• Welkom op het vierde topic van rpg De vondst van Athene

    Nieuw hier? Ga dan naar het rollen topic
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Wil je graag de vorige drie topics terug lezen?
    [url]1e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136007[/url]
    [url]2e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137498[/url]
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141584&page=last#4083632

    En we praten niet tussen haakjes op deze Rpg, we hebben onze eigen klets-rpg: (niet dat iemand het gebruik xD
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php? tid=140811&page=last#4012696


    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Aanvankelijk zonden hier een heleboel regels en info van en over de school. Zijn die ooit gebruikt? Nope dus ze staan er ook niet meer

    Personages:
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Sandybeta
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris BlackAlpha
    Rose Alice24
    Ferdi chasinghoran
    Angel



    ©1998

    [Bedankt Alpha =) Sorry, ik bedacht me later ineens dat dat misschien logischer was, als het over Beth ging.]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Floris

    Na een tijdje dan toch niks gevonden te hebben, besluiten we terug te gaan naar school. 'Waar zijn Sarah en zo..' 'Naar het ziekenhuis.' 'Wat, maar hoezo?' stamel ik. 'O wacht Jade. Is het zo erg dan?' 'Dat zullen we zo wel horen.' Rustig ga ik op mijn bed zitten. Ik haal diep adem. Als ik nou gewoon had geweten hoe en wat ik moest doen, dan was het vast niet zo erg geweest. Ik probeer de gedachte van me af te schudden. Ze moest daar al langer gelegen hebben. Rose moet haar gezien hebben. Ik spring op van mijn bed. Sla de deur open, 'Het is jou schuld!' roep ik. Ze kijken allemaal verschrikt ook Rose. 'Wat, als ik vragen mag?' vraagt Ferdie. 'Rose, moet Jade gezien hebben, dat kan haast niet anders.' Rustig begint Rose:'Ja, ik heb Jade gezien, en ja ik heb Jade laten liggen, maar alleen omdat ze me het vroeg. 'Ze had schaaf wonden, en dat betekent bloed. Bovendien vond ze het belangrijker dat Beth gevonden werd. Maar die zit nu rustig in Ijsland.

    [Kan overigens helemaal niet met de tijd want van Tibet naar IJsland, duurt ongeveer 12 uur.... maar who cares niks klopt op de rpg, lange leven fantasie!]


    ©1998

    Jake

    Stevig hou ik Jades hand vast. Waarom kwam ze nou niet bij. 'Alsjeblieft hou vol.' smeek ik. Opeens voel ik een klein kneepje in mijn hand. 'Meneer, ze kneep.' De dokter komt rustig naar me toe lopen. Een beetje opent ze haar lippen, maar er komt niks uit. Rustig zal ik weer terug op mijn krukje. De dokter legt een hand op mijn schouder. 'Je zit hier nou al twee uur, misschien moet je even op de gang kijken bij je vrienden. Dan kun je ook even wat drinken. Langzaam kom ik overeind en buig me voor over om Jade een kusje op haar voor hoofd te geven. 'Ik kom zo terug' fluister ik.


    ©1998

    Jade

    Op de achtergrond hoor ik nog steeds mensen overleggen. Het is zo frustrerend! Iedereen denkt dat je niet meer bij bent. Terwijl je alles hoort. Langzaam voel ik warmte aan mijn linker hand. Iemand houd hem vast. Als ik iets voel, zou ik dan ook iets kunnen laten voelen. Ik probeer mijn hand iets te bewegen. Het lukt. Jake merkt het en haalt meteen een dokter er bij. Voorzichtig probeer ik een word tussen mijn lippen door te persen. Maar het lukt niet. In gedachten sluit ik mijn ogen, en zak even weg. Alleen zo bang dat ik weg zakt. Jake laat mijn hand los en geeft me een kusje. Ik hoor hem fluister dat hij zo terug komt. Maar ik wil niet dat hij weg gaat. 'Jake blijf hier!' wil ik roepen. Maar het lukt niet. Ondanks dat ik overal weer gevoel begin te krijgen, voelt alles nog te zwaar om te gebruiken. Zelfs simpel mijn oog leden open doen. Ik doe mijn best. Ik wil zo graag laten zien dat ik wakker ben dat ik alles hoor, alles herinner. Maar mijn ogen willen niet open. Ik geef mijn allerlaatste beetje kracht. Het felle licht prikkelt in mijn ogen, maar dat maakt niet uit. Ik kan weer zien.


    ©1998

    Sarah

    Het was even fijn om je beschermt te voelen. De armen van Clair sloten mij af van de buiten wereld. Ik voelde me zo veilig bij Clair dat ik in slaap viel.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Rose

    Het was mijn schuld. Zelfs Floris vond dat. Ik heb Jade laten liggen. Ik voelde me zo schuldig. Ik pakte Ferdi's hand en fluisterde 'Hij heeft gelijk, het is mijn schuld'. Zachtjes snikte ik op zijn schouder.

    clair

    Nadat ik tien minuten tegen haar gefluisterd had begon Sarah eindelijk iets rustiger te worden, en na nog een paar minuten vielen haar ogen langzaam dicht. Ik keek jaloers na haar rustige slapende postuur en wilde dat ik ook in slaap viel. Maar mijn gedachten waren daar veel te onrustig voor


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Sarah

    Ik werd wakker door het geluid van een deur die open ging. Ik keek op en ik zag Jake. Ik had dor dat ik geslapen had in Clair's armen. Ik schaamde me een beetje. Het was wel de slaap die ik nodig had. Ik voelde me direct wat blijer. Maar blij kon je het niet noemen. Ik keek naar Jake. 'Mogen we even kijken?' vroeg ik. Hij knikte en pakte wat cola. We liepen naar binnen en we zagen Jade liggen. Ik kijk naar haar buik. Ik zie dat ze oppervlakkige ademhaling heeft. Clair rent ineens naar haar toe. Met een schrik kijk ik naar Jade's gezicht. recht in haar mooie blauwe ogen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Dan is het Sherina, wat boeit het]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Clair

    'Jade!' riep ik opgelucht. Haar ogen waren open. Voor ik het wist had ik Sarah's hand losgelaten en stond ik voor Jade. Ze zag er moe uit, maar was ook duidelijk blij dat ze ons aan kon kijken. Sarah kwam met een glimlach van oor tot oor naast me staan. 'Kun je praten?' vroeg ze voorzichtig.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Ferdi

    'Het is mijn schuld.' fluisterde Rose en ze huilde. Ik sloeg mijn armen om haar heen en wreef over haar rug. Boos keek ik naar Floris, maar hij ontweek mijn blik.
    Ik zuchtte, misschien had Floris wel gelijk en was het onredelijk van mij boos op hem te worden. Maar ik kon onmogelijk tegen Rose zeggen dat het haar schuld was, toch? Een gevoel van machteloosheid bekroop me.
    Ik schudde mijn hoofd en bleef Rose's rug wrijven en bleef alsmaar 'Het geeft niet, het komt goed.' fluisteren, hoewel ik niet wist of het waar was. Maar het scheen te werken, want na een tijdje voelde ik Rose kalmeren.


    You oughta know

    Jade

    Clair en Sarah stonden naast me, en ik was blij. 'Kun je praten?' vroeg Sarah. Ik misschien kon ik het, maar ik wou het niet proberen. Het koste me zo enorm veel kracht om mijn ogen open te houden, dat ik bang was dat als ik me teveel inspande ik weer weg zou zakken. 'Haal Jake!' wou ik roepen. Maar het lukte niet, en het hoefde niet, want dat bedachten ze al uit zichzelf. Met een bezorgde glimlach komt Jake binnen.


    ©1998

    Floris

    'O, sorry, klote. Dit was niet mijn bedoeling.' probeer ik tegen Rose. 'Het is ook mijn fout.' het schuld gevoel dat ik net had bij mezelf had weggepraat is meteen weer terug. 'Het spijt me, ik heb zelf ook verkeerd gehandeld, ik hielp haar ook niet goed, ik, ik wist gewoon niet zo goed wat ik moest doen.'


    ©1998

    Rose

    'Geeft niet' zeg ik terwijl ik mijn tranen wegveeg. Ik glimlach naar Floris. 'We voelen ons allemaal schuldig'. Ik pak Ferdi's hand en geef er een zacht kneepje in. 'Nu maar hopen dat alles goed komt met Jade'

    Jade

    Jake pakt mijn hand vast en knijpt het vervolgens helemaal fijn. Het kan me eigenlijk helemaal niks schelen. Langzaam probeer ik mijn mond hoeken op te krullen, als lach, dat het wel goed gaat. Even later komt de dokter weer naar ons toe. 'Lukt het om te knipperen met je ogen. Als het ja is knipper dan. Zo nee, knipper dan niet.' Ik rol met mijn ogen. Ik knipper. 'Dat is een ja. Oké dan, ik ga je nu vragen stellen, jij moet antwoorden door middel van knipperen.' 'Voel je het als ik dit doe.' De dokter tikt zachtjes tegen mijn hoofd. 'Ja is 2 keer knipperen 1 is nee.' Ik voel elk tikje, tot mijn middel. Zonder iets te zeggen draait de dokter zich om en loopt de gang op. 'Wtf.' roept Sarah. 'Ach hij zal zo wel weer terug komen.'


    ©1998