• Fox River Prison,

    Rpg van Aragog en WillNotLearn


    Fox River is gelegen in Chicago. En is een level één streng beveiligde gevangenis. Het merendeel van de bewakers is streng en heeft totaal geen medeleven met de gevangenen, de gevangenen zijn onderverdeeld in vrouwen en mannen die bij elkaar worden gezet als ze naar buiten kunnen (het grasveld in het midden van de gevangenis dat tevens bestaat uit een aantal tribunes, tafels en een basketbaldoel) en als het eten word geserveerd in de kantine.


    De gevangenis
    De algemene gevangenis populatie is verdeeld in oost en west cel blokken in A en B vleugels, in de oost cellen zitten de cel blokken voor de vrouwen en in de west cel blokken vind je de cel blokken voor de mannen. Deze twee vleugels zijn volledig gescheiden door de Zuid-vleugel, die het administratief personeel houdt. Het ziekenhuis is gelegen aan de andere kant van de gevangenis om de A vleugel. De kantine voor de bewakers is gelegen in het centrum van de gevangenis.
    Gebouwd in 1907, de gevangenis heeft een uitgebreid ondergronds leidingsysteem. in de eeuw de oorspronkelijke loden leidingen werden vervangen door koperen leidingen en later, door de industriële kunststof buizen . De vervangende leidingen werden gelegd over de oudere, want dat was goedkoper, en dus het verlaten van een complex netwerk van buizen onder de gevangenis.[/b]


    Gevangenen:
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Roselyn Mallory Carter - Aragog
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Felice Lily Firze - xVanilla
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Jade Aurora Lloyd [/qTortura[/q]
    Dakota Rayne Ackles - Khione
    Gavin Tyler Hawkins - Penumbra
    Noel Shelley - Penumbra
    Daniël Scagotti - WillNotLearn
    Gabriel Lawrence - Assassin
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn
    Ezra Patrick Miller - Sylvesti

    Bewakers:
    Nathalie Leyla Alix - Assassin
    Errin Hope Lyna - Vegangirl
    Loreen Carina Harvelle - Khione
    Giulia Adelaide Rosella Aeras
    Ian Scofield - WillNotLearn
    Ivar Göstav Bygdeman Corallo
    Rady Fagundo Jenkins Corallo
    Jeremiah 'Jer' Anthony Buckner 5SHELLEY
    Tyson Parker Soubi


    Indeling vrouwen:
    Cel 1
    Roselyn Mallory Carter – Mitshy
    Elisa Hawk - jaimyhoi
    Chloë Hazel Sharman - Winchesterr

    Cel 2
    Neomi Winter Johnson - Roww
    Felice Lily Firze - xVanilla

    Cel 3
    Jade Aurora Lloyd - Tortura
    Dakota Rayne Ackles - Winchesterr


    Indeling mannen:
    Cel 1
    Gavin Tyler Hawkins – 5HELLY
    Ryan Alexander MacGreggor – WillNotLearn

    Cel 2
    Daniël Scagotti – WillNotLearn
    Gabriel Lawrence – Assassin

    Cel 3
    Noel Shelley – 5HELLEY
    Ezra Patrick Miller - Sylvesti
    _________________________________________

    Begin: Er worden een aantal nieuwe gevangenen binnengebracht, (hierbij kun je zelf kiezen of je al een tijdje in de gevangenis zit of net binnenkomt)
    Voor de nieuwe gevangenen: De eerste nacht in de gevangenis word meestal beschreven als de ergste, en vaak houden de andere gevangenen weddenschappen over wie er het eerste huilt en weer naar huis wil.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 15:23 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Rady Fagundo Jenkins.

    Roselyn staat uit en begint zich uitgebreid uit te rekken. Als ze daar mee klaar is, slaat ze haar armen over elkaar en kijkt me aan. Ze heeft een ongeïnteresseerde blik in haar ogen.
    "Ik hoor het al, boeien dan maar? Je bent niet de enige die wel eens de keuken moet schoonmaken, en je bent ook niet de enige die daar een hekel aan heeft," mompel ik geërgerd. Als de gevangenen nou eens mee werkten, was het hier allemaal een stuk makkelijker.
    Ik loop naar haar toe, draai haar armen op haar rug en klik de boeien rond haar polsen. Aan het kettinkje tussen de boeien hijs ik haar overeind en loods in haar de cel uit.
    "Moet ik je nog uitleggen wat je moet schoonmaken of ben je al van plan om niks te gaan doen? In dat geval heb ik wel een ander klusje voor je," met een grijns duw ik haar door de gang, richting de keuken, die zich naast de eetzaal bevindt.

    Roselyn Mallory Carter
    Een geërgerde grom ontsnapte mijn mond toen hij de boeien omdeed.
    Ik trok me los uit zijn greep, halverwege, en liep toen zelf verder.
    ''Moet ik je nog uitleggen wat je moet schoonmaken of ben je al van plan om niks te gaan doen? In dat geval heb ik wel een ander klusje voor je,'' zei hij. Het was gewoon aan zijn stem te horen dat hij grijnsde... klootzak.
    ''Ik ga niet schoonmaken, niet poetsen, niet wassen, niet schrobben: vergeet het maar,'' snauwde ik met een norse uitdrukking.
    Ik had hier een hekel aan. De vorige keren had ik niks gedaan, met als gevolg dat ze nogal.. kwaad waren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Jade moedigt je aan hoor, Roselyn.]


    [Hahaha! *O*]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Pfft, had ik me maar niet afgemeld. Nu heb ik eindelijk een keer niets aan mijn hoofd, heb ik mijn rol net stop gezet. 8D]


    Dakota Rayne Ackles
    Verveeld zit ik op mijn bed. Veel is er helaas niet te doen tussen de etenstijden en de pauze dat we naar buiten mogen door. Het zou me niks verbazen als iemand hier nog eens dood zou gaan van verveling.
    'Alles goed?' hoor ik iemand ineens vragen, waardoor ik op schrik. Ik kijk richting het geluid en zie Ivar staan, die zijn handen rond de tralies geklauwd heeft. Ik zucht even, spring van het bovenste bed van het stapelbed af en loop richting de tralies.
    'Ik ben negentien en zit in de gevangenis in plaats van dat ik nu de tijd van mij leven heb dus wat denk jezelf?,' antwoord ik bot waarna ik met mijn ogen rol. 'Afgezien dat, en dat ik me dood verveel gaat het helemaal fantastisch,' vervolg ik sarcastisch.

    [Sorry voor de korte post, ben te lui om nu een lange reactie te schrijven]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rady Fagundo Jenkins.

    Wanneer ik even niet volledig oplet, trekt ze zich los uit mijn greep. "'Ik ga niet schoonmaken, niet poetsen, niet wassen, niet schrobben: vergeet het maar," snauwt ze nors naar me.
    "Dus je kiest voor het tweede? Oh, wacht. Eventueel weet ik ook nog wel een derde klusje," zeg ik met een grijns. "Bedenk zelf maar wat voor klusjes het kunnen zijn,"
    We lopen een stuk verder door de gang, totdat ik stil ga staan en mijn armen over elkaar sla.
    "En? Heeft mevrouw een keuze gemaakt?" vraag ik ongeduldig. "Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben,"

    (Lerende..)

    Ivar Göstav Bygdeman.

    Ze springt enigszins sierlijk van het bovenste bed af en loopt naar me toe. "Ik ben negentien en zit in de gevangenis in plaats van dat ik nu de tijd van mij leven heb dus wat denk jezelf?" snauwt ze bot naar me.
    Ik haal mijn schouders op. "Ik probeer alleen maar beleefd te zijn," mompel ik. "Ik kan er niks aan doen dat jij hier zit, dus reageer je woede af aan je kussen of zoiets,"
    "Afgezien dat, en dat ik me dood verveel gaat het helemaal fantastisch,"
    "Daar kan ik wel wat aan doen," zeg ik met een kleine glimlach. "Spelletje spelen?" Ik haal mijn telefoon uit de binnenkant van het leren jack dat ik draag. Het is een smartphone, volgestouwd met applicaties.

    Roselyn Mallory Carter
    "En? Heeft mevrouw een keuze gemaakt?" vroeg hij ongeduldig, na zijn armen over elkaar geslagen te hebben, "Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben."
    Ik trok een wenkbrauw op.
    ''Ben je doof? Ik ga niks doen, ook niet dat 'tweede of derde' klusje van je,'' mompelde ik geïrriteerd.
    ''Wat zíjn die, überhaupt?!''
    Pijnlijk draaide ik mijn polsen even, aangezien ze scherp langs het metaal schuurde. Ik wist zeker dat het nu was gaan bloeden, of dat er op zijn minst schaafwondjes zaten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [sorry voor het niet reageren tot nu toe, heb het nogal druk ^.^

    Ik doe wel gewoon dat Elisa een nieuweling is (:

    Een cipier vrij die haar toevallig naar haar cel kan brengen of moet ik gewoon even in derde persoon over doen cipier praten? ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ian? :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Okay ^.^ begin jij maar (: ze is nieuw en heeft haar ouders vermoordt met een vleesmes :Y)]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 22:58 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian
    De nieuwelingen moesten naar hun cellen begeleid worden en ik begeleide een geketend meisje naar haar nieuwe 'onderkomen', voor zover ik had gehoort had ze haar ouders vermoord met een vleesmes. 'waren je ouders zo iritand dat je de neiging had ze te vermoorden met een vleesmes?' vroeg ik haar sarcastisch.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisa Hawk
    Dit is gewoon niet te geloven. Jarenlang heb ik mijn woede weten in te houden, maar het is toch misgegaan. Dit foutje heeft haar ouders laten inzien dat zij een fout maakten met die opmerking. Dit foutje, dat ben ik. Niet meer op de vrije voet, maar geketend en begeleidt door een mannelijke cipier naar mijn cel. Het is allemaal snel gegaan de afgelopen tijd. En nu ga ik naar mijn nieuwe verblijfplaats. Dan vraagt de cipier iets wat heel sarcastisch klinkt. 'Wil jij net zo irritant zijn als mijn ouders en ook een vleesmes door je heen?' Vraag ik hem dan met dezelfde sarcastische toon. Ik kan snel kwaad worden, maakt niet uit hoe goed ik me probeer in te houden. Het is me sowieso al een raadsel hoe dat wel altijd, tot die laatste keer, lukte bij mijn ouders.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian
    'Hmm ik ben graag iritand. En daarbij denk ik niet dat je hier snel een vleesmes vind of in iedergeval te pakken krijgt' zeg ik met een grijns, ik had zelf ook even in een gevangenis gezeten, maar weer vrijgelaten.


    Don't be like the rest of them, darling