• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Whaha! ^^]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik kijk toe. 'Het komt doordat je op slakkentempo gaat,' zeg ik tegen hem. 'daardoor ga je uit balans en gaat de beweging verkeerd.' ik glimlach naar hem. 'Je kan het straks heus wel. Het is gewoon even oefenen.' ik doe mijn haar in een knot vast. Dan doe ik de beweging nog een keer voor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik laat Naomi nog steeds niet wakker worden. ;) J, ik bn gemeen. :P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Joshua Gayle
    Ik knik en concentreer me weer op de beweging en doe hem nu in normaal tempo, het gaat al beter, maar als ik bij het laatste stuk aankom val ik weer om, maar sta toch weer op. 'Hij ging al beter.' zeg ik dan toch enthousiast en grinnik even. 'Tja, alleen dat laatste dan.' zeg ik dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Sinds wanneer luistert Ian naar regels? Dan komt hij via het rooster]

    Ian Silvas

    'Ja ik denk het.' Ik loop richting de andere kant van het huisje en schrik me dood als ineens een houten balk instort. Ik bijt hard op mijn lip en kijk naar Naomi. Waarom kwam hij niet hierheen?! Ik slik even en kijk naar Naomi. Een traan stroomt over mijn wang. Het was mijn fout. Ik had haar niet alleen moeten laten... Ik zucht en loop met grote passen richting de stem. Ineens zie ik een man staan. Ik kijk hem aan.
    'Ik denk dat ze teveel rook heeft binnen gehad. We moeten naar de dokterkamer,' zeg ik gehaast als ik hem zien. Een hoest ontsnapt uit mijn keel. Ik kijk hem even aan en dan weer naar Naomi.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 16:10 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Marcell
    "Kom" Zeg ik naar de jongen. Hij ziet er vermoeid uit, hoest voortdurend en moet dringend weg uit de brand. "2 GERED!" Roep ik naar mijn Collega's, waarna ik het meisje optil en de jongen wenk te volgen. Zo loop ik naar binnen, direct richting de ziekenzaal. Maar wel de andere ingang als die bij Sam in de buurt.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Coockies schreef:
    [Sinds wanneer luistert Ian naar regels? Dan komt hij via het rooster]

    Ian Silvas

    'Ja ik denk het.' Ik loop richting de andere kant van het huisje en schrik me dood als ineens een houten balk instort. Ik bijt hard op mijn lip en kijk naar Naomi. Waarom kwam hij niet hierheen?! Ik slik even en kijk naar Naomi. Een traan stroomt over mijn wang. Het was mijn fout. Ik had haar niet alleen moeten laten... Ik zucht en loop met grote passen richting de stem. Ineens zie ik een man staan. Ik kijk hem aan.
    'Ik denk dat ze teveel adem heeft binnen gehad. We moeten naar de dokterkamer,' zeg ik gehaast als ik hem zien. Een hoest ontsnapt uit mijn keel. Ik kijk hem even aan en dan weer naar Naomi.


    [Valt het niemand anders op xD?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Omg hahahaha, aangepast:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Fuuu, ligt ze nou niet bij Sam? D:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik kijk de man dankbaar aan en loop hem snel achterna. Ik kijk de hele tijd naar Naomi die nu in zijn armen ligt. Ze moest wakker worden. Echt ze moest! Ik slik en sluit voor een paar seconde mijn ogen. Dan kijk ik Naomi weer aan en dan de man. Hij loopt het ziekenzaaltje in en ik loop hem achterna. 'En nu? Wat moeten we doen?!' Ik kijk hem angstig aan en dan naar Naomi. Ze mag niet doood!

    [Dankjee dat je ze in een andere kamer legt:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Het viel me wel op, maar ik zei niks XD
    Maar nog niet. Komt ze wel te liggen :P

    Moet gaan!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Grrrr....]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [rrrrrrrrrr,

    Sam zal er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat ze op een kamer komen te liggen. En ik dacht eigenlijk at het een zaal was? :X]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja zaal ook goed... Hahaha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne