• Lost in Blue –RPG Rollentopic-

    Copyright © Dodge

    Rollentopic



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.


    Jongens, Max 6
    1. Levi Runner door Dodge : Heeft het schip laten zinken
    2. David Cooper Andrews door YouAreMyLove : heeft meerdere persoonlijkheden
    3. Matt Jake Ledger door Flitwick : Zou een ster geweest zijn als het schip niet was gezonken
    4. Richard Droven door Elly4ever : Zit vast op het Eiland
    5. Avan Tudor Jogia door xVanilla : Weet wie het schip heeft laten zinken maar zit nu vast met een ernstige verwonding
    6. Ryan Stevens door quin98 : Is zijn geheugen kwijt

    Meiden, Max 6
    1. Agate Jule Bouvier door AgentP : Is blind
    2. Gereseveerd door MissLima
    3. Maya Hard door AroonCat : Weet wie het schip heeft laten zinken maar is haar geheugen kwijt
    4. Mary-Lia Rose Carter door Curlies : Zou haar eerste Single laten opnemen
    5. Charlynn Cassidy Williams door DreamWishes : Haar vriend is omgekomen, ze weet wie het schip heeft laten zinken en weet veel over het plan zelf.
    6.Olivia Severance door RockThisShit : Zit vast op het Eiland

    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan AlienQueen.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan AlienQueen. Dit verkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon
    • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan Dodge and AroonCat NOOIT ZELF AANMAKEN!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 18:38 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (er ging wat Mis met mijn iPod vandaar die vage dubbel reactie xD)

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 21:47 ]


    Can't control my second personality

    Elly4ever schreef:
    Richard droven
    Eindelijk snapte ik wat er aan de hand was, david is de jongen met de meerdere persoonlijkheden. Vandaar dat hij net heel bot was en nu heel onschuldig. Ach hij kan er zelf niks aan doen. Op het strand kijk ik om me heen of er ergens iets van touw ligt om een vishengel te maken, anders word vissen nooit wat


    Can't control my second personality

    David Cooper Andrews

    "Vissen? Je kunt beter een lange tak pakken. Hem tot een scherpe punt snijden of slijpen, net wat je bij de hand hebt. Zo heb je een een speer. Dan ga je rustig in het water staan en wacht op vissen." zeg ik en kijk rond. Ik zie een dikke tak liggen en pak hem, hij is ook redelijk lang. Ik ga in het zand zitten en pak mijn zakmes, die ik altijd bij mij heb, en blijkbaar niet ben verloren. Uit mijn broekzak en begin een scherpe punt te maken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    YouAreMyLove schreef:
    David Cooper Andrews

    "Én bedankt!" Roep ik naar Charly als ik hoor wat ze zegt. "Ja, nee. Laat me lekker achter." mompel ik dan en draai me stug om. Wát is haar probleem?
    Ze.... Wat dacht ik?
    -David-
    "Waarom kijk je zo geïrriteerd?" vraag ik als ik het gezicht van Charly op onweer zie staan. Wat is er gebeurd? Wie heeft haar zo geïrriteerd gemaakt?
    Ik blijf haar vragend aankijken.


    Charlynn Cassidy Williams

    Ik kijk nog stees geírriteerd als hij vraagt waarom ik zo kijk, nee serieus. 'Wat denk je wel niet! ....' roep ik dan maar stop dan midden in mijn zin en kijk hem verbasd aan, zijn karakter was weer veranderd. 'Laat maar.' zeg ik dan zacht en zucht en kijk hem aan en bijt weer op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Richard droven
    Zodra ik David zijn idee hoor, zie ik in dat het eigenlijk een geniaal idee is aangezien er nergens toe te vinden is. Snel sta ik op om ook zo een tak te vinden. "David wil je mijn tak zo ook scherp maken" vraag ik aan hem als ik een tak van de grond pak


    Can't control my second personality

    [Doe maar gewoon of dat daarvoor was.. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    David Cooper Andrews

    Ik knik. "Je mag deze wel hebben zo." zeg ik en ben druk bezig met het scherp maken. Het is best zwaar om eerlijk te zijn.
    Ik kijk op naar Charly en glimlach, ze had nog iets gezegd maar ik volgde het niet helemaal. Ik concentreer me weer op de tak.
    Wanneer hij klaar is houd ik hem voor Richard. "Hier, geef die maar." glimlach ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DreamWishes schreef:
    [Doe maar gewoon of dat daarvoor was.. :Y)]


    [Had al wat bedacht ;p]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Misschien kunnen we doen dat Orlando komt aanspoelen. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    [Misschien kunnen we doen dat Orlando komt aanspoelen. ;)]

    [Haha, doe gewoon! xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [People, ik ga overschakelen naar mijn DS, ik reageer langzaam, kunnen jullie rekening houden? X]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga nu ook overschakelen naar mobiel dus reageer ook langzaam. BRB! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ryan Stevens
    ik kijk David aan, eidelijk was die weer zichzelf en had die goede ideeën. 'oké, kan die van mij ookk? Ik heb geen zakmes' mompel ik en kijk hem aan. 'is het ook een idee wat kleren uit de tas die ik gevonden heb aan elkaar te binden en het als een soort net te gebruiken?' vraag ik aan David. Ik was niet echt een hele goede overlever, dat merkte ik dus nu wel. Ik pak de tas die ik gevonsen heb er ondertussen bij, eigenlijk had ik hem nog niet eens goed bekeken. Straks zat er nog wat handigs in. Ik besluit zo maar de rest te bekijken en kijk David weer aan.

    David Cooper Andrews

    Ik lach even. "Kleren? Dat schrikt de vissen juist af, dan zou je iets moeten hebben met gaten." vertel ik. "Maar met kleine gaten, en het moet niet echt zichtbaar zijn. Dus iets wat op een net lijkt." zeg ik dan.
    "Kom maar, leg alle stevige en lange takken mar naast mij neer. Ik houd me daar wel mee bezig." glimlach ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Okee ga overschakelen]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.