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 21:06 ]


    Can't control my second personality

    David Cooper Andrews

    "Oh goed dat ook nog." Mompel ik als Charly eraan komt.
    "En ik ben niet chagrijnig!" snauw ik naar Ryan. "En ja er zijn andere overlevende, misschien als je zoekt dat je ze zal vinden." snauw ik en kijk naar de bomen. Het is hier saai...
    Een zucht verlaat mijn mond wanneer Charly nadert. Ik steek mijn handen in mijn zak en leun tegen een boom aan.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 21:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik trek mijn wenkbrauwen op en kijk David aan. 'Wat is er nu weer.' sis ik dan naar hem, dit begon me nu best wel te irriteren die stemmingswisselingen van hem. Dan kijk ik de jongen aan en glimlach vriendelijk. 'Hey, ik ben Charlynn, maar zeg maar Charly.' zeg ik dan vriendelijk en zie dan dat ze eten hebben. 'Jullie hebben eten gevonden.' zeg ik dan en glimlach even en kijk Ryan en de jongen aan, David kon me nu echt even niks schelen, je kon gewoon geen hoogte van hem krijgen.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 21:13 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    -wwaauw ik weet niet wat ik moet zetten ? iemand kom me tegen fsuu?-


    Shit Could Be Worse.

    David Cooper Andrews

    "Wat is er nu weer." praat ik Charly na en rol met mijn ogen. Ik kijk wat om me heen. "Ja, we hebben eten. Als je ook wil..." ik wijs naar de boom. "Daar hangt het." zeg ik met een scheef lachje en zet mijn voet tegen de boom. Serieus, mensen kunnen echt niet nadenken hier zo.
    Eten in boom, in boom klimmen en eten is jou. Moet ik het dan zo uit gaan leggen?

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 21:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan Stevens
    'heey' zeg ik tegen haar en draai me dan naar Richard. ' er is nog een jongen, maar die heeft zij daar dus schijnbaar op het strand gelaten.' zeg ik en lach even. Ik kijk naar David en schud zuchtend mijn hoofd. 'ga is normaal doen of zo' zeg ik en kijk hem lichtjes geïriteerd aan. Ik snap echt niet wat er was, net was die echt heel anders. Toen mog ik hem ook veel meer. Ik zucht en kijk even naar de andere. 'zullen we met ze alle naar het strand of zo, daar kan ik ook nog wel wat vis proberen te vangen' zeg ik en.kijk ze allemaal even aan. Alleen kokosnoten was ook niks..

    Richard droven

    "hey ik ben Richard" zei ik tegen charly. Ze leek me wel aardig maar het werd al snel duidelijk dat charly en David niet zo goed over weg konden. Wat was er toch met die David iets klopte niet. "weet jij wie er nog overleven van de gene op de boot" vroeg ik aan charly aan David zijn antwoord had ik de vorige keer niet zoveel aan gehad.
    Na dat Ryan zijn woorden tot me door drongen realiseer ik me dat hij gelijk heeft, eten is nu het alle belangrijkste

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 21:29 ]


    Can't control my second personality

    David Cooper Andrews

    "Jah, slim idee. Weg hier!" roep ik luid en sta alweer recht.
    Ik kijk naar de andere, man man wat zijn zij traag zeg. Ik zucht een keer en sla mijn armen over elkaar. Dan rol ik even met mijn ogen.
    "Nou meiden, gaan we nog?" vraag ik droogjes.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik kijk David weer geïrriteerd aan. 'Ik vond je in het begin toch echt leuker!' roep ik dan naar hem en zucht dan. 'Eikel.' zeg ik dan zacht en hoop dat niemand dat gehoord had en kijk dan Richard weer aan en glimlach weer vriendelijk, hij leek mij wel aardig. 'Aangenaam Richard.' zeg ik dan en lach even en kijk dan naar Ryan. 'Misschien kunnen we inderdaad terug naar het strand gaan en kunnen we hem beter hier achter laten zodat hij weer zichzelf kan worden.' zeg ik dat laatste geïrriteerd en daarmee bedoel ik David. Echt wat heeft die jongen, eerst was hij zo aadig.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 21:36 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Charly kan soms ook echt bitchy zijn. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    David Cooper Andrews

    "Én bedankt!" Roep ik naar Charly als ik hoor wat ze zegt. "Ja, nee. Laat me lekker achter." mompel ik dan en draai me stug om. Wát is haar probleem?
    Ze.... Wat dacht ik?
    -David-
    "Waarom kijk je zo geïrriteerd?" vraag ik als ik het gezicht van Charly op onweer zie staan. Wat is er gebeurd? Wie heeft haar zo geïrriteerd gemaakt?
    Ik blijf haar vragend aankijken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DreamWishes schreef:
    [Charly kan soms ook echt bitchy zijn. ;)]


    [En David kan plots omslaan xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan Stevens
    'nou kom op dan, of ben je zelf en.meid?' vraag ik grijnzend en loop gauw voorbij hem met de kokosnoten in mijn hand. Ineens is hij weer anders maar ik reageer er maaar niet echt op.Gelukkig waren we heel dicht bij het strand en was ik er al snel. Ik bijt op mijn lip. Hoe.moest ik vissen? Een vishengel was er niet. Ik loop het water en stukje in, Veel vis was er tenminste wel. Ik zucht en kijk even om, de andere zijn er dus nog niet.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 21:43 ]