• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || NOI
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 13:39 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Liam Payne
    Luide kreunen van genot verlieten onze monden. Aan Juliet's gezicht te zien genoot ze ervan. Mijn hoogtepunt kwam er bijna aan , maar stootte nog verder. "Juliet." Kreunde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Juliet Fiore
    Ik voelde hoe mijn hoogtepunt bijna kwam en ik verzette mijn handen naar zijn nek,waar ik mijn nagels in zet,terwijl luide kreunen mijn mond verlieten.Hij kreunde mijn naam,waardoor ik ook zijn naam riep.Ik voelde dat ik mijn hoogtepunt had berijkt en een luide kreun verliet mijn mond waarna ik nog verder beweeeg met zijn gestoot.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik haat het echt dat Louis zo weinig reageert, ik heb al heel veel gb naar haar gestuurd en dan zegt ze dat ze reageert maar dan reageert ze niet, hebben jullie ideeën of iets, want ik wil in dit topic ook nog wat doen...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hmm. Ik zal even zien. Ik ga haar een gb sturen, en als ze dan nog niet reageert dan zet ik haar uit de rpg en vervang die door iemand die wel vaker post. ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    SateGoddess schreef:
    Florianne Alice de Ruiter
    'Wie zegt dat ik het met je wil doen, en anders heb ik me eigen kamer, ziet er veel beter uit.' Dat laatste had ik wel verwacht.
    'Nou dat is nogal obviously.' Desondanks laat hij me los en gaat hij staan.
    'Wacht even.' Hij loopt weg, maar de snelle hoop dat het nu mijn kans is om te ontsnappen, vervliegt eigenlijk gelijk weer, als ik het slot hoor dichtgaan. En natuurlijk zat er geen slot aan deze kant van de deur. Ik laat een diepe zucht horen, niet dat er iemand is die er naar luistert, ik ben toch alleen. Ik trek mijn benen op en sla mijn armen er om heen. Ik leg mijn kin op mijn knieën en staar naar de saaie grijze muur voor me. Echt waar ben ik nou in beland?
    Plotseling word ik opgeschrikt door het geluid van de deur. Niall komt weer de kamer ingelopen met in zijn hand een pak van iets. Hij geeft het aan me, waarna ik zie dat het een pak crackers is.
    'Als je me nog een keer slaat krijg je echt een dag geen eten, ik waarschuw je alvast' Alsof ik op crackers kan leven. Maar dat ging ik maar niet zeggen. Snel maak ik de verpakking open en eet een paar crackers. Opzich smaken ze goed, maar om er nou echt van te leven. Na een stuk of 8 crackers gegeten te hebben kijk ik de jongen weer aan.
    'Wat was je dan wel van plan met me?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Louis? Nog steeds geen reactie.. Dood.. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    'Tuurlijk, het is allemaal mijn schuld, ik doe het mezelf aan.' en schud mijn hoofd. 'Wat wil je dan doen, wat moet me zo bang maken dat ik je zou gehoorzamen.' sis ik dan. 'Tuurlijk.' mompel ik dan weer. 'Vertel het me gewoon, je vertelt me de hele tijd hetzelfde, maar er komt niks van!' sis ik dan en kijk hem boos aan. 'En wat kan er zo geweldig zijn aan dat voorstel, ik kan me echt niks geweldigst voorstellen, ik ben ontvoerd zit hier vast, goh, want kan er dan geweldig zijn?' mompel ik dan.


    [Wow, deze stond nog op bladzijde 4... XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ga dadelijk reageren met Harry!]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [ (: ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xClove schreef:
    (...)

    Camille Aurora Amadou
    Ik kneep mijn ogen stijf dicht toen ik zijn hand bij mijn borsten voelde. Ik had hem toch alles gegeven, en ik had eten gekregen.Wat moest er nu nog meer? Ik werd achterover geduwd en voelde zijn zachte lippen, maar door alle gedachtes die door mijn hoofd spoken vergeet ik compleet om terug te zoenen.


    Harry Styles
    Als ik merk dat ze niet terug zoend, haal ik mijn lippen vragend van de hare. "Wat is er?" vraag ik, terwijl ik een plukje haar uit haar gezicht strijk.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Camille Aurora Amadou
    Met lichte angst kijk ik hem aan, waarna ik naar mijn schoot kijk en op mijn lip bijt. 'Het is gewoon... Nee, laat ook maar.' ik kijk hem weer aan. 'Was een beetje aan het dromen.' ik haal mijn schouders op.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ze zegt dat het niets is, maar ik geloof haar niet. "Je gaat nog veel tijd met me moeten doorbrengen, dus het is beter als je eerlijk bent en gewoon zegt waar je mee zit."


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Hallo.. :X]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    230710 schreef:
    Harry Styles
    Ze zegt dat het niets is, maar ik geloof haar niet. "Je gaat nog veel tijd met me moeten doorbrengen, dus het is beter als je eerlijk bent en gewoon zegt waar je mee zit."


    Camille Aurora Amadou
    Ik wilde het er absoluut niet over hebben en hij had wel gelijk. Ik zal veel tijd met hem moeten doorbrengen, dus dan moet ik er maar het beste van maken. Ik schud mijn hoofd, en kruip een stukje naar beneden waar ik weer kusjes op zijn vriend plaats, om hem weer in mijn mond te nemen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Louis heeft nog steeds niet gereageerd....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp