• NIEUUUWWW TOPIC



    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 13:39 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew Justin Cole

    'Oké, nou je bent al aardig op weg' zeg ik met een glimlach. Ze speelde niet slecht, en ik kon het wel weten, ik speelde zelf gitaar. Ik kijk hoe ze zich laat neer zakken voor de piano en grinnik dan. 'Daar heb je gelijk in, maar meestal zit er ook een groot deel waarheid in' zeg ik met een glimmlach. Als snel klinkt de melodie van kiss me wat na een tijdje over ging op Riverside van Agnes. ' Nou je ouders hebben gelijk!' zeg ik. Ze kon echt hartstikke goed spelen. Dat deed ik er dus echt niet na. 'Ja ik speel gitaar' zeg ik met een glimlach en loop naar een gitaar toe. Ik pak hem en doe de band om mijn nek. Ik sla een paar snaren aan om te kijken of die goed gestemd is, gelukkig is dat zo. Ik denk even na over een liedje. Ik kijk Deleney aan terwijl ik zachtjes tokkel op mijn gitaar. 'Weet jij een liedje?" vraag ik der/


    Delaney Marie McClain.

    Ik speelde verschillende melodietjes, ze pasten bij de zachte tonen die Andrew tokkelde op de gitaar. "Weet jij een liedje ?" vroeg hij, nadat hij eventjes had nagedacht. Ik knikte en speelde rustig verder terwijl ik mijn hoofd naar hem toedraaide, "Duizenden, maar op momenten als deze vergeet ik ze altijd" zei ik lachend. Ik stopte even en dacht na. Misschien lagen hier nog wel bladeren waar de muziek op uitgelegd stond waar ik inspiratie vandaan kon halen. Ik keek even rond maar zuchtte toen. Niet dus.
    "Uhm, wat dacht je van Pumped Up Kicks van Foster The People ? Ik pas me wel aan, ik kan tegenwoordig zo goed als alles" grinnikte ik. Ik keek hem even vragend aan. "En dan kan je zingen, en doe ik de 2e stem zeg maar, deed ik vroeger vaak met mijn papa".

    [Dat is een geweldig nummer (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew Justin Cole

    'Dat heb ik dus ook altijd' zeg ik lachend. Ik wist altijd zat liedjes maar als ik dan moest spelen wist ik het niet meer, erg irritant. Ik bijt even op mijn lip en knik daarna. 'Dat gaat me wel lukken' zeg ik met een glimlach en ga klaar zitten. 'Ow zingen... ja is goed, ik kan het alleen niet echt goed hoor' zeg ik en glimlach zwakjes. Meestal zong ik niet echt waar andere bij waren maar ik zou het nu wel voor een keertje doen. Ik tel even af en begin daarna te spelen terwijl ik zachtjes meezing, hard deed ik het niet dan hoorde ze mijn slechte stem teveel.[hij vindt dat die niet kan zingen, maar kan die wel]


    Delaney Marie McClain.

    Ik speelde mee waardoor korte klanken uit de piano kwamen, de langere klanken waren meer voor de gitaar, behalve bij het refrein. Ik deed de 2e stem, maar merkte dat hij niet durfde te zingen. Niet dat hij het niet kon, integendeel. Ik keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan waardoor ik mijn goudkleurige ogen in zijn ogen boorde.
    "Laat me geen microfoon aansluiten Andrew" grijnsde ik uitdagend terwijl ik de 2e stem weer inzette, aangezien het het moment was.
    Ik hield van dit nummer, het was zo vrolijk en levendig. Het maakte me altijd blij en aan het dansen. Niet dat ik kon dansen. Toch niet echt. Like, helemaal niet eigenlijk. Awkward.

    [ga slapen sorry, reageer morgen]

    [Goedemorgeeeeen (:]
    Rafael Greywood

    Met het eten wat ik gekocht had en een nieuw flesje water, vetrok ik naar buiten. Overal zag ik mensen zitten, maar ik liep naar het gras en nam daarop plaats.
    Nadat ik alles op had, keek ik in het rond.
    Bij een boom, zo'n dertig meter verderop, zag ik Noralie zitten. Gosh, ze was zo mooi.
    Ik stond op en liep naar haar toe.
    'Hey, Noralie', begon ik, 'sorry nog van net. Ik ben een beetje chagrijnig en kortaf door alles, begin van school en zo', vervolgde ik.
    Jezus, Raf! Heb je nou nooit een goed excuus? Chagrijnig door het begin van school?
    Ik haat mezelf.
    Ik keek haar aan en krabte met mijn hand aan de achterkant van mijn hoofd.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Morrrning ^.^]

    Noralie Anderson
    Ik eet gewoon wat en geniet van het zonnetje dat schijnt. Hier en daar zitten mensen die praten, maar ik ken amper iemand dus ik heb ook niet echt de behoefte om ergens bij aan te schuiven. Ik hoor voetstappen en kijk dan in de richting ervan. Ik zie dat het Rafael is en ik glimlach. Hij zegt me gedag en biedt dan zijn excuses aan. Ik klop naast me ten teken dat hij kan gaan zitten als hij wil. 'Hi,' zeg ik met een glimlach. 'En geeft niets hoor. Best begrijpelijk, ik denk dat wel meerdere dat hebben met de eerste schooldag.' Ik ben gewoon vooral blij dat het niet door mij kwam, dat hij wegging ineens.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Lekker geslapen? (:]

    Rafael Greywood

    Ze klopte naast haar op de grond als teken dat ik daar kon gaan zitten.
    Ze geloofde mijn leugen over mijn eerste schooldag probleem en zei dat wel meerderen daar last van hebben.
    Er ontstond een raar gevoel in mijn buik. Ik weet dat liegen niet goed voor me is.
    Ik nam naast haar plaats, ging op mijn rug liggen, sloot mijn ogen en genoot van het zonnetje.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [ik moet naar school, baai baai.
    Charlynn mag wel weg gaan bij Hayden hoor, dan hoef je niet te wachten tot ik terug van school ben.]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Ik ga weer even verder slapen]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Memoria schreef:
    [ik moet naar school, baai baai.
    Charlynn mag wel weg gaan bij Hayden hoor, dan hoef je niet te wachten tot ik terug van school ben.]
    [Succes, adios! (:]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ik heb geslaapwandeld >.> en ik ga zo weer verder slapen ;D]

    Noralie Anderson
    Rafael neemt naast me plaats en gaat liggen op zijn rug. Zijn ogen zijn gesloten en het doet me glimlachen. Zo ziet hij er heel relaxt uit. Wat wil je ook anders met zo'n zon. 'Welke les heb jij dadelijk?' Vraag ik dan aan hem. En ik kijk in zijn richting, ondanks dat hij zijn ogen gesloten heeft. Ik drink wat van de fruitsap die ik gekocht heb in de kantine en neem daarna nog een hap van mijn broodje die inmiddels al bijna op is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Blanes schreef:
    [Ik ga weer even verder slapen]


    [Hahahaha je bent precies hetzelfde als ik :') ik ga ook weer slapen :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik heb ook school....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp