• Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.



    Alweer, een nieuwe talentenjacht op TV. Een cliché zal je denken, maar dit is anders. Een groep jongvolwassenen tussen de 18 en 24 zitten opgesloten in één huis. Ze hebben samen allemaal 1 doel; Doorbreken met een bepaald talent. Elk talent verschilt, van acteren tot interieur designen. Van muziek tot mime-speler, alles is mogelijk. Klinkt leuk he? Met z'n alle, gezellig, proberen je dromen waar te maken, maar dat is niet voor iedereen zo. De concurrentie is erg hoog en de kans om te slagen is zeer klein. Elke week krijgen de bewoners van het huis een opdracht om daarmee hun kans op winnen te vergroten. Ondanks de vele ruzies ontstaan er ook mooie dingen in het huis. Nieuwe vriendschappen worden gesloten, mensen leren van elkaar. Maar de spanning tussen de bewoners blijft hoog, wetend dat er maar een winnen zal.

    De bewoners krijgen elke week een opdracht en dan krijgen ze daar punten voor. Er word dus niemand uit de competitie gegooid maar het gaat dus allemaal om punten. Wie op het laatst de meeste punten heeft wint.


    Regels:
    - 16+ Is altijd toegestaan ( vechten, seks, schelden etc. )
    - Zorg ervoor dat je een leuk, origineel karakter hebt. Geen Mary Sues en/of Drama Queens!
    - Geen One liners
    - Niet teveel offtopic
    - Niet te snel stoppen a.u.b
    - Alleen je eigen chars sturen/spelen
    - Have fun (:

    Wil je meedoen? Vul dan dit in:
    Naam:
    Eventuele Bijnaam:
    Leeftijd:
    Talent:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:

    MEISJESCHARS ZOVER:-
    - Sarah (by Tania )
    - Camille (by lLizor )
    -Caitlynn (by rememberyoux )
    -Gwen (by harryslove )
    - Jessica (by mallory )
    -Melinda (by bluehope )
    -Jaymina (by curlies )
    -Felicia (by depay )


    JONGENSCHARS ZOVER:-
    - Host: Eric (by Tania )
    - Damian (by Tania )
    -David (by memoria )
    -Chris (by bluehope )
    - Alex (by Tania )
    - Dan (by bluehope )
    - Jay (by MissClove )
    - Maximillian(by Munther )
    - Matthew (by Mallory )


    KAMERINDELING (2 persoon per kamer, jongen en meisje mag bij mekaar.)
    - Eric
    - Jessica & David
    - Alex & Camille
    - Damian & Melinda
    - Caitlynn & Chris
    - Gwen & Dan
    - Sarah & Matthew
    - Felicia & Jay
    - Max & Jaymina


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Ik glimlach waterig naar Alex en ga weer liggen. Ik trek mijn knieën op omdat ik het een beetje koud heb en sluit mijn ogen, hopelijk kan ik weer in slaap vallen en hopelijk Alex ook. Ik wil niet dat hij zich onnodig zorgen gaat maken.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    chris
    Ik keek even ene beetje bedenkelijk om me heen toen de deur voor mijn neus dicht werd gedaan. Ik tikte zacht op de zijkant van mijn benen.Toen ze de deur weer open deed keek ik haar glimlachend aan. "Wel, ik hoop dat het goed is als ik je gewoon Fel noem?" zei ik voorzichtig en liep richting de trap.Vrolik fluitend liep ik naar de keuken en pakte de waterkoker. "Suiker? en welke smaak thee?" Vroeg ik aan haar.

    Melinda
    Ik opende mijn mond om iets te zeggen, maar hij haalde mij alweer onderuit. Ik begon weer met lachen. Ik kon nu geheel niet meer door mijn neus ademen dus werd mijn lach alleen maar uitbundiger. ik kon echt niet stoppen. Ik pakte zijn handen vast en duwde ze een stukje weg. "Alsjeblieftm heb genade. Please.Ik werd afgeleid, anders had je niet zo makkelijk gewonnen."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia Kiara Mancini
    'Fel is goed.' zeg ik glimlachend als ik achter Chris de trap af loop. Hij loopt fluitend naar de keuken en pakt de waterkoker. 'Suiker? En welke smaak thee?' vraagt hij en ik hijs mezelf op het aanrecht en leg het dekentje over mijn schouders heen.
    'Heel veel suiker en doe maar uhm.. Aardbei.' zeg ik glimlachend. Het water in de waterkoker begint langzaamaan warm te worden en ik kijk voorzichtig naar Chris.
    'Dus...' zeg ik zachtjes. Ik vond het zo dom om over mijn eigen problemen te gaan vertellen zonder dat hij erom gevraagd had dus ik besloot maar te wachten totdat hij erom vroeg.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Alex
    '' naja slaap lekker dan maar.'' zei ik zachtjes. Ik draaide me om en deed een poging tot slapen. Een paar uur later werd ik wakker, het was ochtend. Ik rekte me uit en stond op. Het was pas half negen maar ik had echt geen zin meer om te slapen. Ik liep naar de badkamer en deed de douche aan. Ik vond het heerlijk om s' Ochtends te douchen.

    Damian
    Ze pakte mijn handen vast waarmee ze het dus eigenlijk alleen maar erger voor haarzelf maakte omdat ik hierdoor mijn evenwicht verloor. '' Afgeleid? Afgeleid waarvan?'' Vroeg ik haar. Ik duwde haar handen naar beneden, in het matras en pakte ze toen vast zodat ze niets meer kon doen. '' Afgeleid of niet, wat ga je doen dan?'' Zei ik plagerig. Ik vond het heerlijk om haar te plagen, het was echt vermakend.


    Hi. This makes no sence.

    Chris
    Ik pakte twe kopje uit de kast en zette ze neer op het aanrecht. Veder pakte ik de suiker. ik schonk voor ons beidde in en gooide er flink wat suiker in. "Dus, moet ik nu vragen wat er gebeurt is? Want zo ja, wat is er gebeurt?" Zei ik rustig en tilde mijn thee op. Ik roerde langzaam en blies soms even om mijn thee te laten af koelen. Ikk hield van thhe, het kalmeerde mij. "Wat heeft jou zo verdrietig gemaakt?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Eric
    Via de producer had ik gehoord dat ik een assistent zou krijgen. Of nouja, niet echt mijn assistent, meer een meisje die de kandidaten zou hebben met het verbeteren van hun talenten. Ik had gezegt tegen de producers dat ik haar wou ontmoeten en dat ze even langs zou moet komen. Ik zat in mijn kamer en hoorde geklop op mijn deur. Dat zal haar wel zijn. Ik stond op en liep naar de deur. Toen ik de deur opendeed zag ik haar staan, de nieuwe, Ness. '' dus jij bent Ness?'' Vroeg ik haar terwijl ik de deur voor haar opentrok. '' Kom er in! '' zei ik vriendelijk.


    Hi. This makes no sence.

    Melinda.
    Ik had nooit moete nvragen waar je moe van werd. Daar had ik nu ergens veel spijt van, maar ik was ook wel blij dat ik het gevraagd had. "Nou, waarschijnlijk door je ogen." Zei ik alsof het standaard was dat meiden afgeleid raakte door zijn ogen. Ik vond het ok niet raar als zou blijken dat het ook standaard was. "Wat wil je dat ik doe?" Vroeg ik hem uitdagend. Ja, ik kon dat spelletje ook spelen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia Kiara Mancini
    'Dus, we gingen met de hele groep op stap. Maar ik was te laat met omkleden, dus gingen ik en Matthew alleen. Eerst gingen we ergens wat eten, en toen liepen we hand in hand dat restaurant uit om naar een club te gaan. En toen waren we bij de club en gingen we samen dansen, vervolgens begint een blondine tegen hem aan te schuren en hij danst gewoon door, waarna zij zijn hand vastpakt en hem meetrekt uit de menigte, en toen hebben ze dus ergens staan zoenen. En ik ben zo jaloers, terwijl ik er helemaal geen reden voor heb.' zeg ik gefrustreerd. 'Ik bedoel, we hebben alleen wat lopen flirten, maar nu ben ik zo jaloers dat hij een ander meisje zoende en ik heb er geen reden voor.' maak ik mijn verhaal af en ik neem voorzichtig een slokje van mijn thee.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Damian
    Ik lachtte toen ze dat zei en zocht naar een antwoord. '' Oh!'' zei ik nonchalant. ''Kan je het zien?'' Ik maakte mijn ogen groot en staarde haar aan. Ik begon te lachen en stopte toen ze mee begon te doen met het spel. '' Wat ik wil wat jij doet...'' ik dacht na. Dat was een goeie, ik had daar om eerlijk te zijn totaal niet over na gedacht. Ik zat haar wel de hele tijd te teasen maar ik wist eigenlijk niet eens wat ik nou eigenlijk wou. '' Ehm.. '' Ik dacht nog steeds na. '' Laat zien dat je ook kan winnen.'' Zei ik grijnsend.


    Hi. This makes no sence.

    Chris
    Ik zuchte en keek even knikkend vor mij uit. Ik begreep het wel, het is niet leuk als je ergens met iemand heen gaat en dan gaat diegene met iemand anders staan zoenen. Ik haalde mijn hand even door mijn haar en dacht diep na. "Dat is echt... kut. Sorry, nooit meegemaakt, kan mij niet echt inleven, maar ik weet zeker dat dat heel kut moet zijn." Zei ik zacht en nam een slokje van mijn thee. "heb jij ooit eerder een vriendje gehad? want zo nee, dan is het vrij normaal dat je deze reactie heb en zo ja, dan denk ik toch dat je meestal het gevoel had dat je hem zo kon kwijtraken. Dat is tenminste in de meeste gevallen zo. Dat komt omdat-" Ik stopte even en ademde uit. "Laat maar. wil je een film kijken? Of wat dan ook? Gewoon om je gedachte er even vanaf te krijgen."


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 22:35 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ness Allison Candler
    Vriendelijk schudde ik de hand van de jongen voor me. "Eric." Zei hij. "Ness." Glimlachte ik. "Wil je iets drinken?" Vroeg hij me. Zodra ik had gezegt dat ik cola wou ging hij het halen. Ik keek een beetje rond, de komende dagen, misschien weken, zou ik hier door brengen. Al snel kwam Eric terug met twee glazen ijskoude cola en een rol koekjes. "Dus, jij komt hier stage lopen?" Vroeg hij me. Ik knikte en kon niet wachten om te beginnen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Camille
    De volgende ochtend is Alex al wakker als ik wakker word, hij is aan het douchen. Ik rek me uit en kruip uit bed. Mijn hoofd bonkt een beetje en ik merk dat om het wondje een blauwe plek is ontstaan. Snel kleed ik me om, kam mijn haar en doe mijn make-up op zodat ik er weer een beetje fatsoenlijk uitzie. Ik zie er nog steeds behoorlijk moe uit, maar wel minder.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Wow sinds wanneer is het de volgende dag?;o]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    [Wow sinds wanneer is het de volgende dag?;o]


    officieel nog niet, wij zijn gewoon vroeg wakker lol. morgen ga ik ff een mededelingmoment doen en dan is t ochtend x


    Hi. This makes no sence.