• NIEUUUWWW TOPIC



    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 13:39 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [meeee2]

    Rafael Greywood

    Ik had een ideetje hoe ik het goed kon maken met Noralie.
    Via de conciërge was ik erachter gekomen wat haar kluisje was.
    Ik pakte een notitieblokje uit mijn legergroene eastpack en een pen uit mijn etui.
    Lieve Nora,
    Ik weet dat ik een beetje idioot deed vandaag, daarom wil ik het goed maken.
    Wat dacht je van een etentje vanavond, op mijn kosten?
    x Rafael

    Ik vouwde het papiertje dubbel en schoof het tussen een gleufje door haar kluisje in.
    Toen daarna de bel ging, liep ik naar mijn les.


    [Oh wee als je hem afwijst]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Awww zo lief (: en nee ik ben niet van plan hem af te wijzen :')]


    [moet eten, tot laaaaater ^.^]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 14:28 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [adiosssssss]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ben er al weer :Y) het was lekker (: rijst met ei die gebakken was in kaas :3 jummiee ^.^ En Charlynn moet posten zodat Noor naar haar locker kan _O_]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ Ik ga eten maken en moet dan weer werken tot half negen, reageer misschien vanavond nog wel (: ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Baaayy (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ Ik ga net weg, ahahha! Doeeeeeeeeei ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [meeh, heb zin om te reageren]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 15:08 ]

    quin98 schreef:
    Andrew Justin Cole

    Ik grinnikte even en keek haar aan, 'We hebben wiskunde, dacht ik' zeg ik met een glimlach. Zelf vond ik wiskunde altijd wel leuk, maar dat kwam waarschijnlijk ook wel doordat ik er best goed in was. In mijn ooghoek zie ik Noralie nog terug zwaaien en ik glimlach even naar haar. Noralie was echt aardig, net had ik de hele tijd met haar lopen lachen, het is eigenlijk nu al gewoon een vriendin terwijl ik er pas een paar uur ken. Ik kijk even naar haar kleding en grinnik zachtjes door het zien van mijn veel te grote vest bij haar. Ik richt me weer op Delaney.


    Delaney Marie McClain.

    "Oh geweldig, het vak dat ik totaal niet kan" zei ik waarna ik een droge jeuj uitbracht. Ik zuchtte en liet me neerzakken op een bankje. Ik wist dus echt niet wat te zeggen of doen. Er was niet echt een onderwerp dat leuk was waar we over aan het praten waarom, dus ik moest een grappige uitspraak verzinnen die wel waar was. Probleem ? Ik wist er dus geen. Ik was het beu van mezelf dat ik nooit wist wat zeggen. Ik richtte mijn ogen op de grond. Ik was enkel en alleen populairder geworden omdat mijn broer dat was, en dat ik af en toe filmpjes maakte die wel grappig waren was alleen omdat ik op sommige momenten wel iets goeds wist te zeggen. Ik stelde eigenlijk niets voor, dat was vast de reden waarom John me had laten staan. John. Fijn, nu dacht ik weer aan hem. Met een zachte zucht keek ik even rond en staarde naar een punt dat voor mezelf ook nog onduidelijk was.
    Ik begon terug te zingen, omdat het enige was wat me echt blij maakte.
    "Ik snap het als je naar Noralie wilt hoor, ik ben saai".

    Andrew Justin Cole

    Ik kijk haar aan en grinnik. 'Het is juist makkelijk hoor' zeg ik lachend. Wiskunde was echt makkelijk, vond ik dan. Ik keek even naar haar en fronste mijn wenkbrauw toen ze zuchten. 'Wat is er?' vraag ik en kijk er even aan. Daarna kijk ik weer gewoon voor me uit. 'Je bent helemaal niet saai' spreek ik haar tegen en kijk haar weer aan. 'En ik hoef niet perse naar Noralie hoor, en als ik dan ga, ga jij mee' zeg ik met een zwakke glimlach en kijk even naar Noralie. Opzich wilde ik wel naar der toe maar het hoefde niet. Ik vond het met Delaney ook wel gezellig. Ik haal mijn hand even door mijn haar en richt mijn blik op Delaney.


    Delaney Marie McClain.

    Oké, dan was er maar 1 mogelijkheid om mezelf en Andrew te doen lachen. Mensen beledigen terwijl zij denken dat het sarcasme is. Wat het dus niet was. Soms hadden ze het wel door hoor, meestal eigenlijk, maar ze konden en gingen niets doen dankzij Samuel.
    Een paar jongen liepen voorbij en keken naar mij, zoals ze altijd deden, maar naarmate ze verder liepen belandde hun blik op Andrews achterste. Ja, zulke kleine details waren goud waard.
    "Hé, Drewie, die dudes keken net naar je achterste, blijkbaar heb je een sexy kontje" zei ik lachend. Ik spande mijn haren wat meer samen door de staart in 2 delen te verdelen en die allebei naar een kant te trekken.

    [Lol :3 Delaney moet een beter beeld van zichzelf krijgen (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew Justin Cole

    Ik kijk haar aan en trek mijn wenkbrauw op. Ik kijk even achterom naar de jongens en dan weer naar Delaney. Ik schud even lachend mijn hoofd en kijk eraan. 'Volgens mij keken ze toch echt gewoon naar jou hoor' zeg ik lachend en kijk eraan. Ik stop met lachen en kijk even om me heen. Ik haal mijn weer door mijn haar en kijk naar wat mensen die voorbij lopen. Zelf had ik niet echt de behoefte een opmerking te maken over iemand anders. Dat deed ik gewoon meestal niet, tenzij ik diegene kende en het gewoon als grap was naar diegene toe. Ik laat mijn blik weer even rond glijden en laat mijn blik hangen op Delaney

    jaimyhoi schreef:
    Noralie Anderson
    Ze vraagt dan ineens enthousiast of ik verhalen schrijf en ik denk koortsachtig terug aan mijn woorden. Ach kak. 'Och, je kent dat wel. Je leest een verhaal en denkt daar je eigen scenario bij. Zoals elk meisje doet right?' Ik verdraai het, vind het niet nodig dat anderen het weten. Drew weet het al en ik ben niet van plan anderen het nog te vertellen. Ze blijft bij haar standpunt. 'Ik denk dat die kans er niet in zit,' en ik blijf bij mijn standpunt. [DEJAFUCKINGFU] Charly doet weet een wenkbrauwwiebel en ik geef haar dan een stomp. 'Stop ermee oké?' Zeg ik lachend. 'Buikspieren zijn sexy bij een jongen. Niet bij een meisje.' Ik kijk over het schoolplein en zie dan Drew ineens. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Hij zwaait naar me en ik zwaai naar hem terug. Hij is aardig en het is lief dat hij me zijn shirt en vest geleend heeft.


    Charlynn Cassidy Williams
    Ik haal mijn schouders op en grijns en stop dan ook met de wenkbrauwwiebel. 'Buikspieren zijn ook sexy bij meisjes, jij hebt het over een sixpack, dat is alleen sexy bij jongens.' zeg ik dan en lach even en zie dat ze even naar iemand zwaait wn. Ik draai me even om naar Drew en glimlach even naar hem en draai me dan weer terug naar Noralie en grijns. 'Hoelang hebben we nog pauze?' vraag ik haar dan te lui om op mijn horloge te kijken.

    [Laat haar nu maar gaan. Maar wil iemand anders nu Charlynn meeten? ;P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp