• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amor8 schreef:
    [Merken de mensen binnen dat?]



    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Het lijkt me sterk dat iemand dar merkt aangezien je in principe niet makkelijk naar buiten kan,,, toch?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mars wordt opgeroepen :Y)]

    Marcell
    Naar buiten komen, nu naar buiten komen. Er zijn dansers in de brand! "O, gosh" Ik loop zo onopvallend als ik kan een deur door en een trap op, zodat ik buiten terecht kom. Een binnendoorweg.. Tja. Ik zie al snel de vlammen. "Waar zijn de dansers?" Roep ik hard


    Stop acting normal. It gets bored.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Leslie Day
    Ik grinnik,'Graag gezegd hoor,' zeg ik tegen hem. Maar Josh kijkt me toch grijnzend aan. Dan zegt hij streng dat hij het wel probeert. Ik moet lachen als hij me boos aan kijkt. 'Ja, geplet onder je afgang. Vindt je het zelf geen afgang dat je het niet eens durft te proberen?' vraag ik hem onschuldig. Hij zegt dat zijn ego er nog is en dat die ego blijft liggen. 'Dat is niet door je ego,' zeg ik met een lichte grijns, 'dat is je trots.' hij pakt mijn hand grijnzend vast en ik wil hem overeind trekken. Maar Josh is sterker en trekt me dan op zich. Hij vraagt grijnzend wie er een slappeling is. Ik druk een kusje op zijn lippen. 'Jij, want jij durft niet eens een poging te doen om te kijken of je een beetje grondwerk kan doen.' een grijns zit op mijn lippen.


    Joshua Gayle
    'Oke jij je zin.' zeg ik dan lachend en sta op en til Leslie meteen mee op en zet haar dan weer neer. 'Oke, leer het me maar.' zeg ik dan zuchtend en kijk haar dan weer aan. Ja, ik kan dit en ik ga Leslie laten zien dat ik het kan. Spreek ik mezelf in gedachten dan toe en er komt weer een speelse grijns rond mijn lippen en ik wacht tot Leslie de beweging weer opnieuw doet.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 15:41 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Deem? :X ja, Naom kan niks doen, die is net flauwgevallen omdat ze zuurstof te kort had, door alle rook. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Ik kom,' roep ik. Ik loop op het geschreeuw af, maar het geschreeuw is richting de vlammen. Zij dood, dan ik ook. Ik wil mijn leven voor haar wagen. Zonder na te denken ren ik richting de vlammen. De rook slaat op mijn keel. Ik hoest even en knoop mijn shirt voor mijn mond. 'Naomi,' schreeuw ik. Door het shirt wordt het iets gedempt, maar niet erg. Toch krijg ik geen reactie. Ik raak in paniek. Een traan stroomt over mijn wang. Ineens zie ik een schim liggen. Ik til haar op en kijk om me heen. Er is nog maar een uitweg. Zo snel mogelijk en voorzichtig mogelijk ren ik die kant op. Hoestend staan we buiten. De wind doet me huiveren. Ik leg Naomi op de droge grond en haal het shirt voor mijn mond weg. Ik laat hem vallen en kniel naast Naomi neer. ik voel eerst of ik haar hartslag nog voel. Godzijdank wel. Ik veeg haar haren uit haar gezicht en hoest nog een keer om de rook weg te krijgen. Wat moest ik doen? Ik druk een kusje op haar lippen en sluit mijn ogen. Dan til ik haar op en kijk om me heen. Ik merk dat de vlammen mij ook verzwakt hebben.
    'Help,' schreeuw ik en kijk naar het meisje van wie ik houd in mijn armen. 'Alsjeblieft Naomi,' fluister ik schor. Ik druk een kus op haar inmiddels koude voorhoofd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Marcell
    Een zwakke 'help' trekt mijn aandacht. Ik weet niet hoeveel dansers er precies in dat hutje zaten - en wat ze daar deden, en hoe ze daar kwamen - maar dat maakt allemaal niet uit nu. Ik moet eerst de danser die de help riep zien te redden. "Waar ben je?" Roep ik. Geluid blijven maken. Dan kan ik hem of haar wel vinden. Maar zo te horen is het een hem.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik krijg me zin en ik grijns dan. Josh staat op en tilt mij met zich mee. Dan zet hij me neer en ik kijk hem met een scheve lach aan. Hij zegt dan zuchtend dat ik het hem moet leren. Ik knipoog naar hem. Dan zie ik de speelse grijns op zijn lippen. Ik leg hem uit wat belangrijk is bij het grondwerk, zodat hij daarop kan letten. Dan doe ik een beweging voor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik laat haar nog even zo. En dan raken ze in paniek zijn ze bang dat ze niet meer wakker wordt en dan als de wanhoop nabij is laat ik haar wakker worden. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [En deem, je weet toch wel dat Naomi nu waarschijnlijk weer bij Sam komt te liggen.. Oei.. ;) Grapje, ga niks doen hoor.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk op als ik een stem hoor. Ik kijk om me heen en ren richting het hutje. In de hoop nu wel iemand te zien, maar of ik ben blind of hij staat aan de andere kant. Ik neem gepaste afstand. Ik haat vuur met heel mijn hart vanaf nu. 'Ik ben vlakbij de brand,' schreeuw ik. Ik kijk naar Naomi. Tranen staan in mijn ogen. 'Word wakker alsjeblieft,' fluister ik schor. Een koude windvlaag doet me rillen. Ik heb tenslotte mijn shirt ergens uitgegooid. Ik druk een kus op Naomi's lippen en snuif haar geur op die nu vermengd is met de geur van rook. Ik bijt hard op mijn lip en kijk naar haar gezicht met gesloten ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wie zegt dat Ian niet dag en nacht bij haar blijft? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Joshua Gayle
    Ik kijk goed naar de beweging en probeer hem weer na te doen op een heel rustig tempo, zo snel zou me nooit lukken. Nog steeds gaat het niet goed, ook niet op het slakkentempo, maar het gaat wel al iets beter en ik eindig niet op mijn rug. Dan kijk ik Leslie weer aan en grinnik even. 'Oke, dat ging nog steeds slecht.' zeg ik dan en grinnik even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Wie zegt dat dat toegestaan wordt? :P

    Nala zal ook weg moeten :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell
    Vlakbij de brand.. "Kan je daar weg komen?"


    Stop acting normal. It gets bored.