• [center]Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.




    TOPIC TWEE IS GEOPEND!!!!

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 21:50 ]


    Hi. This makes no sence.

    ( ik moet nu naar hockey, maar Summer moet nog reageren.. Anders sla ik de maaltijd over ofzo ;))


    •*• Lululu •*•

    Felicia Kiara Mancini
    Een jongen komt naast me zitten en begroet me. Ik had hem nog niet eerder gezien.
    'Hey, ik ben Felicia.' stel ik me voor en ik glimlach even naar hem. Hij leek me nu al aardiger dan Jay, hij keek me tenminste niet met zo'n vieze glimlach aan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Mallory schreef:
    ( ik moet nu naar hockey, maar Summer moet nog reageren.. Anders sla ik de maaltijd over ofzo ;))

    Oh ik wist niet dat je al gepost had. Even kijken...

    Dragneel schreef:
    (...)
    Summer en Noah wel, ik stuur ze nu toch allebei naar de eetzaal, dus oh well.


    Kan ik zo naar Summer komen? Ik moet alleen nu ff eten dus ik ga zo schrijven xd


    Hi. This makes no sence.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Oh ik wist niet dat je al gepost had. Even kijken...

    ( geeft niks ik heb nog vijf minuutjes:P )


    •*• Lululu •*•

    Tania schreef:
    (...)

    Kan ik zo naar Summer komen? Ik moet alleen nu ff eten dus ik ga zo schrijven xd

    Summer gaat zo naar de eetzaal.

    [Ik kan David even niet naar de eetzaal laten komen, maar neem maar aan dat hij er gewoon is. Ik moet namelijk nu weg naar hockey :3]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dragneel schreef:
    (...)
    Summer gaat zo naar de eetzaal.


    Oke, is goed! ik ben maximaal over een half uur terug x


    Hi. This makes no sence.

    Curlies schreef:
    (...)

    Jaymina

    Glimlachend keek ik haar aan. ''Jaymina.'' Het viel me op dat ze een gitaar op haar rug had. Een paarse. ''Awh! Je hebt een gitaar!'' riep ik. Ik pakte snel mijn gitaar uit de hoek en knuffelde het even. ''Die van jou is leuker. Maar ik blijf van de mijne houden.'' glimlachte ik. Ja , paars met blauwe snaren en groene knoppen zag er wel leuk uit. Ik grinnikte even.


    Lyna Dewi Niaeth

    Ik grinnikte ook even. Gitaren zijn nou eenmaal bijzonder. Ik pakte mijn gitaar van achteren en keek er naar. 'Zelf gepimpd... met mijn broer' zei ik met een glimlach, terugblikkend op de gebeurtenis. 'Weten jullie al wat voor opdracht we gaan doen?'


    I will keep watch.

    Camille
    Ik kijk op naar de jongen.
    'Hee, ik ben Camille,' zeg ik met een vriendelijke glimlach.
    'Kom er maar naast zitten hoor, er zit hier niemand,' ik kijk hem aan, hij ziet er aardig uit. Ik schuif een beetje op zodat hij genoeg ruimte heeft. Ik ga zo aardig mogelijk tegen iedereen doen, het gaat me hier om het plezier en ik wil graag genieten van dit alles. Dit hele competitie gebeuren staat me niet echt aan, maar goed ik zit hier dus ik moet het er maar mee doen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ( naast wie kan Jess nog zitten ;))


    •*• Lululu •*•

    ( ik moet gaan, doe maar of mijn twee personages naast elkaar zitten ;))


    •*• Lululu •*•

    Summer
    'Hey,' zeg ik terwijl ik de oortjes van mijn iPod uit mijn oren trok. Ik zette het liedje op pauze. 'Jup, ik ben Summer. Goed geraden.'
    Hij leek me niet eens onaardig.
    We werden omgeroepen naar de eetzaal.
    Ik stond op. 'Ga je mee?' Domme vraag.

    Noah
    'Leuke naam. Ik ben Noah,' zei ik opgewekt. Ik doe normaal nooit zo, ik verbaasde mezelf.
    De wonderen stopten niet vandaag. Nou, dat ik Sarah heb ontmoet is dan niet echt een wonder, geloof ik, maargoed.

    Max

    Het bleke meisje heet Camille, maar voor mij is ze eerder Snowwhite. Ze lijkt me wel aardig en ik een goed gevoel vult me. "Wat brengt jou hier?" vraag ik haar.


    Allting handlar om relativitet

    Camille
    'Ik ben hier zo ongeveer door mijn vrienden heen gestuurd,' grinnik ik zacht.
    'Ze vonden dat ik goed was en hebben me ingeschreven, ik vind zelf dat ik niet goed genoeg ben, maar we zullen zien. Ik zing, speel gitaar en schrijf liedjes trouwens,' voeg ik er nog aan toe.
    'Wat speel/doe/kan jij?' vraag ik met een glimlach aan Max.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.