• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - DreamWishes
    -Niall James Horan - 2012Hangover
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - DeGeneres
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - xElounor
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Alice Janelle Summer - Subwayy


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:49 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Zayn Malik.
    Rose streelde zachtjes met haar duim over mijn wang, terwijl ze in haar onderlip beet en knikte. 'Zeker.' Haar lippen vormde een glimlachje waarna ze haar hoofd wat omhoog bracht en kusje op mijn lippen drukte, terwijl ik haar handen over mijn rug voelde strelen. Zachtjes drukte ik mijn lippen tegen die van haar aan, direct voelde ik haar tong tegen mijn onderlip, ik opende mijn mond, en onze tongen vonden elkaar en speelde een geweldige spelletje met elkaar. Met mijn been duwde ik haar benen wat uit elkaar, en vervolgens stootte ik zachtjes in haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Zayn opende zijn mond waarna mijn tong de zijne vond en ze weer begonnen met het spelletje dat ze al eerder hadden gespeeld. Ik voelde zijn been tegen de mijne bewegen waarna hij zachtjes bij me naar binnen stootte. Een kreun verliet mijn mond waarna ik mijn nagels zachtjes in zijn schouders drukten, en ik mee begon te wegen op het tempo dat werd aangegeven door hem. Zachtjes beet ik in zijn onderlip waarna ik mijn lippen weer terug haalden en mijn lippen weer in zijn nek plaatsten, terwijl een klein kreuntje mijn mond verliet.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Een kreun verliet haar mond, waarna ik haar nagels zachtjes in mijn schouders voelde drukken. Langzaam begon ze mee te bewegen op het tempo dat ik aangaf, ze beet zachtjes in mijn onderlip, waarna ze haar lippen terug in mijn nek plaatste. Een kreun verliet mijn mond, waarna ik met mijn rechterhand richting haar borsten gleed, zachtjes nam ik haar tepel tussen mijn duim -en wijsvinger, waarna ik er zachtjes aan draaide.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Zachtjes beet ik in mijn onderlip toen een kreun Zayn zijn mond verliet. Ik opende mijn ogen terwijl ik zijn hand richting mijn borstvoelden glijden, ik legde mijn hoofd in mijn nek toen hij mijn tepel zachtjes tussen zijn duim en wijsvinger draaiden. Ik sloot mijn ogen terwijl een iets hardere kreun mijn mond verliet en ik hard in mijn onderlip beet. Ik zette mijn benen wat meer uit elkaar zodat het gemakkelijker voor hem was om te stoten. "Oh, Zayn.." kreunde ik zachtjes.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Een harde kreun verliet Rose' mond, en hard beet ze in haar onderllip, bijna tot bloedens toe. Haar benen spreide ze wat meer, zodat ik wat meer ruimte kreeg, en daardoor nog wat harder kon stoten. 'Oh, Zayn..' Kreunde ze zachtjes. Dit was voor mij een teken om alleen maar sneller te gaan, met mijn vingers ging ik ook gewoon vrolijk door.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Zijn bewegingen werden sneller terwijl hij vrolijk door ging met het draaien van mijn tepel tussen zijn duim en wijsvinger. Ik sloot mijn ogen weer terwijl ik mezelf in moest houden om niet als te hard te gaan kreunen. Aangezien we nogsteeds in de schuur waren. Mijn rechter hand gleed van zijn rug af waarna ik mijn nagels in het kussen van de bank drukten, en mijn andere nagels iets dieper in zijn rug zetten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Rose hand gleed van mijn rug af, en ze drukte haar nagels in het kussen van de bank, terwijl haar andere hand nog steeds aan mijn schouder zat, en haar nagels zich daar dieper in boorde. Een kreun verliet mijn mond, dit zouden morgen wel hele mooie afdrukjes worden. Langzaam stootte ik steeds harder, en merkte dat ik al bijna aan mijn tweede hoogtepunt zat. 'H-hm, Rose,' kreunde ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Zayn begon steeds harder te stoten, iets waar ik geen problemen mee had. Maar hoe harder hij ging, hoe moeilijker het werd om mezelf in te houden. Mijn nagels zaten nu zo ver in het kussen dat ik ze er bijna doorheen had geboord. Ik plaatsten beide van mijn handen weer op zijn rug, terwijl de kleine golven al door mijn onderbuik heen gingen. Wetend dat ik bijna mijn hoogtepunt had bereikt. "H-hm, Rose," kreund ehij zachtjes. Ik legde mijn hoofd in mijn nek en een harde kreun verliet mijn mond. "O-oh, Zayn"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik voelde inmiddels beide handen weer op mijn rug, en voerde mijn tempo nog een kleine beetje op. Rose legdee haar hoofd in haar nek en een harde kreun verliet haar mond. 'O-oh, Zayn.' Kreunde ze zacht. Ik sloot mijn ogen, ging nog ietsjes sneller, en met een harde schreeuw kwam ik klaar. Ik stootte nog even door totdat Rose ook klaar kwam, en plaatste mezelf toen, zonder uit haar te gaan, op haar neer.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik opende mijn ogen om te zien hoe Zayn de zijn ehad gesloten en met een harde schreeuw kwam hij klaar. Ik drukte mijn nagels dieper in zijn rug terwijl ik voelde hoe mijn hoogtepunt naderden, en niet veel later volgden ik zijn voorbeeld op en kwam ik klaar met een harde kreun. Mijn adem haling was onregelmatig terwijl Zayn zijn hoofd neer kwam op mijn borstkast. Zachtjes streelde ik door zijn haar terwijl ik zachtjes hijgde en een kus op zijn kruin drukten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Harry Styles
    In een fractie van een seconde voelde ik me even heel stom. Hoe kon ik zo iets nou zeggen tegen Belle? Ik kende haar pas net. Toen zag ik dat Belle zich naar voren bewoog en steeds dichterbij mij kwam. Ik stond aan de grond genageld. Haar mond kwam steeds dichterbij. Ze drukte zachtjes haar lippen op die van mij. Een warm gevoel verspreidde zich van mijn hoofd tot aan mijn tenen en mijn hart bonsde in mijn keel. Ik pakte Belle's gezicht vast met mijn handen en duwde mijn lippen ook tegen die van haar.


    We need to start feeling our heart <3

    Zayn Malik.
    Nog geen paar seconde erna kwam Rose ook al kreunend klaar. Ze streelde met haar handen door mijn haren heen, en drukte een kus op mijn kruin. Verschrikt kwam ik omhoog, en keek haar aan. Ik had me iets gerealiseerd. Ik kreunde zachtjes. 'We zijn dom geweest...' Mompelde ik zachtjes. 'We zijn een condoom vergeten...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Verschrikt kwam Zayn omhoog, en voor een kort moment dacht ik dat ik iets verkeerds had gedaan. "We zijn dom geweest...". Mompelde hij zachtjes. Net toen ik wou vragen waarom we dom waren geweest, gaf Zayn het antwoord al. "We zijn een condoom vergeten..." Ik wist niet wat er door me heen ging op dat moment, waarschijnlijk helemaal niets en waren mijn gedachtends even op 0 gezet. "E-en nu?" Wist ik alleen maar uit te brengen. Want veel kwam er niet uit.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik beet zachtjes op mijn lip, voordat ik Rose weer aankeek. Ik schudde langzaam mijn hoofd. 'Ik weet het niet...' Ik had er zelf ook wel een beetje aan moeten denken, maar op zo'n geweldig moment doe je dat eigenlijk gewoon niet. Ik legde mezelf naast Rose neer, zodat het wat comfortabeler lag, en ze niet al het gewicht van mij op haar had. 'Weet jij iets?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    "Ik weet het niet..." Ik knikte langzaam. Zayn legde zichzelf naast me neer, terwijl ik zachtjes in mijn onderlip beet en naar het plafond van de schuur keek. Ergens vreesde ik het ergste, maar echter leek het me beter om die gedachten achterwege te laten. "Weet jij iets?". Een zuchtje verliet mijn mond terwijl ik zachtjes mijn hoofd schudde. "Nee. Geloof het of niet...net was mijn eerste keer dus ik heb er ook niet zo veel aangedacht." Zei ik terwijl ik hem aankeek en toen mijn hoofd tegen zijn schouder aan plaatsten.


    The expert in anything, was once a beginner.