• NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 20:48 ]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Lucy Ivory Jackson

    Ik lach en steek een pluk haar achter mijn oor. 'Nou, ik vroeg: hoeveel jongens heb je gezoend op vakantie?' Ik leun iets dichter naar haar toe om het antwoord beter te kunnen verstaan.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik lach even. 'Zoals ik al zei, ik ben de tel kwijt geraakt.' zeg ik dan en lach even en haal mijn schouders op. 'En is er ook nog iets bij jouw gebeurt, of ben je de hele vakantie trouw geweest aan je vriendje?' vraag ik dan en knipoog even en grijns dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Lucy Ivory Jackson

    'Nou...' grijns ik. 'Ik ben niet bepaald trouw geweest... Elke keer dat we uit gingen zoende ik er weer een. Oh, de jongens zijn zo sexy in Turkije!' ratel ik aan een stuk door. Bij de gedachte aan de vakantie grijnsde ik breed. Het was een geweldige vakantie geweest.

    [Huh ik had hier Zayn boven gezet.. komt door een andere rpg, sorry!]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 10:18 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik grinnik even. 'ik had niet anders verwacht.' zeg ik dan en lach even. 'Misschien gemene vraag, maar waarom heb je nog met hem, je ziet hem bijna nooit en er zijn genoeg leukere jongens.' zeg ik dan en grijns even. 'En tja, jongens in Australië zijn ook niet verkeerd, nooit zoveel knappe jongens bij elkaar gezien.' zeg ik dan en grijns even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Lucy Ivory Jackson

    Ik haal mijn schouders op. 'Tja, hij is lief en ik wil hem niet kwetsen, maar toch blijf ik flirten met anderen. Oh, en hij is goed in bed,' zeg ik wenkbrauwwiebelend. 'En tja, als ik het uitmaak wil hij dat natuurlijk niet meer.' Ik knipoog speels. Plotseling hoor ik een zware stem naast me. 'Letten jullie ook even op, Dames?' Ik kijk opzij en kijk recht in het gezicht van de leraar. Nadenkend beet ik op mijn lip. 'Ehm, nee.'


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik lach even als de leraar naast ons staat en kijk hem spottend aan. 'We hadden het net over de bedkunsten van jongens, tja daar zult u wel geen ervaring mee hebben, tja, sad fact of life, met dat uiterlijk kan ook niet anders, ugh.' zeg ik dan spottend en lach even en zie de leraar rood worden, geen idee van schaamte of van woede, niet dat het mij veel zou schelen, dan pak ik mijn tas en sta op voor hij nog iets kan zeggen en kijk Lucy aan. 'Ga je mee of wil je blijven luisteren naar dat gelul van hem.' en knik even spottend naar de leraar en grinnik dan en kijk haar aan. De meeste leraren waren zo'n dingen als dit wel gewend van mij en negeerde het en lieten me dan ook gewoon gaan wanneer ik wilde, deed ik wel vaker.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Thatlastkiss schreef:
    Allison Rose-mary Green
    Ik voel een tik tegen mijn elleboog en kijk verbaasd op. De leerkracht staat me streng aan te kijken. 'Wel, weet je het antwoord juffrouw Green?' vraagt ze bits. Wat. Een. Rotmens. 'Nee dat weet ik niet.' antwoord ik met een poeslieve glimlach op mijn gezicht. 'U moet vanavond al nablijven dus misschien zou u iets beter uw best willen doen om op te letten. Ik neem ten slotte aan dat u wil afstuderen hier.' zucht de leerkracht geïrriteerd. Of ik wil afstuderen? Absoluut! Of ik dat hier wil doen? Nee, bedankt!


    Anna Bailey Miller
    De leraar zegt het een en ander tegen Allison, iets over nablijven en dat ze beter haar best moet doen en dan wordt hij afgeleid door Charlynn en Lucy die met elkaar aan het kletsen zijn. Hij spreekt ze erop aan, iets wat hij beter niet had kunnen doen, en wordt meteen de grond in geboord en krijgt een rood hoofd. Een beetje slimme leraar had ze gewoon genegeerd. Meestal gingen ze vanzelf de les wel uit als ze het te saai vonden worden. Ik schud even mijn hoofd en kijk dan even naar mijn aantekeningen die ik tot nu toe heb gemaakt.

    Lucy Ivory Jackson

    Ik barst in lachen uit. Zo ging het zowat elke les. En ookal misten Charlynn en ik dus bijna elke les, alsnog haalden we hoge cijfers. Maar de reden daarvoor is: afkijken bij nerdjes. Charlynn staat op en ik loop met haar mee. 'Ciao ciao,' ik zwaai liefjes naar de leraar voor we het klaslokaal uit lopen. Op de gang barst ik weer in lachen uit. 'En het lukt ons elke keer weer.' lach ik hoofdschuddend.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik grinnik en geef een kushandje en zwaai nog even liefjes naar de leraar en loop dan ook de gang op en schiet samen met Lucy in de lach. 'Had je zijn gezicht gezien!' zeg ik dan nog steeds lachend en ga dan weer rechtop staan en probeer te stoppen met lachen wat uiteindelijk lukt. Dan kijk ik Lucy weer aan en grijns. 'Wat gaan we nu doen?' vraag ik dab grijnzend. Dan graai ik even in mijn tas en vind al snel wat ik zoek. 'Ik ben met de auto dus.' zeg ik dan grinnikend en laat de sleutels voor haar hoofd bungelen en pak ze dan weer in mijn hand. 'Of we moeten kijken dat hier iets leuks te doen is.' zeg ik dan twijfelend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Zie mijn aanpassing aan mijn 2e post op deze pagina. (:]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    [Dat had ik al door, is niet erg, dus had er naar gewoon over heen gelezen. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Lucy Ivory Jackson

    'Mhm..' Ik kijk nadenkend naar mijn schoenen. 'We zouden naar het park kunnen gaan, kijken welke hotties er tussenuur hebben.' grijns ik. 'Of we kunnen chillen in de lerarenkamer... Heb jij nog ideeën?' Op dat moment gaat mijn mobieltje af. Ik laat altijd het geluid aan staan, ook in de les, leraren durven het me toch niet af te pakken. Ze weten dat ik dan brutaal reageer, ze beledig, op sta en weg loop. Ik pak mijn mobieltje uit mijn tas en zie dat ik een smsje heb van Jason, mijn Britse vriendje. Ik zuchtte diep en opende het smsje. Hey beauty, hoe gaat t? Mis je me al? ;) Ik jou wel! Xx Jason Ik rolde geirriteerd met mijn ogen. 'Jason smst me,' mompel ik tegen Charlynn. Hi cutie, t gaat goed. Ja, ik mis je zooo! =( X L. Stuur ik terug. Dat laatste is natuurlijk een leugen. Het enige wat ik van hem mis zijn, zijn beskunsten.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Hayden Clark

    'Volg mij maar.' Ik doe net als of ik Noralie niet naar mijn ogen zag kijken, dat brengt alleen maar verlegenheid. Ik leid haar tussen alle leerlingen in naar ons lokaal en al snel is het lokaal in zicht. Ik loop dwars tussen de leerlingen door maar als ik achter om kijk zie ik dat Noralie er net niet door geraakt. Snel pak ik haar hand vast en trek haar door de leerlingen heen. Zonder haar hand los te laten loop ik het lokaal in, de eerste stap is gezet. Ik zie twee rije plekken en snel loop ik er heen, voordat iemand anders onze plekken afpakt. De leraar is er nog niet, dus ik heb de tijd om even rond te kijken. Er zitten geen bekende mensen in de klas, maar ik heb Niralie.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Noralie Anderson
    Ik volg Hayden. Hij weet het vast wel. Correctie, hij weet het. Hij zit hier al langer op school dan ik. Het is druk op de gang. Waar komen al die leerlingen ineens vandaan? Ik zucht als ik achter raak op Hayden. Ik zie Hayden achterom kijken en dan pakt hij mijn hand vast. Ik doe het als gewoon af. Slechts door de mensenmassa leidend. En daardoor heb ik het ook niet echt door dat hij mijn hand nog beet heeft als we het lokaal inlopen. We lopen naar twee lege tafels naast elkaar. Ik laat zijn hand los en ga zitten achter een tafeltje. Degene het dichtst bij het raam. Ik leg mijn rugzak voor me op tafel. Ik open die en pak mijn etui en spullen voor Engels erbij. De leraar komt dan binnen gelopen en ik kijk even naast me naar Hayden en glimlach dan naar hem. De les is begonnen en een meisje beledigt de leraar. Zo ben ik dus echt niet, maar ik laat het aan me voorbij gaan. Ze vertrekt ook gewoon. We zitten in een les?

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:28 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [De lessen zijn toch al begonnen, mijn persoontje heeft de leraar al beledigd. ;) Oja, Charlynn zit bij Hayden in de groep toch.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp