• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || NOI
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 13:39 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Juliet Fiore
    Hij begon me nu weer te zoenen.Ik wist niet waarom,maar ik begon te prutsen zijn shirt .Toen hij kreunde trok ik zijn shirt over zijn hoofd en beet dan weer op mijn lip.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    xClove schreef:
    Camille Aurora Amadou
    Ik bloosde licht, en schudde mijn hoofd. 'Ik bedoel ... dat van net.' zei ik, en keek hem angstig aan. Bang voor zijn reactie, ik had honger, en ik wilde niet gestrafd worden.


    Harry Styles
    Ik wist niet precies waarom, maar haar angstige blik zorgde ervoor dat ik medelijden met haar kreeg. Ik schraapte m'n keel en antwoordde toen: "Normaal wel. Maar misschien kan ik er voorlopig voor zorgen dat ik de enige ben. Je bent eigenlijk ook gewoon te goed om af te geven," grijnsde ik, waarna ik een kusje op haar blote schouder drukte. "Hier, neem maar zo veel als je wil. Maar laat liefst nog wat voor mij over," lachte ik.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Het was hoelang Zayn zelf wilde maar goed :p]
    Zayn Javadd Malik
    Ze kusde eerst terug iets wat ik weer niet van haarhad verwacht tot ze stopte en tegen mijn borsthaar aanduwde. Ze viel om aangezien ik haar losliet En viel op de grond. 'Blijf asjeblieft van me af.' Zegt ze terwijl ik weet dat ze zich onwijs inhield. Ik grijns nu naar haar en trek haar overeind. 'Nee.' Zeg ik resoluut. 'Ik mag je aanraken waarneer ik wil waar ik wil.' Zeg ik grijnzend. Ze was van mij. Ze was mijn eigendom en dat moest ze realiseren. Ik kijk haar aan. Ik ging haar breken en haar mijn naam laten schreeuwen was het niet van genot dat was het van de pijn.
    [Zayn is evil but only if you won't listen]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Je moest de emphasis ook op zelf leggen, dan klopt de zin wel)
    Allison Holly Moore
    Ik wilde echt zo graag door de grond zakken, in rook opgaan, maar wist dat dat niet ging gebeuren. "Nee." Ze hij nadat hij mij overeind had getrokken. "Ik mag je aanraken wanneer ik wil waar ik wil." Zei hij met een grijns op zijn gezicht. Ik gruwelde even en keek naar de grond. vanuit mijn ooghoeken keek ik even naar hem. zijn lippen waren zo zacht en ik moest toegeven dat hij goed kon zoenen. "Ik wil het niet, ik wil iemand die mij geen pijn doet, iemand waar ik van houd." Fluisterde ik zacht. Ik hield mijn tranen tegen. Behalve mijn ouders en beste vriendin had niemand mij zien huilen enhet ging mij niet gebeuren dat ze een klootzak als hij mijn tranen nu wel zou zien. "Doe met me wat je wilt, maar ik zal nooit van jou zijn."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zayn Javadd Malik
    "Ik wil het niet, ik wil iemand die mij geen pijn doet, iemand waar ik van houd." Zegt ze. Ze wilt bijna huilen maar houd zichzelf in. 'Ik zal je ook geen pijn doen zolang je braaf blijft.' Zeg ik terwijl ik een kusje op haar wang druk. "Doe met me wat je wilt, maar ik zal nooit van jou zijn." Zegt ze dan. Ze gaf me toestemming. Challenge accepted. Ik lief het me dan ook geen tweede keer zeggen en kusde haar teder op haar lippen. Ik likte over haar lippen terwijl ik haar zachtjes, maar toch ook liefdevol naar achter duwde en haar zachtjes op mijn bed liet liggen. Ze raakte het bed en ik legde haar hoofd op het kussen en liet mijn lippen niet van haar af gaan. Ik voelde hoe ik er een erectie kwam en er een bobbel in mijn broek kwam.
    [Sorry :$ wat betekent emphasis?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Umh...... Nadruk, volgens mij.. ik zoek het zo wel even op^^)
    Allison Holly Moore
    ik voelde zijn lippen weer op de mijne. Ik had de neiging hem weg te duwen, maar deed niks. Hij zou lief voor mij zijn, mij geen pijn doen als ik braaf was. And I was so easy to please. Hij duwde me zachtjes naar achter en ik voelde zijn tong tegen mijn lippen. Ik twijfelde. ik was niet het soort persoon dat mezelf zo erg zou verraden, maar was het in dit geval niet mezelf ook redden? Ik wist het niet. Hij meer ik er over nadacht, hoe minder ik van mezelf begreep.Ik voelde hoe ik langzaam op het bed werd 'neer gelegd.' Oke, ik moest dit doen, ik wilde geen pijn. Pijn was het enige waar ik bang voor was. Pijn en liefde. Ik opende langzaam mijn mond een klein stukje. Het was zo duidelijk wat hij wilde en ik was bang dat ik het hem niet kon geven, puur vanwege mijn moralen. Maar op dat zelfde moment wist ik dat ik geen andere keus had. Of eigenlijk had ik mijn keus gemaakt toen ik ja zei tegen het drankje.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Oké thx. Poor Alison :P. Zayn is best wel Bad ass xD]
    Zayn Javadd Malik
    Ze opent haar mond en ik streel teder met mijn tong over die van haar. Ik draai langzaam rondjes en ga met mijn handen over haar lichaam. Ik voel haar heupen die en goede houvast hebben en haar borsten die prachtige rond zijn. Ik open haar bloesje knoopje voor knoopje en als hij open is streel ik haar buik en maak er langzaam tekeningetjes op wat wel een rilling bij haar zou kunnen geven. Ik werp een blik op haar borsten die echt prachtig zijn en laat haar lippen van de mijne gaan terwijl ik nu kusjes begin te geven op haar wang. Haar kaaklijn en nu in haar Nek kusjes ga geven. Ik begin in haar nek zuigzoenen gegeven door aan haar huid te zuigen. Ik wachte nu eigenlijk op de kreun aangezien deze moeilijk tegen te houden was. Ik streel haar armen en voel hoe gespannen ze is. 'Relax.' Zeg ik in een fluistering, maar ze hoorde het wel. 'Als je ontspannen bent is het lekkerder geloof me.'


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Allison vind zayn niet aardig)
    Allison Holly Moore
    Ik voelde zijn tong over de mijne strelen. Ik wilde zo graag denken dat het niet goed voelde, dat het vrelijk was, maar zelf ik kon mezelf niet zo een grote leugen vertellen. zijn handen gingen over mijn heupen, iets wat ik ergens niet fijn vond, maar zo fijn voelde. Daarna voelde ik ze over mijn borsten gaan, ik slikte en keek naar het plafon. Ik wilde hem niet aankijken. Hij opende mijn blouse. Ik had zo een spijt dat ik geen kleren aan het getrokken die moeilijker uit te trekken waren, maardat was iets wat ik niet meer kon veranderen. De kleine tekeningetje op mijn buik maakte dit alles alleen nog maar awkwarder. Het feit dat hij naar mijn borsten keek liet mij erg ongemakkelijk voelen. De plekken die hij raakte met zijn lippen op mijnwang leken te branden en ik sloot mijn ogen. alsof het automatishc ging spande mijn hele lichaam zich aan. "Relax, als je ontspannen bent is het lekkerder geloof me."fluisterde hij. Ik ademe diep in en uit en relaxde. Ik focusde mij op zijn aanraking en probeerde te vergeten dat hij mij ontvoetd had. De kusjes in mijn nek maake mij gek. Gesmoorde kreunen waren te horen en ik beet op mijn lip op te zorgen dat ze niet duidelijk te horen waren. "Ik... ik, umh... heb dit nooit eerder gedaan... umh.." Zei ik stilletjes en tikte met mijn nagels zacht op het matras.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Dat kan ik begrijpen, maar hij is nu wel lief toch? Ondanks dat hij haar een soort van verkracht.]
    Zayn Javadd Malik
    Ze ontspant zich waardoor ik glimlach. Geen valse, maar een vriendelijke. Ze laat gesmoorde kreuntjes los waardoor ik glimlach aangezien ze dus geniet. "Ik... ik, umh... heb dit nooit eerder gedaan... umh.." Zegt ze zacht terwijl haar nagels over het matras gaan. Ik kijk haar aan. 'Ik zal voorzichtig met je doen zodat het minder pijn zal doen. Als het te veel pijn doet zal ik stoppen.' Beloof ik haar. Ik laat mijn handen op haar rug gaan en doe de flikjes vanhaar Bh los. Ik doe hem uit en gooi hem ergens in de kamer. Ik kijk naar haar borsten die zo prachtig gevormt zijn vond ik. Ik geef kusjes in haar nek op haar sleutelbeen en nu op haar borsten. Ik neem haar tepel in mijn mond en voel ze hard worden en begin eraan te zuigen. Ik open de knoop van haar broek en schuif hem van haar heupen. Ik doe nu zelf ook snel mijn shirt uit waarna ik verder ga met het zuigen van haar tepel terwijl mijn gespierde lichaam nu bloot half op die van haar ligt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Oke, hij is een beetje lief.)
    Allison Holly Moore
    Hij zou voorzichtig doen, beloofte het. maar kon ik hem wel op zijn woorde geloven? Ik wist het niet. Oh god, wat wist ik weer eens veel niet. Ik voelde zijn handen over mijn rug naar de sluiting vanmijn BH. Ik wilde protesteren maar hij had hem al los. Ik keek naar mijn Bh, die ergens in een hoekje belande. Hij haddit duidelijk vele malen eerder gedaan. Ik keek hem even onzeker aan het had de neiging om mijn handen over mijn borsten te leggen. Ze te verstoppen. Ze waren klein en lelijk. De kusjesin mijn nek voelde goed, de kusjesop mijn sleutelbeen voelde geweldigen toen begon hij met kusjesop mijn borsten. Ik beet op mijn lip, en geloof mij als ik harder beet, beet ik door mijn lip heen. hij begin aan mijn tepel te zuigen en opende het knopje van mijn broek. Ik kreunde even, waarna ik mij mezelf meteen vervloekte, hij deed zijn shirt uit en ik liet mijn ogen glijden over zijn boven lichaam en uiteindelijk ook over zijn inmiddels gespannen broek. Ik voelde trots door mij heen gaan, omdat dat deels kwam door mij. Ik schrok er eerlijk gezegd van. hoe kon ik troys zijn op zoiets? Ik ging verder en ik kon het niet laten om te kreunen. Ik moest gewoon doen wat ik dacht dat goed was, dan zou het vast wel goed komen. Ik legde mijn handen op zijn schouders en duwde hem overeind. Onzeker keek ik hem aan en brcht mijn lippen naar zijn oor. "Je moet mij wel een beetje gaan helpen." zei ik zacht en srukte mijn lippen op die van hem. Mijn handen liet ik langzaam naar beneden glijden over zijn boven lichaam naar zijn broek. Ik opende heb knopje. Kiom op, ik kon dit, ik kon dit. Overtuigde ik mezelf en liet langzaam mijn hand in zijn broek glijden en ging met de toptjes van mijn vingers over zijn onderbroek.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Zay is een man die zich aan zijn woord houd :)]
    Zayn Javadd Malik
    Ze duwde me overeind. Wat was er aan de hand? Ze keek me onzeker aan en bracht haar lippen naar mijn oor. "Je moet mij wel een beetje gaan helpen." Zegt ze waarna ze haar lippen op die van mij drukt. Ik kus haar terug en voel haar hand richting mijn broek gaan die ze opend. Ik trap hem van mijn benen af en haar hand gaat naar mijn zwaar gespannen onderbroek. Ik doe ook haar onderbroek aan en kijk naar haar zwarte string. Haar eigen vingertopjes gaan over mijn onderbroek en over mijn eikel waartoe ik een zachte gesmoorde kreun tegen haar lippen aandoe. Ik doe haar string uit en voordat ze kan stressen fluister ik. 'Ik zal je laten genieten.' Ik ga teder en rustig aangezien ze dit vast niet kent met mijn duim over haar clitoris. Ik draai er rondjes om en voel haar langzaam nat worden. Ze moest wel natter zijn aangezien ze anders pijn kon krijgen en ik had haar beloofd om dat niet te krijgen. En ik als man hield me aan mijn woord.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Maar dat weet allie niet^^)
    Allison Holly Moore
    hij bekkek mijn zwarte string. Eerlijk, ik wist geenens waarom ik er een had, waarom ik hem aangedaan had. Had ik stiekem gehoopt dat dit zou gebeuren? Maar dan zonder het ontvoer gedeelte. Ik hoorde een gesmoorde kreun uit zijn mond komen. een verbaasd lachje was uit mijn mond te horen. Had k dat nu echt gedaan? Hij deed mijn string uit, iets waar ik dan weer onzekerder van werd. ik had geen idee wat er nu zou moeten gebeuren. "Ik zal je laten genieten." zei hij weer zachtn. ik sloeg mijn armen om zijn nek en lag mijn hoofd op zijn schouder. Zijn hand verdween tussen mijn benen en ik voelde hoe ik nerveus werd. Het moment dat zijn duim over mijn clitoris heen ging kreunde ik. Ik bewoog mijn knieën iets naar elkaar toen en mijn ademhaling ging sneller. Nog nooit had ik mij zo gevoeld, werkelijk nog nooit zo goed. Ik zette mijn nagels lichtjes in zijn rug en mijn andere hand ging door zijn haar waar ik ook hou vast zocht. Ik kreunde, al kreeg ik mijn besef weer terug van dat ik dit niet wilde. "Ik wil dit niet." Fluiterde ik waarna ik mezelf weer van hem af wilde duwen. niet dat het lukte aangezien ik mezelf bijna meteen weer tegen hem aanduwde. Dit voelde zo geweldig, misschien deels omdat het zo fout was.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Dat weet ze niet nee, maar hij doet het wel. Aan zijn woord houden. Al ik begrijp Allie wel :)]
    Zayn Javadd Malik
    Ze zet haar nagels in mijn rug en probeert zich daarna van me af te duwen. Oké ik begreep haar niet. Het ene moment vond ze het goed het andere moment niet. Ik had haar beloofd geen pijn te doen en dit deed ook geen pijn."Ik wil dit niet." Zegt ze dan. Ik zucht. 'Het moet wel anders kan het pijn gaan doen omdat je anders niet nat genoeg ben.' Zeg ik terwijl ik een kusje in haar nek zet omdat haar gezicht bij mijn nek zit. Ik verhoog het tempo een beetje met mijn vinger zodat ik haar onderkant voel trillen van genot. Ik laat een vinger bij haar naar binnen ga en met een hand doe ik mijn boxer uit waar mijn stijve vriend uitkomt. De tijd was bijna daar.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (zij weet ook niet echt wat ze wil he...)
    Allison Holly Moore
    Ik wist nu echt niet meer wat ik wilde. Ik had de neiging weg te rennen, maarwilde zo graag gewoon zo blijven zitten en genieten. "Het moet wel anders.." Daarna luisterde ik niet meer. Ik hoorde niks meer, zeg niks meer, ik voelde alleen nog maar zijn aanraking. zijn duim bewoog steeds sneller. Ik had geen idee wat mij overkwam. Ik wilde schreeuwen, gillen, kreunen, maar er kwam niet veel uit. alleen een heleboel gekreun en Zayn's naam. Ik fluisterde het zachtjes tussen de kreunen door. Ik voel hoe hij één van zijn vingers bij mij binnen brengt. Ik hap naar adem en zet mijn nagels dieper in zijn rug, maar niet diep genoeg om pijn te doen. Ik legde mijn handen op zijn borstkas, waar ik ze rustig liet liggen. "Het voelt zo goed." Mompelde ik, normale woorden kwamen er geeneens meer uit. Ik keek even naar beneden. Ik liet mijn ogen langzaam over zijn erectie glijden en beet weer op mijn lip. Het feit dat dat straks in mij moest passen beangstigde mij.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 1:57 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Zayn weet wel wa ie wilt :P]
    Zayn Javadd Malik
    Ze begint te kreunen en ik hoor hoe ze tussendoor mijn naam fluisterd. Ik glimlach en haar nagels gaan in mijn rug. Ik hoor hoe ze naar adem hapt en ik voel hoe ze steeds natter word. Ze was nat genoeg. Dat wist ik uit ervaring. Ze zou hooguit de pijn voelen van dat haar maagdenvlies brak, maar meer ook niet. "het voelt zo goed.' Zegt ze zacht. Ik grinnik en ga nog even door tot ik stop. 'Ben je er klaar voor?' Vraag ik haar. Ik had geen antwoord nodig het was een waarschuwing geweest. Ik kijk haar aan en druk haar lippen op de mijne. Zodat ze niet schrikt en ik haar afleid. Ik ga bij haar naar binnen. Langzaam en niet te snel zodat de pijn minder is. Zodra ik binnen ben stop ik even wachten tot het is weggezakt is. Voor mij was het moeilijker om me in te houden aangezien ik nu al een beetje begon te hijgen. 'Gaat het?' Vraag ik haar toch iet wat bezorgt.


    I'm finally back, Finally after a Year break