• NIEUUUWWW TOPIC



    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 13:39 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ooh nice!, moet zo ook weg, ben dan ook pas rond 9 terug xD]

    Andrew Justin Cole

    Ik grinnikte en haalde mijn schouders op. Ik schiet daarna in de lach en kijk er hoofdschuddend aan. 'Ik geef je een tip dan, leg wat op je kamer' zeg ik lachend. Zelf ging ik s'nachts niet uit me bed voor eten. Dat ging nog net iets te ver voor mij, al denk ik dat ik dat ook wel een keer ga doen. Ik eet mijn saucijzenbroodje op en begin aan een van mijn muffins die ook al zo lekker zijn. 'Het is best warm hier' mompel ik en kijk even om me heen. Eigenlijk was het echt rustig hier, bijna iedereen zat buiten. Mijn muffin heb ik zo op en ik maak mijn blikje open die ik ook nog gehaald had. Ik drink een paar slokken en eet daarna rustig mijn broodje. Ik had niet zoveel haast met eten, al was inmiddels op een cakeje, een broodje en een appel na eigenlijk alles wel op. Die andere muffin had ik ook nog gauw gegeten.

    jaimyhoi schreef:
    Noralie Anderson
    En zoef, weg is Rafael. Charlynn is naar ons toe komen lopen en ik kijk nog heel even Rafael na. Ik zucht zachtjes. 'Charlynn, stink ik soms?' Vraag ik dan aan haar. Het lijkt wel alsof ik Rafael weg jaag. Misschien komt het wel doordat ik Drew's vest en shirt aan heb. Lang verhaal. Ik kijk Charlynn aan die zich dan verontschuldigt voor vanochtend. 'Ik was ook niet echt aardig,' zeg ik met een klein glimlachje. 'Vergeven en vergeten?' Vraag ik haar. Charlynn kan wel aardig zijn, en ik waardeer het ook dat ze sorry zegt.


    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    Ik grinnik even en ruik dan. 'Nee, alhoewel Drew's vest.' zeg ik dan lachend, ja, ik had Drew's al eens in dat vest zien
    Lopen dus. 'Nee hoor grapje, geen idee waarom hij zo snel weg ging, misschien schrikte ik hem wel af, hij ging weg toen ik kwam. Ben ik zo eng?' vraag ik dan ook en lach weer even. 'Vergeven en vergeten.' herhaal ik dan ook en glimlach en pak dan mijn broodje en neem een hap, ik begon honger te krijgen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Noralie Anderson
    Ze ruikt aan me waardoor ik moet lachen. Maar ze antwoordt nee en maakt dan een grapje over Drew's vest. Dan zegt ze dat zij hem misschien wel afschrikte. 'Ja je bent eng,' zeg ik met een serieus gezicht, maar er breekt toch een lachje door. 'Ik denk niet dat het door jou kwam. Dit is namelijk al de derde keer vandaag dat hij weg loopt.. Charlynn, gewoon een onschuldige vraag. Wat betekent het als een jongen jaloers wordt omdat anderen hem voor waren met, ach ik noem maar iets.. een rondleiding geven of bijles aanbieden.' Ik kijk haar met een vragende blik aan. Misschien dat zij wel weet waarom Rafael zo deed. Dat het misschien aan mij lag. Ik heb mijn eten op en drink wat van de fruitsap die ik hier gekocht heb.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    Ik kijk haar quasi-boos aan. 'En bedankt.' zeg ik dan maar grinnik dan toch even. 'Hmmm.' murmel ik dan en denk na en grinnik even. 'Hij is waarschijnlijk sowieso een jaloers iemand, geen twijfel maar ik denk dat er hier iemand misschien wel crush op je heeft.' zeg ik dan met een wenkbrauw wiebel, wat er belachelijk moet uitzien en grinnik even. 'Maar ik stel niets vast, maar van wat ik nu hoor zou dat best wel eens kunnen.' zeg ik dan bedenkelijk.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Noralie Anderson
    'Graag gedaan,' zeg ik met een lichte grijns, maar die betrekt bij haar volgende woorden. Een crush? Ik kijk in de richting waarin Rafael vertrokken is. Onmogelijk. 'Nee, laten we het maar houden op een jaloers iemand en dat het daar bij blijft,' mompel ik dan denkend. Zou het kunnen? Nee. 'Ach, het was maar een vraag.
    Een hypothese, meer niet,' zeg ik met een glimlachje. Onmogelijk. 'En die wenkbrauwwiebel ziet er komisch uit Charly,' zeg ik dan met een lach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Pauze met werk, even een postje]
    Rafael Greywood

    Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan. Wat is er vandaag met mij? Waarom doe ik zo idioot en loop de hele tijd weg voor Noralie? Wat moet ze wel niet van me denken?
    Doelloos liep ik door de lege gangen, de pauze was nog niet eens voorbij, iedereen was in de kantine of buiten. En dan kom ik aan met het slechtste excuus ooit, dat ik mijn les miste. Serieus, ik heb nog zeeën van tijd voor mijn les begint.
    Ik moet echt mijn excuses aanbieden aan Noralie, maar hoe?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf


    [Even een kleine reactie, ga straks nog even naar code 37 kijken maar ben echt kapot door het paardrijden. In galop gaan met een slome pony is niet makkelijk, zeker niet zonder een zweep, iets wat ik dus niet kreeg, en bedankt daarvoor]

    Delaney Marie McClain.

    Ik begon te lachen toen ik hem zo zag genieten van zijn eten. Het had iets ... Schattigs denk ik. Ik glimlachte even om mijn gedachten, maar wendde daarna mijn hoofd af toen ik merkte dat ik staarde. Awkward. Ik keek terug, maar keek deze keer recht in zijn ogen. Die had ik niet zien aankomen. Toch wendde ik mijn goudkleurige ogen niet van de zijne af. De geur van eten hing nog altijd in de lucht wat me een gelukkig gevoel gaf. Het schijnt dat de mens net na zijn eten het gelukkigst is van de hele dag. Nu begreep je vast mijn verslaving. Grapje.
    "Dus, wat zijn je hobby's, op het gitaarspelen na ? Waar ik je trouwens in bewonder, ik lach mezelf er nog altijd mee uit" zei ik met een ontblote lach om mijn lippen.

    [ben er weer (: wat houd ik toch van eten ;D

    Naoomz? ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Noralie Anderson
    'Graag gedaan,' zeg ik met een lichte grijns, maar die betrekt bij haar volgende woorden. Een crush? Ik kijk in de richting waarin Rafael vertrokken is. Onmogelijk. 'Nee, laten we het maar houden op een jaloers iemand en dat het daar bij blijft,' mompel ik dan denkend. Zou het kunnen? Nee. 'Ach, het was maar een vraag.
    Een hypothese, meer niet,' zeg ik met een glimlachje. Onmogelijk. 'En die wenkbrauwwiebel ziet er komisch uit Charly,' zeg ik dan met een lach.


    Charlynn "Charly" Cassidy Williams
    Ik grinnik en schud dan mijn hoofd. 'Ik trek ook nog geen conclusies maar het zou best wel eens kunnen.' zeg ik dan grijnzend. 'Je kan het blijven ontkennen, maar denk logisch na.' zeg ik dan en grinnik weer en haal mijn schouders op. 'En ziet dat er echt komisch uit?' zeg ik dan weer extra met een wenkbrauwwiebel en lach weer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Noralie Anderson
    Ze zegt dat ze geen conclusies trekt maar dat het best zou kunnen. Ik wil gelijk protesteren maar ze praat nog door. Dat ik het kan blijven ontkennen maar dat ik logisch na moet denken. Ik zucht en kijk haar aan. 'Charly, dit is het echte leven. Niet een verhaal van me waarin je gelijk liefde op het eerste zicht hebt. In een biologie lokaal. En het niet eens wederzijds is.' Ik vergeet het feit dat ik nu eigenlijk min of meer heb gezegd dat ik verhalen schrijf. 'Dit is geen boek.' Ik moet lachen als ze weer een wenkbrauwwiebel doet. 'Stop it! Anders krijg ik nog buikspieren van het lachen! Drew heeft dat namelijk ook al zo veel gedaan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew Justin Cole

    Ik kijk haar even kort aan aangezien ze naar mij kijkt maar richt me al snel weer op mijn eten wat ik snel op heb. Als ik weer kijk zie ik dat ze nog steeds aan het kijken is. 'Nou op gitaar spelen na, voetballen en met vrienden rondhangen' zeg ik en kijk haar aan. Ik had heust wel meer maar ik wist ze gewoon niet zo op te noemen. 'Nou dankje, denk ik' zeg ik lachend en glimlach daarna even. 'En wat zijn jou hobby's?' vraag ik haar en kijk er even kort aan om vervolgens mij blik door de best wel lege kantine te laten glijden .


    Delaney Marie McClain.

    Ik knikte even als antwoord. Leek me logisch, hij was en bleef een jongen. Wel ja, dat hoopte ik toch. Het zou awkward zijn moest ik hem binnen 10 jaar terug zien als meisje. Ik dwaalde af. "Uhm, tja, instrumenten leren spelen, met vriendinnen rondhangen, paardrijden en tekenen". Het waren er best wel veel, of toch ietwat veel, maar ik had er al veel opgegeven ook. Zo deed ik eigenlijk nog dansen, maar dat kostte echt teveel tijd, net als turnen. Ik deed het nog wel elke dag, gewoon om 'slap' te blijven om het zo te zeggen, maar echt intensief deed ik het niet meer. Met een zacht zuchtje liet ik mijn ogen rond glijden in de kantine.
    "Zullen we anders naar buiten gaan ? Of wil je de volgende les toch volgen ?" vroeg ik lachend.

    Andrew Justin Cole

    Ik kijk haar en knik even. Haar hobby's klonken wel leuk. 'Nou eigenlijk wel aangezien ik er het vorige uur ook niet was, maar we hebben nog even pauze dus we kunnen wel naar buiten' zeg ik met een glimlach en sta op. Ik pak mijn tas en kijk haar aan. 'kom dan' zeg ik vrolijk en trek haar overeind. Lachend trek ik haar mee naar buiten en laat er daar los. Ik voel gelijk de zon op mijn huid branden wat een glimlach op mijn gezicht bezorgt. Ik kijk om me heen en zie Noralie. Ik zwaai even naar haar en kijk dan weer naar Deleaney.


    Delaney Marie McClain.

    "Ja ja, ik kom al" zuchtte ik zachtjes. Ik had net mijn tas in mijn handen toen hij me meetrok, waardoor ik niet anders kon dan meelopen. De warme buitenlicht omringde mijn lichaam wat me deed glimlachen. De zon op mijn gezicht zorgde ervoor dat mijn, van nature, licht-getinte huid begon te tintelen. Een gevoel van warmte en geluk stroomde door mijn lichaam. Ik hield van de zon. Hoezeer ik ook van de zon hield, zoveel hield ik van de regen, van de afvallende blaadjes in de herfst en van de schaatsbanen en sneeuwballengevechten in de winter. Het was allemaal even heerlijk en het maakte me allemaal even gelukkig. Ik zag in mijn ooghoeken hoe hij naar Noralie zwaaide, maar om eerlijk te zijn zag ik dat ze er niet veel aandacht aan besteedde. Zou het komen door Rafael ? Ach, ik wist het niet, en ik was niet zeker of ik het wou weten. Dan zou ik me vast en zeker weer zorgen maken over de zorgen van iemand anders waardoor ik weer een uitlaatklep moest zoeken en ik die vond òf in drummen, want ja ook dat leerde ik, òf in boksen. Best wel grappig, dat ik nog redelijk goed kon boksen, maar alleen wist niemand dat hier en niemand zou het te weten komen.
    "Wel ja, het is wel een redelijk leuke les" zei ik schouderophalend, "Denk ik, want ik heb echt geen idee wat we straks hebben" vervolgde ik zacht lachend.

    jaimyhoi schreef:
    Noralie Anderson
    Ze zegt dat ze geen conclusies trekt maar dat het best zou kunnen. Ik wil gelijk protesteren maar ze praat nog door. Dat ik het kan blijven ontkennen maar dat ik logisch na moet denken. Ik zucht en kijk haar aan. 'Charly, dit is het echte leven. Niet een verhaal van me waarin je gelijk liefde op het eerste zicht hebt. In een biologie lokaal. En het niet eens wederzijds is.' Ik vergeet het feit dat ik nu eigenlijk min of meer heb gezegd dat ik verhalen schrijf. 'Dit is geen boek.' Ik moet lachen als ze weer een wenkbrauwwiebel doet. 'Stop it! Anders krijg ik nog buikspieren van het lachen! Drew heeft dat namelijk ook al zo veel gedaan.'


    Charlynn
    'Schrijf je verhalen?' vraag ik dan meteen enthousiast. 'Misschien is dit dan wel niet een van je verhalen, maar er is toch nog altijd een kleine kans dat het waar is.' zeg ik dan en blijf bij mijn standpunt en grinnik, mensen konden mijn mening altijd niet zo snel veranderen, ik bleef altijd bij mijn eigen standpunt en liet me door niets of niemand overhalen of veranderen, wat me erg koppig maakte, maar toch. Dan grijns ik weer en doe het dan nog eens de wenkbrauwwiebel gewoon om haar te klieren, dan stop ik en grinnik. 'buikspreken zijn toch goed?' vraag ik dan grinnikend. 'Dan krijg je net zo'n sixpack als ik.' zeg ik dan en schiet dan toch in de lach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp