• NIEUUUWWW TOPIC



    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 13:39 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noralie Anderson
    Ze vraagt dan ineens enthousiast of ik verhalen schrijf en ik denk koortsachtig terug aan mijn woorden. Ach kak. 'Och, je kent dat wel. Je leest een verhaal en denkt daar je eigen scenario bij. Zoals elk meisje doet right?' Ik verdraai het, vind het niet nodig dat anderen het weten. Drew weet het al en ik ben niet van plan anderen het nog te vertellen. Ze blijft bij haar standpunt. 'Ik denk dat die kans er niet in zit,' en ik blijf bij mijn standpunt. [DEJAFUCKINGFU] Charly doet weet een wenkbrauwwiebel en ik geef haar dan een stomp. 'Stop ermee oké?' Zeg ik lachend. 'Buikspieren zijn sexy bij een jongen. Niet bij een meisje.' Ik kijk over het schoolplein en zie dan Drew ineens. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Hij zwaait naar me en ik zwaai naar hem terug. Hij is aardig en het is lief dat hij me zijn shirt en vest geleend heeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew Justin Cole

    Ik grinnikte even en keek haar aan, 'We hebben wiskunde, dacht ik' zeg ik met een glimlach. Zelf vond ik wiskunde altijd wel leuk, maar dat kwam waarschijnlijk ook wel doordat ik er best goed in was. In mijn ooghoek zie ik Noralie nog terug zwaaien en ik glimlach even naar haar. Noralie was echt aardig, net had ik de hele tijd met haar lopen lachen, het is eigenlijk nu al gewoon een vriendin terwijl ik er pas een paar uur ken. Ik kijk even naar haar kleding en grinnik zachtjes door het zien van mijn veel te grote vest bij haar. Ik richt me weer op Delaney.

    [goedemorgen^^, ik ben wegD:
    Maar het is mijn laatste dag en dan vakantie<3]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [ is het vierde lesuur al begonnen? ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Nope, not yet.

    Niet iedereen moet gelijk terug naar de les zoals Rafael :Y) *kuchkuch*]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ hey, don't blame him ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Sorry :Y) ik vind hem wel schattig hoor (:

    Maar dat zeg ik tegenwoordig zowat over elke jongen :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ hahahaha!
    Kan de RPG ook buiten school plaats vinden, dus na schooltijd?
    Beetje domme vraag ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ja dat kan zeker (: en de enige vraag die dom is, is de vraag die niet gesteld wordt.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ Wat is de vraag die niet gesteld kan worden? ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Het is een soort spreuk :3 het zegt eigenlijk: vragen stellen is niet dom, je vragen niet stellen is dom. :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ weet ik, haha! Ik ben even douchen ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Douchese ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [zooooooo ben der weer]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [I'm boorrreedddd D:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.