• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Sorlembum - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - HuntedHeart - June Carmen Ruby - Schild.
    - Vegangirl - Lyna Tyred - Mage.
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - 5TYLE5 - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    -
    -

    Docenten:
    - Patholoog - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en verleiding.

    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollenstory: klik.
    Topic 1: klik.
    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    Hier pas reageren als topic 1 vol is! (:

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 21:31 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Brooke Lisa Collins

    "Wat is het ergste dat je ooit hebt meegemaakt?" Ik kijk haar aan en ijt op mijn lip.. "Je moet hier trouwens niet op antwoorden als je liever niet wil," 'Nee ik ga hier op antwoorden.' Ik kijk even om me heen.'Toen ik 12 was, pleegde mijn oudere zus zelfmoord, ze werd gepest op school enzo.' Zei ik zacht. Ik kijk naar mijn tekening en doe mijn kladboek weer dicht.'Wat is het leukste dat je ooit meegemaakt heb?'


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    Olaa. sorry dat ik zolang niet gereageerd heb. had een paar drukle dagen achter de rug. wat heb ik gemist?


    jamey
    Ik schudde mijn hoofd toen ze zich verontschuldigte. “oh daar hoef je echt geen sorry om te zeggen hoor. jij kon mhet toch niet weten?“ ik glimlachtte en luisterde naar hasr antwoord. toen ze vroeg of ze me moest voorstellen aan haar vrienden ging er een adrealinekick door mij heen. dat was zo eng, maar zo cool. ik knikte enthousiast. “tuurlijk!“ imeens zag ik lilith naar iemand kijken ik draaide me om en keek waar zij naar keek. “waar kijk je naar?“ vroeg ik toen.


    Hi. This makes no sence.

    [Eh... Lillith was even weg met Rosalie. Eli en Aiden warencnaat Jamey gegaan. Nu komen lillith en Rosalie weer terut maar ze zijn er nog niet (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    okee thanks x


    Hi. This makes no sence.

    Lillith Aurora Kings. - Fee. outfit. - room.
    Samen met Rosalie liep ik terug naar de aula, waar ik Jamey achter had gelaten. We waren al te lang weg geweest, en ik vond het niet leuk hem nog langer te wachten. Toen we binnenkwamen zag ik hoe Eli met nog een andere jongen al bij Jamey stond. Een glimlach verscheen op mijn gezicht toen ik Eli zag. Hij was echt een goede vriend van me en ik had hem vandaag nog niet eerder gezien. 'Je bent al vervangen,' hoor ik Rosalie zeggen. 'Ja, blijkbaar wel,' lachte ik terug, voor we ons bij het groepje mengden. 'Zijn we weer. Dit is Rosalie.' Ik stelde haar voor aan Jamey, maar wist dat ze Eli al ontmoet had. Ik liep naar hem toe en gaf hem een knuffel. 'Goed je weer te zien Eli,' mompelde ik, terwijl ik op mijn tenen ging staan om hem een kus op zijn wang te drukken. Dat we een relatie hadden gehad had ons niet verder uit elkaar gehaald, het was namelijk nooit ongemakkelijk geweest, ook niet net na de break. Het had ons juist dichter naar elkaar toe gebracht. Hij grijnsde naar me en haalde mij haar door de war. Hij bleef dat maar doen, ook al wist hij donders goed dat ik daar een enorme hekel aan had! Meteen wierp ik hem een dodelijke blik toe, waarna ik vlug mijn kapsel probeerde te fatsoeneren. 'Goed jou ook weer te zien Lil,' antwoordde hij, waarna hij een arm over mijn schouder sloeg. Ik keek de groep rond en bedacht me toen dat het er vast raar uitgezien had. 'Eh... We zijn goede vrienden, maar hebben niets hoor,' lachte ik naar de drie andere mensen. Daarna stak ik mijn hand uit naar de jongen die aan de andere kant naast Eli stond. 'Hoi, ik ben Lillith. En jij bent?'

    Eli Stefan Dark. – Halfvampier. – room
    Ik probeerde een gesprek aan te knopen met de jongen waar Lillith net bij was, toen ze samen met Rosalie alweer naar ons toe kwam. 'Hoi Eli,' zei Rosalie tegen me. Ik glimlachte naar haar en stak een hand naar haar op, waarna ik Lillith een knuffel gaf. Ze was echt een goede vriendin. Het was misschien raar voor een jongen om een vriend te hebben die een meisje was, maar ik vond van niet. Ja, ik had ook genoeg jongensvrienden, maar een paar meisjesvrienden hebben kon toch geen kwaad? Daarbij hadden zij vaak ook nog leuke vriendinnen. 'Goed je weer te zien Eli,' zei ze me, waarna ze een kus op mijn wang drukte. Ik grijnsde naar haar en haalde met mijn grote hand haar haar door de war. Iets wat ik vaak deed, maar Lillith echt niet op prijs stelde. Ik kreeg meteen een boze blik toegeworpen, waarna ze meteen haar kapsel terug in model probeerde te brengen. 'Goed jou ook weer te zien Lil.' Ik sloeg een arm om haar heen, waarna ze aan de rest uitlegde dat we een relatie gehad hadden, dus het er waarschijnlijk raar uitgezien moest hebben. Tja. Ik knikt er maar wat bij en zag hoe ze haar hand naar Aiden uitstak. 'Hoi, ik ben Lillith. En jij bent?' Ik wilde mijn mond al openen om zijn naam te zeggen, maar vond het netter als hij dat zelf deed, dus hield wijselijk mijn mond.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik luister naar Lillith's verhaal en kijk van haar naar Eli en weer terug. Het verbaasde me niet dat ze iets had gehad, want Lillith was een mooi meisje om te zien en aardig en tja... Eli zag er ook goed uit. De combi is dus perfect, ik vraag me af waarom het uit is gegaan, maar ik houd die vraag voor me. Simpelweg omdat het me misschien niet aangaat en ik ze nog niet super goed ken. Ik kijk naar de jongen waarvan Lillith zijn naam ook nog niet weet, gelukkig ben ik dan niet de enige jongen. Ik glimlach naar hem en kijk een beetje ongemakkelijk om me heen. In vrienden maken was ik nooit zo goed, vandaar dat ik er ook weinig heb. Mijn hele leven lang was ik al anders. Ik kon niet mee zwemmen, ik kan geen water aanraken en als dat gebeurd, bijvoorbeeld in de bioscoop is het raar en ziet iedereen de andere mij. Daarom sluit ik mezelf altijd op als ik bij mijn vader ben. Beidde ouders denken dat dit het beste voor me is, maar weer voel ik me een buitenbeentje, al zijn de verschillen hier veel kleiner. Ze zijn allemaal anders. Ze hebben allemaal een gave. Eli is een vampier en Lillith een elf. Een zeemeermin past daar prima tussen toch? Misschien kwam het gewoon omdat dit de eerste dag was en ik moest wennen. Of omdat ik me jonger voelde en de andere niet zo goed ken als hen.Of omdat Lillith zo open en sociaal is en ik dat niet ben. Ik weet het niet, maar op dit moment voel ik me niet echt vrolijk. Nee, helemaal niet zelfs. Ik kende nog geen een klasgenoot, dus dat ging ook nog leuk worden. Ik begin een beetje aan mijn ring te prutsen en luister gewoon naar wat Lillith zegt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aiden Samuel Dream
    Ik sta erbij een beetje onhandig bij. Blijkbaar kent iedereen elkaar al dus ik wiebel een beetje op mijn voeten en orobeer mezelf een houding te geven wat meteen faalt. Echt zegen dat ik wegging wou ik niet zeggen aangezien dat altijd zo kneuzig en vrij zielig stond en waar moest ik heen ik had immers nog geen school op dit moment. Ik kijk ze een beetje aan. Een meisje begroet Eli en hij geeft een ander meisje een knuffel zij hem een kusje en Eli woelt odor haar haren waar ze duidelijk geirriteerd over is, maar ik in mezelf door grinnik wat ze dus niet opgemerkt hadden. Ik moet zeggen die meisjes waren heel knap was ik van mening. Het meisje was dus niet met Ei, maar volgens mij hadden ze wel wat gehad. Dan steekt het blonde meisje haar hand naar me uit. 'Hoi, ik ben Lillith. En jij bent?' Vraagt ze. Ik neem haar hand uit. 'Ik ben Aiden stel ik me voor niet alleen aan Lillith, maar ook meteen aan het bruinharige meisje waar ik de naam niet van wist of ik had hem niet gehoord. waarna ik hem schud en erna weer loslaat. Ik kijk het meisje met het bruine haar aan en boor mijn ogen in die van haar om eigenlijk haar aandacht te trekken. 'En jij bent?' Vraag ik het bruinharige meisje (Rosalie)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik kijk op en zie dat de jongen, genaamd Aiden me recht aankijkt. Ik slik moeizaam en steek mijn hand uit. 'Rosalie,' zeg ik met een glimlachje en kijk hem net zo aan als hij me aankijkt. We staren een tijdje in elkaars ogen, maar ik wend dan mijn blik uit en kijk naar die Jamey. 'Rosalie dus,' zeg ik met een kleine glimlach tegen hem. Dan kijk ik weer naar Aiden. 'Jij zit zeker ook in het derde jaar,' vraag ik hem en glimlach even kleintjes. ik laat mijn armen langs mijn lichaam hangen en bijt even op mijn lip. Ik ga met een hand door mijn haar en leg mijn haren over één schouder. Ik kijk de aula rond die eigenlijk leeg is op ons na. Ik bijt op mijn lip en kijk weer naar Eli en Lilltih die nog steeds zo staan. Iedereen zou denken dat ze wat hebben, als ze er niets bij zeggen. Ik glimlach even een vaag lachje naar Aiden en kijk nog een keer om me heen. Niet zo goed wat ik moet zeggen, dus schraap ik mijn keel. 'Zitten jullie allemaal in dezelfde klas,' vraag ik uiteindelijk maar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lillith Aurora Kings. - Fee. outfit. - room.
    De jongen stelde zich voor als Aiden. Ik glimlachte vriendelijk naar hem en bekeek hem even. Hij was helemaal niet lelijk. Hij vroeg aan Rosalie wat haar naam was, hoewel ik dat net gezegd had. Blijkbaar had hij het niet begrepen. Ik keek de kring weer rond en stapte onder Eli's arm uit, waarna ik weer naast Jamey plaats nam en naar hem glimlachte. Eigenlijk deed ik dat best vaak, nou, heel vaak. Ik wist van mezelf dat ik aantrekkelijker was met een glimlach op mijn gezicht en het werkte wonderlijk bij het ontmoeten van nieuwe mensen. Vaak voelden zij zich dan minder ongemakkelijk, omdat mijn vrolijkheid aanstekelijk was. En ik kwam niet over dan een trut. Ik bekeek mijn nagels even, waar over een acryllaagje glitters zaten. Ik keek op toen Rosalie vroeg of we allemaal in dezelfde klas zaten. Even dacht ik na. Ik wist de achternaam van Jamey en Aiden niet, maar kon me eigenlijk niemand herinneren die in hetzelfde jaar zat als mij vorig jaar. Ik wist van Jamey al dat hij bij me in de klas zat, maar wist dat niet van Eli en Aiden. En ik had het blaadje niet bij waar het op stond. Dus haalde ik mijn schouders maar op. 'Ik zit zeker bij Jamey in de klas, maar ik heb de rest nog niet bekeken,' gaf ik eerlijk toe. 'Wel zitten we in hetzelfde jaar, dus het zou goed kunnen. Er zijn niet zoveel klassen van ons jaar.' Mystic Institute was maar een kleine school, er zaten dan ook niet veel leerlingen op, wat maakte dat er ook niet veel klassen waren. 'Weet je bij wie jij in de klas zit?' vroeg ik aan Rosalie. Misschien kon ik haar dan aan die mensen voorstellen, aangezien ze volgens mij niemand uit haar klas kende.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik luister naar Lillith en glimlach even zwakjes. Ik haal weer een hand door mijn haar en zie hoe Lillith naast Jamey ga staan. Ik kruis mijn armen en kijk het groepje rond. Ik knik op Lillith en glimlach even. 'Grote kans dus,' zeg ik en zucht even. Ik kijk naar Lillith en schud van nee. 'Ik heb geen idee,' mompel ik. 'Alleen dat ik bij geen van jullie zit, omdat ik een klas lager zit. In M2A volgens mij.' Ik kijk weer naar Lillith en dan naar Eli, Aiden en Jamey. Ze zagen er alle drie zeker niet slecht uit, maar tja... Ik ken niet echt veel jongens, dus tja. Eli vind ik super knap, maar hij weet dat hij knap is en volgens mij is hij redelijk een flirt en bovendien is hij ouder. Van Aiden weet ik het eigenlijk niet. Hoe hij is, bedoel ik. Dat hij knap is weet ik wel en Jamey ziet er ook goed uit, maar niet mijn type. Conclusie ik vond het wel leuk om bij ze te staan, hopelijk vonden zij mij ook een leuk gezelschap. Daar twijfelde ik eigenlijk over, maar probeerde het niet te laten blijken.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 15:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lillith Aurora Kings. - Fee. outfit. - room.
    'Je mag altijd in de pauze bij ons komen zitten?' stelde ik voor, terwijl ik even een vragende blik naar Eli wierp. Hij knikt me toe en grijnsde vervolgens naar Rosalie. 'We zitten altijd in een grote groep, die zullen het ook niet erg vinden denk ik.' Ik keek naar Jamey en Aiden. 'Hetzelfde geldt voor jullie,' zei ik tegen hen, waarna ik even langs mijn lippen likte en zachtjes een liedje begon te zingen. Ik was niet slecht in zingen. Althans, ik zong nooit vals, aangezien ik van kleins af aan zangles had gehad en ik door zingen dingen kon oproepen. In mijn feeëngedaante werkte dat natuurlijk veel sterker, ik kon dan bijvoorbeeld een boom of plant laten bewegen, maar in mijn mensengedaante klonk het meer als iemand die gewoon niet slecht kon zingen. Natuurlijk was ik niet zo goed als een zangeres of zo. Ik was niet eens goed genoeg voor een talentenshow, ik deed het gewoon graag. Net als dat ik van tekenen en pianospelen hield. Op de grote klok in de aula zag ik dat het al kwart over 4 was, maar het maakte mij niet veel uit. Ik had toch niets te doen. Mijn spullen ruimde ik vanavond wel in en mijn boeken had ik zo gekaft. Het was niet verplicht om je boeken te kaften, maar ik vond het altijd deprimerend om naar die saaie voorkanten te kijken.

    [Is het een leuk idee om binnenkort een schoolfeest te laten plaatsvinden? Reageren in het praattopic a.u.b (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik kijk op en glimlach dankbaar naar lillith. 'Ja lijkt me leuk in de pauze,' glimlach ik en kijk Eli ook even dankbaar aan. Ik kijk naar Aiden en Jamey en grijns even. Ik lik even langs mijn lippen en bijt er vervolgens zachtjes op. Ik luister naar lillith die aanhet zingen was, ze was niet slecht. Eigenlijk heb ik geen idee of dat komt doordat ze elf is, want bij mij komt het er wel door dat ik eenvzeemeermin ben. Mijn stem is een soort van een mooie melodje en zangerig. Dat komt doordat ik als zeemeermin zo'n stem heb en die gebruik als sirene. Ik praat hetzelfde als mens als als zeemeermin, maar daardoor is mijn stem dus wel zo. Niet dat ik er problemen mee heb. Als gewoon meisje zing ik liever niet en als zeemeermin al helemaal niet en als ik zing ben ik alleen. Nu ik Lillith hoor zingen is de drang groot om mee te zingen, maar ik houd me in en lik weer even over mijn lippen heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lillith Aurora Kings. - Fee. outfit. - room.
    Na een paar coupletten en een refrein gezongen te hebben hield ik ermee op. Het gesprek was een beetje stil gelopen en heel eerlijk wist ik ook niets meer om te vertellen. 'Dus waar is je kamer eigenlijk?' vroeg ik aan Rosalie. Misschien zat haar kamer dicht bij de mijne, dan kon ik 's ochtends samen met haar naar het ontbijt lopen. 'Ik heb kamernummer 413.' Mijn kamer was ergens achterin het gebouw gelegen, wat best wel irritant kon zijn als je laat was, maar goed. De gang waar mijn kamer in gelegen was had het mooiste uitzicht van het hele kasteel, iets waar ik erg blij mee was. Vanuit mijn raam had ik uitzicht op het grote meer wat bij de school hoorde en het bos. Het had wel een magisch gezicht en ik had het al verschillende keren nagetekend. Uit verveling liet ik wat glitters, die ik toverde, rond mijn vingers en tussen mijn vingers door zweven. Ze waren fuchsia roze gekleurd en lieten een spoor van glinsteringen achter.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Het gesprek loopt een beetje dood. Ik wacht egen tot er met Aiden of jamey wordt gereageerd. Ofje schrijft iets met Eli. Ik weet niet hoe ik moet reageren namelijk (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Het gesprek loopt een beetje dood. Ik wacht egen tot er met Aiden of jamey wordt gereageerd. Ofje schrijft iets met Eli. Ik weet niet hoe ik moet reageren namelijk (: ]


    [Dat heb ik ook, maar ik heb ook geen idee wat ik met Eli moet schrijven. Ik denk dat het beter is dat we wachten. ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel