• TOPIC VIER!!!!!!!!

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 22:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    Max

    " Ok is goed" ik volgde de rest, "weet iemand een fijne plek om uit te gaan?"


    Allting handlar om relativitet

    [omg , wat heb ik gemist? ^^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Damian
    ‘’ Ehh ik heb geen idee. ‘’ Zeg ik zachtjes. Ik kijk om mij heen en zoek een leuke plek. Als we een tijd lopen merk ik op dat er ergens muziek word afgespeeld. ‘’ Luister..’’ Zeg ik. Ik kijk om mij heen en probeer te zien waar de muziek vandaan komt. Snel loop ik door. ‘’ Kijk!’’ Zeg ik enthousiast. ‘’Een club!’’ Ik sleurde de groep mee naar binnen en liep meteen door naar de bar.


    Hi. This makes no sence.

    Curlies schreef:
    [omg , wat heb ik gemist? ^^]


    De uitslag van de wedstrijd was bekend gemaakt. Een deel van de groep is in het hotel, nog een deel is in een restaurant en Damian, Chris, Max en Melinda zijn gevlucht en snel doorgegaan naar een club.


    Hi. This makes no sence.

    [iemand voor Jamey?]

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 13:57 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    ChaoticTania schreef:
    (...)

    De uitslag van de wedstrijd was bekend gemaakt. Een deel van de groep is in het hotel, nog een deel is in een restaurant en Damian, Chris, Max en Melinda zijn gevlucht en snel doorgegaan naar een club.


    Jay was ook mee


    live your life, it is beautiful as it is!

    [wil iemand misschien meedoen met mijn nieuwe rpg, Det Me Out Of This?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    MissClove schreef:
    (...)

    Jay was ook mee


    i know. maar in de tussentijd zijn damian, mel, chris en max gevlucht van de rest van de groep (;


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Ik glimlach.
    'Dat is schattig,' grinnik ik zacht, ik probeer nog steeds om mijn zwarte wangen schoon te maken, maar ik heb niet zoveel succes geloof ik.

    [Willen jullie alsje alsje alsje blieft op mij stemmen zodat ik kaartjes kan winnen *puppy eyes*
    Dan ben ik je voor eeuwig dankbaar!!!
    Stem op Lisa & Michelle ]

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 17:02 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    alex
    “vind je?“ vraag ik haar eenbeetje lacherig. ik werd niet vaak schsttig genoemd, beter nog; nooit. ik zucht en kijk haar aan. “heb jij broertjes of zusjes?“ vraag ik haar dan.


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    Ik liep vrolijk over straat. Soms was ik net een klein kind. Ik hield van op stoep randen lopen of op en af een verhoging gaan. "Ja, ik hoor het" Daarna keek ik pas waar het geluid vandaan kwam. Ik kee er even met een schuin hoofd naar en haalde mijn schouders op. "Let's go." Zei ik simpel en begon war sneller te lopen. Het zag er zoals alles hier vrij gezellig uit.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Camille
    Ik schud mijn hoofd.
    'Nee ik ben enigst kind,' zeg ik tegen hem. Ik ben net zoals bij hem gebeurt is een onverwacht kind die mijn moeder kreeg op hele jonge leeftijd en ik weet hoe het is om een vader te hebben die je moeder in de steek laat, maar ik denk niet dat Alex zich beter gaat voelen als ik dat aan hem vertel.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Matthew
    ' Oke dan gaan we mee' antwoorde ik. Ik keek eventjes naar mijn kleren, die waren wel goed. Ik zag er wel redelijk goed uit, al zeg ik het zelf. Ik deed snel nog wat gel in mijn haren en wachtte op Felicia zo dat we samen konden vertrekken.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 20:36 ]


    •*• Lululu •*•

    Felicia Kiara Mancini
    Toen ik weer klaar was, was de hele groep al weg en stond Matthew nog steeds op me te wachten beneden. Ik grinnikte even toen ik hem daar zo alleen zag staan.
    'Wil je de rest gaan zoeken of wil je toch maar hier blijven?' vroeg ik lachend toen ik de trap afliep en weer voor hem ging staan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Matthew
    Felicia kwam de trap aflopen. Ze was prachtig. Ze had snel even nieuwe kleren aangedaan, maar we waren een beetje laat, de anderen waren al vertrokken. ' Wil je de rest gaan zoeken, of wil je toch maar hier blijven?' vroeg ze lachend terwijl ze trap af liep.' We gaan ze zoeken' antwoorde ik.'En anders gaan we gewoon plezier maken, dat kan ook zonder de rest' antwoorde ik grijnzend. Ik liep naar buiten waar een taxi klaar stond. Ik hield lachend de deur voor haar open.' Na u, prinsesje'


    •*• Lululu •*•