• [center]Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.




    TOPIC TWEE IS GEOPEND!!!!

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 21:50 ]


    Hi. This makes no sence.

    Max

    Ik ben verbaasd. "Jij .. klinkt als.. mij" stamel ik. Ik zie Camille verbaasd kijken. "Net als jij zing ik ook en speel ik enkele muziekinstrumenten. Mijn vrienden hebben me ingeschreven omdat ik veel te verlegen ben. Ze zeggen dat ik openbloei wanneer ik met muziek bezig ben en ze vonden dit ideaal."


    Allting handlar om relativitet

    Camille
    Ik glimlach.
    'Gelukkig, dan ben ik niet de enigste,' zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. Even blijft het stil, ik weet niks meer te zeggen. Ik ben niet echt geweldig met gespreksonderwerpen.
    'Vind je het hier leuk tot nu toe?' vraag ik aan hem, 'we hebben nog geen kans gekregen om te zien wat andere kunnen, maar ik heb best zin om dat te zien... niet om het zelf te doen,' zucht ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    { waar kunnen alex/sarah/damian aanschuiven?)


    Hi. This makes no sence.

    Max

    " Het lijkt hier wel leuk ja, maar dat is nog afwachten." zeg ik al wat meer op mijn gemak. "Ik zou ook graag weten wat de anderen kunnen, volgens mij wordt dat wel duidelijk na het eten."


    Allting handlar om relativitet

    mag wel bij ons ^^


    Allting handlar om relativitet

    Cisco schreef:
    mag wel bij ons ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Cisco schreef:
    mag wel bij ons ^^


    Chill, ik stuur Damian wel op jullie af ^^


    Hi. This makes no sence.

    Felicia Kiara Mancini
    'Dankjewel!' zei ik glimlachend nadat hij me complimenteerde met mijn naam. Ik was er altijd al trots op geweest, mama had het bedacht, en zo was ze toch nog een beetje bij me.
    'En hoe vind jij het tot nu toe? Heb je al mensen ontmoet?' vroeg ik aan Noah.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Damian
    Ik liep door de ruimte heen, ik wist echt niet waar ik naartoe moest. Iedereen was opzoek naar vrienden en iedereen leek al aardig mensen gevonden te hebben om mee te praten tijdens het diner. Ik zuchtte, wat nu? Ik zag een jongen en een meisje die er allebei wel aardig uit zagen. Ze zagen er ook best wel verlegen uit en totaal niet aandachtsgeil, gelukkig. Ik slikte en liep op hun af. ''Hey, kan ik bij jullie komen zitten?''


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Ik knik, 'ik denk het.'
    Gelijk bekruipt een benauwd gevoel me, ik slik. Ik heb het niet zo erg op optreden, helemaal niet zelfs. Ik ga waarschijnlijk hard af. Ik bijt op de binnenkant van mijn wang en kijk een beetje rond.
    Er loopt een jongen naar ons toe, hij vraagt of hij bij ons mag komen zitten.
    'Natuurlijk,' zeg ik met een verlegen glimlach.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    (Wie wil er bij Dan komen zitten? En bij wie kunnen Chris en Melinda gan zitten?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Max

    "Tuurlijk" antwoordde ik de jongen. "Ik ben Max en dit is Camille" stelde ik ons voor. "Wie ben jij?"
    Ik voelde me al meteen goed, ik kende nu al 2 mensen en mijn kamergenote!


    Allting handlar om relativitet

    [Bij wie kan Jaymina aanschuiven?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Noah
    'Ja, één iemand. Maar dat was niet zo'n succes, geloof ik,' zei ik. Succes? Erger dan dat. Ik baalde er wel een beetje van dat ik mety Sarah een kamer deelde.
    'En jij? Al vrienden gemaakt?'

    Tania schreef:
    @ xClove Heet je char nu Aurora of Caitlynn?


    [Ze heet Caitlynn, maar mag ik de eerste naam veranderen naar Aurora? (hoop dat dit niet te ingewikkeld is) (: ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.