• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Sorlembum - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    - ItsMeJanice - Elips Diamona - Godin van hoop en doem.
    - HuntedHeart - June Carmen Ruby - Schild.
    - Vegangirl - Lyna Tyred - Mage.
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - 5TYLE5 - Gabriël Eliah Young - Engel/ genezende krachten.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Coockies - Kyle Logan Booth - Kan bloed sturen.
    -
    -

    Docenten:
    - Patholoog - Katherine Black - Biologie en Toverdranken - Sirene en verleiding.

    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollenstory: klik.
    Topic 1: klik.
    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    Hier pas reageren als topic 1 vol is! (:

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 21:31 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    [Ik had gereageerd met Eli, dus zat op je reactie te wachten (: ]
    [Sorry ik bedoelde waar precies. Autocorrectie. Waar staat de laatste post?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)[Sorry ik bedoelde waar precies. Autocorrectie. Waar staat de laatste post?]


    [ zooo raar, ik ben m'n post kwijt. Wacht, ik schrijf wel een nieuwe. Waar staat Aiden's laatste post?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Geen idee. Het was nog in de aula maar dat is volgens mij nu afgelopen. Hij had zichElc net voorgesteld. Dat ze nu even praten ect over inwelke klas ze zitten?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik kijk op en haal even een hand door mijn haar. 'ja ik heb het gevondn,' glimlah ik vriendelijk. 'ik was mijn ring kwijt.' ik houd even mijn hand omhoog zodat ze kan zien dat ik mijn ring weer heb. Het was eigenlijk automaisme dat ik dat deed. 'Hij is me nogal dierbaar vandaar dat ik hem ook echt ging zoeken.' Ik kijk haar even aan. Ze was zo ie zo ouder. 'Ik ben Rosalie,' stel ik mezelf voor. Dat had ik vandaag al best vaak gedaan. Nou na vaker dan dat ik gewend was. Maar hoeveel mensen kende ik nou? niet veel. Ik kijk naar het meisje en glimslchcevrn. Mijn blik valt op haar mooie ketting. 'mooie ketting,' complimenteer ik haar dan ook. Ik glimlach even en kijk dan naar de jongen waar ze vandaan kwam.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 0:13 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lillith Aurora Kings. - Fee. outfit. - room.

    Blij liet het meisje zien dat ze haar ring gevonden had, het was een erg mooie ring. 'Wauw,' zei ik, terwijl ik de ring bekeek. 'Ik kan zien waarom hij erg dierbaar voor je is, hij is prachtig!' Ze stelde zichzelf voor als Rosalie. Ik glimlachte naar haar. 'Lillith.' Ik stak haar mijn hand toe om handen te schudden. Zo ging het altijd op de eerste paar schooldagen. Er vonden veel ontmoetingen plaats. Ik vond het op zich niet erg, het was altijd leuk nieuwe mensen te leren kennen. Zo te zien was Rosalie net wat jonger dan mij, misschien net een jaar. 'Mooie ketting,' complimenteerde ze me, toen ze mijn ketting zag. 'Dank je wel, het is mijn feeënstof. Ik ben namelijk een fee. Met dit stof kan ik altijd toveren, ook al ben ik gewoon in mijn mensengedaante. Loop je even mee naar de toiletten? Ik moet namelijk naar de wc,' Ik keek nog even om naar Jamey en glimlachte naar hem, voordat ik samen met Rosalie de aula uitliep. 'Wat kan of ben jij eigenlijk?'



    Eli Stefan Dark. – Halfvampier. – room
    Nog steeds onderuitgezakt zat ik op mijn stoel, met Aiden naast me. Hij had zich net voorgesteld en gezegd dat hij nieuw was. 'Cool,' antwoordde ik. 'Het is hier echt een gave plek, als je vrienden hebt gemaakt. Heb je al eerder op zo'n school als deze gezeten?' Ik probeerde interesse te tonen, nieuwe vrienden maken was altijd cool. Ik keek wat om me heen en zag nog een paar groepjes zitten, waaronder Lillith met een jongen. Lillith en ik hebben een tijdje wat gehad, maar dat had nooit lang geduurd, want onze relatie was niet echt serieus. Sindsdien had ik nog 3 andere vriendinnen gehad, en zij een aantal vriendjes. Ik hield het niet zo bij, misschien ook 3? Of 2? Wat ik wel wist, was dat veel jongens op haar vielen, het was dan ook echt een knap meisje en ze was nog aardig en slim ook. Klinkt perfect, maar als je haar langer leert kennen, net als iedereen overigens, kom je erachter dat niemand perfect is. Ik niet, Lillith niet, iedereen niet. Ik zag hoe ze opstond en naar de deur van de aula liep, waar Rosalie blijkbaar naar iets naar het zoeken was. Na een kort gesprek verlieten beide meisjes de aula, de jongen alleen achterlatend. Ik draaide me om op mijn stoel en riep naar de jongen. 'Hé!' Vriendelijk stak ik mijn hand naar hem op als begroeting, voor ik op stond. 'Kom, we kunnen die knul niet alleen laten zitten.' Samen met Aiden liep ik naar de jongen toe. 'Hoe gaat het gast? Ik ben Eli,' ik stak mijn hand naar hem toe voor een handdruk, waarna ik naast hem plaatsvond. 'En, Lillith al ontmoet zag ik?' Een grijns speelde om mijn lippen, waarna ik op zijn antwoord wachtte.

    [ Me goes sleeping. Ookal is het niet correct Engels, dat weet ik, ik vind het zo leuk klinken! (: x ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Kyle Logan Booth|| Bloed besturen, pijn laten lijden || room

    Ik kijk haar grijnzend aan. 'Gewoon jets leuks. Niet iets ergs ofzo,' lach ik en kijk haar aan. 'Zodat we een beetje kunnn lachen.' ik sta op en loop mijn kamer uit op zoek naar nieuwelingen. Meestal zag je het wel. Maar ook andere mensen plagen is grappig. 'Let op,' grijns ik naar Lily. Ik geef iemand een pijnsteek tegen zijn arm, waardoor het lijkt of hij geslagevword tegen zijn arm door de jongen die net langs liep. De jongen kijkt geïrriteerd op en ik grinnik even. Dit was zo grappig altijd. Ik bijt op mijn lip en kijk naar Lily. 'Dat soort dingen.'

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 19:52 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aiden Samuel Dream
    Ik schud mijn hoofd. 'Nope alleen maar mensen school, maar ik weet wel hoe het werkt alleen de magie achtige lessen zullen nieuw voor me zijn.' Zeg ik non-chalanf, maar hij kijkt naar een meisje waardig ik meekijk. Het was een onwijs mooi meisje, naar zo had ik er wel meer gezien. Ik zou eerder voor het innerlijk gaan en een meisje met een mooie lach. Mee niet en was er ook niet nodig. Ik loop achter hem aan naar een jongen en Eli stelt zich voor waardoor ik dat ook wel meteen doe. 'Ik ben Aiden.' Zeg ik vriendelijk tegen de onbekende jongen.
    [Is eigenlijk mijn rol goed gekeurd? Ik hem er net gemaakt en als het kan zou ze dan bij M3A kunnen want anders zitten al mijn persos bij elkaar :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room
    Ter naar haar en glimlach even. 'Fee, die heb ik nog nooit gezien,' grijns ik en kijk haar aan. Er waren hier zoveel verschillende mensen. Ik vond het hier echt leuk! 'Ik ben een zeemeermin,' glimlah ik en kijk haar aan. 'Eh ja ik loop mee.' samen lopen we naar de wc en ik heb besloten haar maar gewoon te achtervolgen aangezien ik geen idee heb waar de wc is. Ik zucht even en bijt op mijn lip. Ik kijk naar mijn ring en glimlach automatisch even. Het enige jammerlijke aan hier was dat ik niet bij papa of mama ben, maar ja, dat iAds jammer. Ik zag ze wel weer in de vakantie. Bovendien waren hier hele aardige mensen.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 16:38 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Als ze goed is hier eerste post :).]
    June Carmen Ruby
    Ik kijk naar mijn ouders. Ik was laat, maar dat kon me op dit moment niet schelen. 'Ik ga jullie missen.' Zeg ik tegen ze. Ze kijken me aan met tranen in hun ogen die langzaam naar beneden stromen. Ik ging in mijn auto zitten en gaf ze een laatste kus. 'Veel plezier en geluk June.' Zegt mijn moeder snikkend waardoor ik naar haar zwaai. Ik ga zitten en speel met mijn vingers. Ik had eigenlijk geen zin hierin. Ik was nieuw en zo slecht in vrienden maken. 
    Als de auto stopt stap ik uit. Ik zal vast wel weer wat gemist hebben. James onze butler en mijn vriend pakte mijn koffers en liep alvast naar mijn kamer waar ik blij mee was. Iedereen was al binnen dus ik liep naar binnen. Ik ga bij de administratie staan en haal mijn rooster en meer. Ik kijk rond. Niemand was ook zo aardig om mecaan te spreken, maar ik bleef alert. Ik keek om me heen en voelde hoe mijn ogen veranderde. Er zat niet meteen een schild rond me, maar ik zag wat iemand met iemands gave doet. Zoals iemand die kan telepatheren met een ander dan zie ik witte golfjes of pijn zoals een jongen op een klein jongentjes arm doet waren punten. Zo kon ik ook meteen zien of iemand op mij lette aangezien ik me dan nooit echt op mijn gemak voelde. 


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Kayleigh Beale

    "Ehm.... Wat is het ergste wat je ooit met je krachten hebt gedaan?" Vroeg ze terwijl ik verder met het madeliefje prulde. "Ik heb ooit iemand schizofrenie bezorgd. Het was voor ik naar deze school ging. Het was dus op een gewone mensen school. het was een jongen waar ik toen een oogje op had, maar hij zag me liever vertrekken. Hij pestte me heel erg en uiteindelijk kon ik het niet meer aan zorgde ik ervoor dat hij nooit meer alleen zou zijn. Maar na een paar maanden heb ik het gestopt, het werd steeds erger en ik vond dat ik iets te hard van stapel was gelopen met mijn straf. Ik heb hem dan maar verliefd laten worden op een meisje dat ik kende dat zielsveel van hem hield, maar hij za haar duidelijk ook niet staan. Niete cht een straf, maar ik heb wel iemand blij gemaakt, glimlachte ik en blies het madeliefje uit mijn handen. "Hoe was diegene waarvoor je de allereerste keer gevoelens had?"

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 16:12 ]


    Take me to wonderland

    HurtedHeart schreef:
    [Als ze goed is hier eerste post :).]
    June Carmen Ruby
    Ik kijk naar mijn ouders. Ik was laat, maar dat kon me op dit moment niet schelen. 'Ik ga jullie missen.' Zeg ik tegen ze. Ze kijken me aan met tranen in hun ogen die langzaam naar beneden stromen. Ik ging in mijn auto zitten en gaf ze een laatste kus. 'Veel plezier en geluk June.' Zegt mijn moeder snikkend waardoor ik naar haar zwaai. Ik ga zitten en speel met mijn vingers. Ik had eigenlijk geen zin hierin. Ik was nieuw en zo slecht in vrienden maken. 
    Als de auto stopt stap ik uit. Ik zal vast wel weer wat gemist hebben. James onze butler en mijn vriend pakte mijn koffers en liep alvast naar mijn kamer waar ik blij mee was. Iedereen was al binnen dus ik liep naar binnen. Ik ga bij de administratie staan en haal mijn rooster en meer. Ik kijk rond. Niemand was ook zo aardig om mecaan te spreken, maar ik bleef alert. Ik keek om me heen en voelde hoe mijn ogen veranderde. Er zat niet meteen een schild rond me, maar ik zag wat iemand met iemands gave doet. Zoals iemand die kan telepatheren met een ander dan zie ik witte golfjes of pijn zoals een jongen op een klein jongentjes arm doet waren punten. Zo kon ik ook meteen zien of iemand op mij lette aangezien ik me dan nooit echt op mijn gemak voelde. 


    [ Ja hoor, ze is goed gekeurd, ik ga haar er meteen bij zetten! ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Lillith Aurora Kings. - Fee. outfit. - room.
    'Fee, die heb ik nog nooit gezien,' ze grijnsde naar me en vrolijk beantwoorde ik met een glimlach. 'Dat kan kloppen, er zijn er ook niet zo veel. Zeker niet die half mens, half fee zijn. Ik bedoel, mijn moeder is ook een fee, maar die heeft geen menselijke gedaante. Zij zal het altijd moeten doen met haar vleugels, punt oren en hoge stem. En zelfs dan zijn er nog niet zo veel.' Samen met haar liep ik de toiletten in en een schone geur drong mijn neus binnen. Weer een voordeel van deze school, het is hier altijd enorm schoon. Ik liep naar de rij spiegels toe die boven de wasbakken hangen en toverde een mascara, oogpotlood, eyeliner en lipgloss tevoorschijn, waarna ik vlug even mijn make-up bijwerkte. Ik droeg niet heel veel make-up, gewoon het hoognodige zoals een dun laagje eyeliner, een dun laagje oogpotlood, wat likjes mascara en wat lipgloss. Daarna toverde ik ze weer weg en haalde een hand door mijn blonde lokken. 'Ik ben een zeemeermin,' zei Rosalie, waarna ik me naar haar omdraaide. 'Wat cool!' antwoordde ik. 'Een zeemeermin zoals in sprookjes, of gevaarlijker?' Ik deed een gebaar naar haar dat ze even moest wachten met antwoorden en drukte de knop in van de automatische handdroger, waarna een hard geluid de ruimte vulde en ik vlug naar een hokje toe liep. Nadat ik klaar was liep ik weer terug en waste mijn handen. De automatische droger was er net mee opgehouden en ik keek Rosalie met een glimlach aan terwijl ik op haar antwoord wachtte.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit || room

    Ik kijk haar aan en knik even. Ik blijf nauwlettend opletten of ze niet perongeluk een beweging maakt waardoor de spetters tegen mij aanvliegen en ik dus zal veranderen in een zeemeermin. 'Nou... De sprookjes zeemeermin is een en al goed aardigheid, maar in ons, nou ja, kan ook kwaadaardigheid inzitten. Ligt eraan hoe je wilt zijn. Zoals je eigen karakter. Je kan een gemene trut zijn of een vriendelijke persoon.' Ik kijk naar Lillith. 'Wel heb ik de mogelijkheid om mensen met mijn sirene te betoveren en te verleiden. Op die manier zou ik ze heel makkelijk kunnen verdrinken. Dat is het kwadaardige in ons, maar dat hoef je niet persé te gebruiken. Ik heb mijn sirene eigenlijk nog nooit gebruikt, maar een vriendin van me wel. Die heeft ook al meerdere mensen vermoord.' Ik kijk even naar Lillith. 'Zij ziet jongens meer als een speeltje, ik niet. Ik kan mensen niet vermoorden. Waarschijnlijk ook omdat mijn vader een mens is.' Ik kijk naar Lillith en glimlach even, 'Dus je hoeft niet bang voor me te zijn. Alleen als ik heel bang ben of boos krijg ik als mens nog een beetje het zeemeermin gedeelte. Mijn ogen veranderen naar lichtblauw en mijn tanden veranderen. Meer niet.' Ik kijk haar aan, me afvragend of ze nu bang zou zijn voor me. Terwijl ik nog nooit iemand kwaad heb aangedaan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Blossom Niënna Jones ~ Engel, kan de vijf elementen besturen

    "Ik zit hier ook al een paar jaar, ik had je eerlijk gezegd nooit opgemerkt."
    Nu ik hem nog eens beter bekeek kwam hij me wel wat bekender voor, maar ik was zelf ook nooit echt een persoon geweest die op de voorgrond trad, dus vele mensen zagen me ook als onzichtbaar, niet dat ik het erg vond, ik vond het wel fijn, zeker omdat vele alleen maar naar mijn grote vleugels zouden staren.
    "In welk jaar zit je ?"
    Door de vraag van Wolf was ik nieuwsgierig geworden naar mijn klas, omdat ik me nog niet eens had gemeld nadat ik op mijn kamer was geweest wist ik dus niet in welke klas ik was geplaatst.
    Ik sloot mijn ogen en verruimde mijn geest.
    Dwalend schoot ik in een waas door de school heen, op zoek naar het beruchte papiertje met mijn naam erop.
    Daar, in het kantoor van de leerlingen secretariaat vond ik het formulier met mijn rooster.
    Een windje steeg op in de ruimte en liet het papiertje gelijk op met mijn verruimde geest terug trekken.
    Toen ik mijn ogen open deed kon ik het papiertje uit de lucht grijpen, waarna ik het snel doornam.
    "Ik zit in M3B."
    Voorzichtig trok ik een veer los uit mijn verendek. "Zeg tegen het secretariaat dat ik er ben." Waarna de veer wegvloog naar de balie.
    Zo, dat is ook weer gedaan.
    Ik wende me tot de jongen nadat ik nog eens naar mijn klassenindeling had gekeken. "Zo te zien zitten we bij elkaar in de klas."

    {sorry voor mijn late reactie :s Ik kan vanavond waarschijnlijk ook pas laat reageren, ga naar de bios zo.}


    Credendo Vides

    Lillith Aurora Kings. - Fee. outfit. - room.
    Aandachtig knikte ik. Ik was niet bang, eerder onder de indruk. 'Ik vind het knap van je dat je mensen niet ziet zoals speeltjes, net zoals je vriendin. Ik ben echt onder de indruk. Jij hebt ook nog een gevaarlijke kant, ik als fee kan alleen maar "goede" dingen. Tenminste, ik kan je niet vermoorden of zo. Misschien wel pijn doen als ik echt erg boos ben, maar goed.' Ik droogde mijn handen. 'Dus, hoe bevalt je eerste dag tot nu toe? Heb je al zin in de lessen? Al leuke jongens gezien?' Ik sprong op het stenen blad en ging zitten terwijl ik mijn blik over Rosalie liet gaan. Ze zag eruit als een erg aardig meisje, dus er zouden vast jongens zijn die voor haar zouden vallen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel