• [center]Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.




    TOPIC TWEE IS GEOPEND!!!!

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 21:50 ]


    Hi. This makes no sence.

    Felicia Kiara Mancini
    'Nee nog niet. Ik heb wel mijn kamergenoot ontmoet.' zei ik met opgetrokken wenkbrauwen. 'Maar dat was ook totaal geen succes, hij keek me aan alsof hij elk moment mijn kleren van mijn lijf kon trekken. Ik ben nu al bang voor de nachten.' zei ik zachtjes.
    'Maar ja, we zullen het er toch mee moeten doen!' zei ik uiteindelijk vrolijk. Ik had geleerd dat ik moest roeien met de riemen die je hebt, en dat zou ik nu ook zeker gaan doen want ik moest deze kans grijpen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    xClove schreef:
    Aurora (Caitlynn. Kun je dit ook veranderen in de beginpost? dus Caitlynn > Aurora)
    'Echt sorry. Ik ben Aurora. Ik ...' Ik beet op mijn lip en twijfelde om het nu al te vertellen. Ik besloot maar om het wel te doen, want anders was ik sowieso een freak. Ik sloot mijn ogen en ademde even rustig in en uit. Daarna schoten ze weer open. 'Ik zie geesten. Dode mensen. Ik kan met ze praten, ze aanraken en ze oproepen. Daarom ben ik hier, daar wil ik iets mee doen. Ik wil mensen helpen met hun problemen, aangezien dat soms veroorzaakt wordt door een dode die bij je blijft.' Onzeker kijk ik hem aan. 'Vind je me nu raar?' fluister ik zacht. Ik bedacht dat er een geest van een vermoorde jongen bij hem was geweest, maar dat was vast puur toeval. Het ligt vast aan het huis.


    [Chris?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Damian
    '' Dankje.'' Zeg ik verlegen als het meisje zegt dat het geen probleem is. Ik ga naast de jongen op de lege stoel zitten en kijk ik hun aan. Ik hoop dat ik hun niet erg in de rede viel. '' Alles goed met jullie?'' Vroeg ik uiteindelijk. ''Wat is jullie talent?''


    Hi. This makes no sence.

    Depay schreef:
    Felicia Kiara Mancini
    'Nee nog niet. Ik heb wel mijn kamergenoot ontmoet.' zei ik met opgetrokken wenkbrauwen. 'Maar dat was ook totaal geen succes, hij keek me aan alsof hij elk moment mijn kleren van mijn lijf kon trekken. Ik ben nu al bang voor de nachten.' zei ik zachtjes.
    'Maar ja, we zullen het er toch mee moeten doen!' zei ik uiteindelijk vrolijk. Ik had geleerd dat ik moest roeien met de riemen die je hebt, en dat zou ik nu ook zeker gaan doen want ik moest deze kans grijpen.


    Noah
    'Ew. Wat een engerd. Mijn kamergenooit is nou ook niet bepaald de leukste,' zei ik met een lachje. 'Maar ja, ik zal het er inderdaad mee moeten doen.' Ik trok mijn schouders op. 'Zouden ze hier doen aan kamers ruilen? Ik gok dat mijn kamergenoot al zo veel vriendjes heeft gehad dat ze jou kameergenoot makkelijk aankan.'

    [Damn, Noah is vrolijker dan de bedoeling is. Oh well, niet erg. Beter dan een chagrijnige knorrepot. :3]

    Kan Sarah ff iemand joinen?


    Hi. This makes no sence.

    Chris
    Ik keek eveen vanlinks naar rechtsen weer terug naar Cait, zo ging ik haar vanaf nu noemen."Nee,ik vind je niet raar, nee. Niet raarder dan dat ik mezelf vindt." Zei ik schouder ophalend en lachte even. Ik vond k en het misschien een beetje vreemd, maar he, iedereen had iets toch. Ik sotnd op van het bed en rekte me even uit. "Ga je mee naar beneden voor het eten?" Vroeg ik en liep vast naar de deur. Ik keek nog even naar haar en liep naar beneden. Ja, sorry, maar ik had honger. Onderaan de trap bleef ik ng wel even wachten. "Dus, jou gave is spiritueel?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Camille
    Ik knik.
    'Ja hoor met mij is alles goed,' zeg ik met een glimlach.
    'Hoe gaat het met jou?' vraag ik, hij vraagt wat onze talenten zijn, 'nou ja... talenten, ik speel gitaar, zing en schrijf liedjes, maar of dat echt mijn talent is... Ik ben niet echt geweldig, ik ben op gegeven door mijn vrienden. Vrienden vinden altijd dat je goed bent.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Damian

    Ik luister naar het meisje en knik. Ze leek me erg aardig, tenminste, ze deed aardig. '' Goed en met mij gaat het ook goed! Mijn talent is tekenen. Realistisch tekenen. Portretten, stillevens, landschappen enzovoort.'' het meisje vertelde dat haar vrienden haar als het ware gedwongen hadden om mee te doen. Ik begon te lachen. '' opgegeven door je vrienden?'' Ze zal dan wel goed zijn in haar talent, anders zouden haar vrienden haar niet opgeven.


    Hi. This makes no sence.

    [Ik moest vanmiddag werken en heb echt een enorm stuk gemist. Ik had zelfs meer dan 80 berichtjes lol hahaha. Quizlet doet nu echt enorm sloom bij mij en ik weet niet of ik de enige ben? Ik moet helaas nu leren voor frans dus kom ik heel miss vanavond nog.... sorrrrry xx]


    'Baby, you're perfect for me.'

    Camille
    'Dat klinkt geweldig, laat me een keer wat zien,' zeg ik met een glimlach.
    'Ja, inderdaad,' ik lach ook, 'ik hoop dat ik niet te erg af ga,' zeg ik en ik haal mijn hand door mijn haar. Dat doe ik echt te vaak als ik nerveus ben.
    'Max had al bedacht dat we zo waarschijnlijk onze talenten moeten gaan laten zien,' ik zucht, 'ik wil niet.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Felicia Kiara Mancini
    'Wauw, als ze dat nou eens zouden doen he. Dan zou ik echt heel blij zijn. Alles om weg te zijn bij die viezerik.' zei ik gruwelend bij de gedachte aan wat Jay allemaal wel niet van plan zou zijn zoals hij me aankeek.
    'Ik durf erom te wedden dat hij mijn kleren al doorzocht heeft.' zei ik met opgetrokken wenkbrauwen en ik tikte met mijn perfecte gemanicuurde nagels op de tafel.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Noah
    'Ik kan het vragen. Betwijfel alleen of ze het ook echt doen.' Wat doe ik nou, ik ken haar niet eens. Misschien is ze wel net zo als Sarah. Schiet ik er nog niks mee op.
    Ik probeerde me de jongen voor te stellen, maar kwam uit bij een ongewassen man van dik in de 50. Aangezien we hier allemaal tussen de 18 en 24 zijn, zal dat niet echt kloppen.

    Gwen
    Ik was wat later dan de andere want ik had Eric niet gehoord toen hij het eten omriep en Dan was nog steeds beneden. Ik was gaan tekenen met muziek en door de harde muziek door m'n oordopjes hoorde ik natuurlijk niks. Toen ik de deur opendeed naar de eetkamer zag ik al wat mensen zitten die druk bezig waren. Ik ging maar op een lege stoel naar iemand zitten en luisterde naar al hun conversaties. Ik zou me later er wel tussen voegen.

    [Iemand mag mij wel joinen ^^ Maakt niet uit wie.]

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 22:38 ]


    'Baby, you're perfect for me.'

    Felicia Kiara Mancini
    'Je vraagt nu echt af wie het is he?' zei ik lachend toen ik hem na zag denken. Oke, ik had Jay nu wel als een vieze man van een jaar of 50 neergezet, maar dat was hij natuurlijk niet.
    Alleen zijn eerste indruk op mij was gewoon niet zo goed hoe hij me aankeek met die vieze grijns op zijn gezicht. Hij maakte me bang en was precies het type waar mama me altijd voor gewaarschuwd had.
    'Hij daar.' zei ik toen ik naar Jay knikte. Wijzen was onbeleefd, dus dat deed ik niet.
    'Ik hoop echt dat ik van die kamer af mag, ik wil hem best 1 kans geven, maar ik voel me nu al niet op mijn gemak bij hem.' zei ik zachtjes tegen Noah.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Damian
    ik besefte toen dat Max hun hadden voorgestels maar ik onderbrak hun. “ik ben Damian Skyer. maar noem me maar gewoon Dami. en dat is goed, ik zal jullie wel een keer wat laten zien. “ toen het meisje vertelde over haar ideeën knikte ik. ze had een punt, dat zou best kunnen ja. Ik nam een hap van het eten wat een van de medewerkers had neergezet. Het smaakte best redelijk. Ik keek op en keek toen om me heen. Het viel me op dat iedereen erg verschilde. Ik keek naar een tafel en zag een meisje met een witte jurk om zich heen kijken. Ik bekeek haar, wat een slet. Lang bruin haar, lichtgetinte huid, witte kanten jurk en witte stripperheels. Haren lippen glansten van de gloss en haar wimpers leken tien keer zo dik door de mascara. Toen ze doorhad dat ik naar haar keek glimlachtte ze naar me. Slettenglimlach. Ik glimlachtte een beetje ongemakkelijk en draaide me toen snel terug, juk.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 22:37 ]


    Hi. This makes no sence.