• Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.



    Alweer, een nieuwe talentenjacht op TV. Een cliché zal je denken, maar dit is anders. Een groep jongvolwassenen tussen de 18 en 24 zitten opgesloten in één huis. Ze hebben samen allemaal 1 doel; Doorbreken met een bepaald talent. Elk talent verschilt, van acteren tot interieur designen. Van muziek tot mime-speler, alles is mogelijk. Klinkt leuk he? Met z'n alle, gezellig, proberen je dromen waar te maken, maar dat is niet voor iedereen zo. De concurrentie is erg hoog en de kans om te slagen is zeer klein. Elke week krijgen de bewoners van het huis een opdracht om daarmee hun kans op winnen te vergroten. Ondanks de vele ruzies ontstaan er ook mooie dingen in het huis. Nieuwe vriendschappen worden gesloten, mensen leren van elkaar. Maar de spanning tussen de bewoners blijft hoog, wetend dat er maar een winnen zal.

    De bewoners krijgen elke week een opdracht en dan krijgen ze daar punten voor. Er word dus niemand uit de competitie gegooid maar het gaat dus allemaal om punten. Wie op het laatst de meeste punten heeft wint.


    Regels:
    - 16+ Is altijd toegestaan ( vechten, seks, schelden etc. )
    - Zorg ervoor dat je een leuk, origineel karakter hebt. Geen Mary Sues en/of Drama Queens!
    - Geen One liners
    - Niet teveel offtopic
    - Niet te snel stoppen a.u.b
    - Alleen je eigen chars sturen/spelen
    - Have fun (:

    Wil je meedoen? Vul dan dit in:
    Naam:
    Eventuele Bijnaam:
    Leeftijd:
    Talent:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:

    MEISJESCHARS ZOVER:-
    - Sarah (by Tania )
    - Camille (by lLizor )
    -Caitlynn (by rememberyoux )
    -Gwen (by harryslove )
    - Jessica (by mallory )
    -Melinda (by bluehope )
    -Jaymina (by curlies )
    -Felicia (by depay )


    JONGENSCHARS ZOVER:-
    - Host: Eric (by Tania )
    - Damian (by Tania )
    -David (by memoria )
    -Chris (by bluehope )
    - Alex (by Tania )
    - Dan (by bluehope )
    - Jay (by MissClove )
    - Maximillian(by Munther )
    - Matthew (by Mallory )


    KAMERINDELING (2 persoon per kamer, jongen en meisje mag bij mekaar.)
    - Eric
    - Jessica & David
    - Alex & Camille
    - Damian & Melinda
    - Caitlynn & Chris
    - Gwen & Dan
    - Sarah & Matthew
    - Felicia & Jay
    - Max & Jaymina


    Hi. This makes no sence.

    Matthew
    Ik zat er net helemaal in. en juist dan moet eric zijn stem door de speakrs gallen dat het tijd is voor een ontbijt. Alsof ik daar zin in had. Balend liep ik naar de eetzak, waarna ik direct de keuken inliep en een glas water pak. Ik dronk hem met een grote teug leeg en schonk nog meer water in voor mezelf. Ik wou de woonkamer in lope en zag Felicia daar droevig zitten. Ik haalde diep adem en liep langs haar naar boven, douchen zou mij goed doen.


    •*• Lululu •*•

    Damian
    '' Dat is inderdaad geen goede combnatie, nee.'' Ik slikte en keek haar ongemakkelijk aan. Ze stelde zich voor, ze heette Felicia. Ik glimlachtte en stak mijn hand uit. '' ik ben Damian.'' zei ik beleefd. Ik nam nog een slok water en keek om me heen. '' Wie is jouw kamergenoot?'' Vroeg ik om de stilte te doorbreken.

    Eric
    Ik begin te lachen en kijk haar aan. '' Als iedereen er is zal ik je even voorstellen.'' Zei ik. Ik nam een hapje van mijn broodje en keek toen weer op naar Ness. '' Dus Ness, vertel eens over jezelf. Ik heb gisteren nog niet echt een goed beeld van je gekregen.'' ik glimlach en wacht op een antwoord.


    Hi. This makes no sence.

    Felicia Kiara Mancini
    'Wie is jou kamergenoot?' vroeg hij ineens. Wat hij daarvoor zei wist ik niet, want Matthew was in de eetzaal en ik moest op mijn lip bijten om niet weer te gaan huilen.
    'Jay.' zuchtte ik en ik keek weer glimlachen naar Damian nadat Matthew weg was.
    'En wie is jou kamergenoot?' vroeg ik maar terug.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (wat heb ik gemist?)


    live your life, it is beautiful as it is!

    MissClove schreef:
    (wat heb ik gemist?)

    ( Niet echt iets, het is nu ochtend)


    •*• Lululu •*•

    Ness Allison Candler
    Met een glimlach beantwoord ik zijn vraag. "Nou, euh... Ik ben een nieuwschierig iemand, ben dol op muziek en hou wel van een feestje." Verder weet ik even niet snel iets te verzinnen. "Owja, ik hou ervan om muziek te maken dus ben ik daarmee ook goed om te helpen!" Verzin ik er snel achteraan. "Zijn er muzikale mensen die mijn hulp kunnen gebruiken?" Ik haal het flesje water weer tevoorschijn en neem een paar slokken. Ik mag bijna beginnen! Nerveus tik ik met een ritme op de tafel, en na een tijdje krijg ik mijn eigen ritme door en vergeet mijn zenuwen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Matthew
    Ik voelde de stralen van mijn warme lichaam vallen, ik boende met zeep die naar citroen rook, alle sporen van gisteren eraf. Ik wou er niks meer van weten.

    'Cause no one ever looked so good In a dress and it hurts,
    'cause I know you won't be mine tonight
    No one ever makes me feel like you do when you smile,
    Baby tell me how to make it right'
    zong ik door de douche. Ik had nou niet bepaald een mooie stem, maar niemand kon mij hier toch horen.


    •*• Lululu •*•

    [Ahw ze moeten het echt goed maken!]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Matthew
    tijdens het douchen had ik eens goed nagedacht, ik zou het gewoon proberen. Ik zou het goed proberen te maken. Ik was niet blind, zij vond deze ruzie ook niet bepaald leuk. Ik hield er niet van als mensen boos of verdrietig waren, ik vergaf mensen dan ook snel. Soms te snel. Ik kleede me aan en liep beneden. Ik bestudeerde haar onopvallend. Ze was een gesprek aan het voeren met een jongen, die haar een knuffel gaf. Ik voelde een steek van jaloezie. Ik haalde eens goed adem. Met zware passen liep ik naar ze toe, waarna ik voorzichtig mijn keel schraapte.' Ehm... Sorry, maar zou ik Felicia misschien eventjes kunnen spreken?' vroeg ik zachtjes terwijl ik twijfelend met mijn hand door mijn haren woelde.


    •*• Lululu •*•

    Felicia Kiara Mancini
    Ik voerde een gesprek met Damian en at langzaam en voorzichtig van mijn broodje. De helft at ik op, de andere helft bleef onaangeroerd op mijn bord liggen. Ik nam een paar kleine slokjes van mijn thee en voelde me iets beter als eerst. Na een tijdje zag ik Matthew op ons afkomen en zuchtend staarde ik naar beneden. Ik had nu echt geen zin om oogcontact met hem te maken. Opeens stopte hij voor ons en schraapte zijn keel. 'Ehm.. Sorry, maar zou ik Felicia misschien eventjes kunnen spreken?' vroeg hij zachtjes aan Damian en ik beet op mijn lip om de tranen in mijn ogen weg te krijgen. Ik keek Damian verontschuldigend aan en stond langzaam op. Ik liep voor Matthew uit naar de woonkamer en ging op de bank zitten met mijn blote benen onder mijn lichaam gevouwen.
    'Wat is er?' vroeg ik toen ik met betraande ogen naar hem opkeek.
    Ik kon er toch niet onder uit, ik zou wel met hem moeten praten nu als ik de competitie nog wilde afmaken.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Matthew
    Ze keek de jongen verontschuldigend aan, stond op. Ze liep voor me uit en vermeed oogcontact. Ze liep naar de bank waar ze neer plofde en haar armen om haar benen sloeg. ' wat is er?' vroeg ze triest, met tranen in haar ogen.' Ik wil het goed maken' fluisterde ik zachtjes.' Ik heb fouten gemaakt, ik had beter op moeten letten. Maar ik dacht echt dat jij het was' vervolgde ik mijn zin verlegen.' Ik snap het heel goed als je boos, verdrietig of zelfs gekwetst bent, boos mag je zeker zijn. Ik weet dat ik stomme fouten heb gemaakt' mompelde ik terwijl ik mijn blik naar de grond vestigde.' Het spijt me echt' fluisterde ik hees. Bij de laatste zin keek ik haar verdrietig recht in de ogen aan. Ik mis haar.


    •*• Lululu •*•

    Felicia Kiara Mancini
    'Ik wil het goed maken. Ik heb fouten gemaakt, ik had beter op moeten letten. Maar ik dacht echt dat jij het was. Ik snap het heel goed als je boos, verdrietig of zelfs gekwetst bent, boos mag je zeker zijn. Ik weet dat ik stomme fouten heb gemaakt. Het spijt me echt.' zei hij toen hij me verdrietig aankeek, recht in mijn ogen.
    Ik schudde zuchtend mijn hoofd. 'Matt, je wist dat ik het niet was, ik stond voor je ja. Misschien had je over die blonde rotkop heen moeten kijken.' bijt ik hem geirriteerd toe. Mijn handen schoten n aar mijn gezicht toen een traan over mijn wangen rolde. 'Je hebt echt geen idee Matthew, wat je hebt gedaan. Ik ben vannacht, toen jij weg was, nog aangerand door zo'n sukkel daar in die club, en ben midden op straat huilend ingestort. Ik heb hier op de bank geslapen, omdat Chris vannacht de enige was die er ook maar iets om gaf van wat er met me aan de hand was. En jij, jij was nergens te bekennen.' zei ik huilend. Ik miste hem, en ik wilde hem vergeven, maar niet zonder dat hij wist wat hij gedaan had.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    [Ahw ze moeten het echt goed maken!]

    ( Ik probeer (A))


    •*• Lululu •*•

    Matthew
    Ze schudde haar hoofd. ' Matt, je wist dat ik het niet was, ik stond voor je ja. Misschien had je over die blonde rotkop moeten kijken' begon ze. Een traan liep van haar wang, er volgden er al gauw meer. 'Je hebt echt geen idee Matthew, wat je hebt gedaan. Ik ben vannacht, toen jij weg was, nog aangerand door zo'n sukkel daar in die club, en ben midden op straat huilend ingestort. Ik heb hier op de bank geslapen, omdat Chris vannacht de enige was die er ook maar iets om gaf van wat er met me aan de hand was. En jij, jij was nergens te bekennen.' vervolgde ze. Ik was geschokt.' Heeft.... hij je verkracht?' vroeg ik stilletjes. Ik had zo'n spijt, dit zou niet meer goed komen, tenminste dat dacht ik. Ik heb een grote fout gemaakt en daar boet ik nu voor. Een traan stroomde over mijn gezicht. Ik was haar echt kwijt.


    •*• Lululu •*•

    Felicia Kiara Mancini
    'Heeft hij je verkracht?' vroeg Matthew zachtjes en ik zag hoe een traan over zijn gezicht rolde. Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, dat had er nog eens bij moeten komen.' zeg ik als ik mijn hoofd weg draai van Matthew en mijn shirt een beetje naar beneden trek en naar de paars/blauw/rode vlek op het kuiltje in mijn schouder wijs. De viezerik gister vond het wel leuk om me meteen een aandenken te geven aan zijn vieze dronken hoofd, en had een prachtige zuigzoen op mijn schouder gezet.
    'Hier. Dat is van hem.' zeg ik als ik mijn shirt weer goed leg en naar Matthew kijk. Ik haatte het om hem zo te zien. Ik stond op en ging op mijn tenen voor hem staan. Met mijn duimen veegde ik de tranen van zijn wangen waarna ik zijn handen vastpak en weer op platte voeten ging staan. Ik kijk hem even recht in zijn ogen, en ik zie dat het hem ook pijn doet, deze hele ruzie tussen ons. 'Ik wil geen ruzie meer met je..' zei ik zachtjes.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.