• TOPIC VIER!!!!!!!!

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 22:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    Felicia Kiara Mancini
    'Wie gaat er mee uit?' hoorde ik iemand door het huis schreeuwen. 'Ga je ook mee?' vroeg Matthew terwijl hij me hopend aankeek. Ik keek even op de gouden horloge om mijn pols, een kwartier, normaal had ik een uur nodig om me klaar te maken, maar goed, het kon er nog wel mee door. Ik haalde een hand door mijn haren en klopte even mijn kleren af.
    'Als jij gaat ga ik ook.' zei ik grijnzend tegen Matthew.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Damian
    Ik keek op mijn klok, we waren een kwartier verder (ja heel snel ja). Er waren al wat mensen gekomen om mee te gaan. Ik keek de groep lachend aan en wees toen naar de deur. '' Nou, zullen we dan maar?'' Vroeg ik. Ik liep naar de deur en trok hem open. Het centrum was dichtbij dus we konden gewoon lopen. '' Ik heb geen idee waar we heen kunnen, we klijken wel waar we uitkomen, right?''


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    "Wacht!" Riep ik. Ik li.ep snel de trapaf met Chris op mijn hielen. "Moest even iets leukers aantrekken." Ik pakte mijn jas en trok die ook aan. Ik had gewone schoenen aan, geen hakken.Met een short en een gewoon wit shirtje met suspenders . Ik rende door de voor deur en ademde diep uit. Ik was nooit de snelste geweest alshet om omkleeden ging endit wastochwel een nieuw record om eerlijk te zijn. Ik leunde even op Chris die niet meer bij kwam van het lachen. "Wij willen ook mee"


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Oké, of ik heb iets gemist, of Sarah en Jamey hebben nog nooit gepraat...)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Max

    Er werd geroepen of iemand mee wou uitgaan. Ik ging kijken en zag al enkele mensen verzameld staan. "Ik wil ook wel mee" zei ik, en ik nam mijn jas. Ik volgde de rest, ik hoopte maar dat iemand de weg kende.


    Allting handlar om relativitet

    [Eten, brb xxx]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jay
    We liepen de deur uit naar het centrum van de stad.
    ,,Zullen we naar een restaurantjes gaan?'' vroeg ik aan de mensen waar we mee naar de stad gingen.


    live your life, it is beautiful as it is!

    0o7 schreef:
    (Oké, of ik heb iets gemist, of Sarah en Jamey hebben nog nooit gepraat...)


    Dit gesprek? Lol.


    Sarah:
    Ik keek verschrikt op toen ik de intercom hoorde. Ik keek naar Max en stond toen op. '' Tuurlijk lukt het ons, tenminste, ik hoop het... Het lijkt me slim om nu maar eens te gaan, ze gaan de uitslag bekend maken.'' Ik pakte mijn glas en lege fles en liep naar de deur. '' Ik zie je straks wel'' Zei ik met een glimlach op mijn gezicht. Ik liep naar beneden en ging tussen de menigte staan. Toen Eric begon te praten zag ik dat hij iemand naast hem had staan. Wie was dat? Snel maakte Eric het duidelijk, een nieuwe kandidaat. Dat was voor mij om eindelijk vrienden te maken. Na de speech liep ik meteen naar de nieuwkomer en stak ik mijn hand uit. '' Hey, ik ben Sarah. Alles goed?''

    Jamey:
    "Ja, ik mocht komen omdat er een paar niet op kwamen dagen. Maar het wordt sowieso leuk hier," Zeg ik, en ik glimlach. Het is waarschijnlijk helemaal niet leuk. Zoals alles waar ik aan mee doe, maar niemand weet hier wie ik ben en waarom ik nooit ben doorgebroken. Ook hij niet, gelukkig.

    Sarah:
    '' Ah, wat een geluk heb je dan!'' Zeg ik enthousiast. ''Wat is je talent?'' Vraag ik hem dan. Ik besef ineens dat ik al de tijd al de lege wijnfles in mijn hand heb. ik glimlach ongemakkelijk en zet de fles naast me neer. '' Sorry'' Zeg ik lacherig. Ik kijk hem aan en bestudeer hem een beetje.


    Hi. This makes no sence.

    Eten, brb


    Hi. This makes no sence.

    [http://t.co/zR3g7F1G <-- iemand zin om mee te kijken? :3 sorry voor dit.. Twitcam ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Huh??? Ik ben echt gek ofzo, ik dacht dat dit gesprek tussen Chris en Jamey was:S :$.

    Ooooo ik snap het nu, Jamey en Chris waren aan het praten, en jij dacht dat ik het tegen Sarah had xD

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 18:51 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Camille
    Ik denk na, wat valt er over mij te vertellen.
    'Nou, ik woon alleen met mijn moeder. Mijn ouders zijn gescheiden, ik heb geen broertjes of zusjes. Ik heb een hekel aan mijn vader omdat hij mijn moeder in de steek liet, ik heb hem zelf nog nooit gezien, maar ik weet niet of ik dat wil. Ik speel gitaar, zoals je al wist. Ben een ongelofelijk kluns, maar dat wist je ook al. Ben goed in talen, maar heel slecht in reken vakken. Heel interessant allemaal... uhm ik ben verslaafd aan Disney films,' zeg ik met een grijns, 'ik kan die films de hele dag door kijken en ik vind het leuk om de muziek keihard aan te zetten en mee te zingen... wat wil je nog meer weten? Mijn hele levens verhaal?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alex
    Ik luister naar haar verhaal en begin te lachen als ze verteld over de Disney films. Disney films waren ook leuk, nouja, de oude dan. Niet die nieuwe met Selena Gomez en zo. Maar die tekenfilms, Aristokatten, Alice in Wonderland, Dombo etc. '' Vertel gewoon wat je zou willen vertellen. '' ik wou graag meer weten over haar. Ze was mijn kamergenoot, superchill, een schat van een meid, ik wou gewoon meer over haar weten. Dat moest gewoon. Waarom? Wist ik niet. Ze fascineerde me, misschien daarom.


    Hi. This makes no sence.

    Max


    Iemand stelde voor om naar een restaurant te gaan. "Is goed voor mij, maar weet iemand de weg?" vroeg ik hoopvol.


    Allting handlar om relativitet

    Damian

    '' laten we maar gewoon rechtdoor lopen.'' Zei ik als antwoord op Max's vraag. We liepen met z'n alle wat door de stad en zochten naar een leuke tent om wat te eten.


    Hi. This makes no sence.