• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Slade -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: IrishCharm -> Angst is dat iedereen hem gaat haten.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om zijn vrienden te verliezen
    -Zayn Jawaad Malik:xAmore
    -> Hoogtevrees en angst voor de dood.

    Meisjes:
    - Taylor Elizabeth Lavencia. xAmore-> Clowns en pijn
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Joanne Mikayla Brights Curlies->Om weer verliefd te worden en om iemand te geven.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster ->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    - Olivia Katrina HendersonxAmore[/q-> Iemand haar tegenhoudt in het kasteel
    - Alannah Jade Rivers [q]xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .


    De volgorde van de mensen die verdwijnen:

    Kathryn&Dolores -> Olivia
    Taylor&Harry--> Melody
    Avianna&Niall -> Olivia
    Zayn& Liam -> Melody
    Joanne&Louis-> Olivia


    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 0:25 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rider schreef:
    (Haha, goed bezig; Larry <3)

    Kathryn ‘Kat’ McDevin

    Ik liep achter de rest aan het kasteel in en keek vol bewondering rond. Het was haast nog mooier en duisterder van binnen dan van buiten. Als dit hun doel was geweest, wat waarschijnlijk ook zo was, hadden de jongens wel echt de perfecte locatie geregeld. Ik was nog nooit in zo'n mooi maar tegelijkertijd eng kasteel geweest.
    Ik liet mij op de eerste de beste stoel neerploffen en haalde de gitaartas van mijn rug. Terwijl mijn ogen nog steeds ronddwaalden door de ruimte, begonnen mijn vingers aan het openmaken van de rits.

    (Iemand die zin heeft om met Kat te praten?)


    Dolores Cheryl Anderson
    Als er na een kwartier nog niemand gekomen is, loop ik naar binnen. Binnen zie ik Katrhyn staan, 'Hi Kat, hoe vind jij het feest tot nu toe?' vraag ik. Dan neem ik het kasteel in me op, het is best eng hier eigelijk. Toch ga ik niet weg. 'Zijn er al veel mensen naar binnen?' vraag ik aan haar.
    [Hmpf, slecht stukje]


    That is a perfect copy of reality.

    Harry Styles.
    Ik grinnikte zachtjes. 'Stiekem zijn we gewoon familie van elkaar...' Dat zou wel heel weird zijn, maar wie weet. Een frons verscheen op mijn voorhoofd. 'Dus, je -je was ook met andere jongens?' Ik beet even op mijn lip en verborg mijn hoofd weer in Louis' nek. 'Maar, ik wil het niet laten zitten,' ik duwde mijn onderlichaam tegen die van hem aan. 'Ze moeten inderdaad heel snel komen.' Ik drukte zachtjes mijn lippen weer tegen zijn nek aan.
    [Sorry beetje kort. ;3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Arriver schreef:
    (...)

    Dolores Cheryl Anderson
    Als er na een kwartier nog niemand gekomen is, loop ik naar binnen. Binnen zie ik Katrhyn staan, 'Hi Kat, hoe vind jij het feest tot nu toe?' vraag ik. Dan neem ik het kasteel in me op, het is best eng hier eigelijk. Toch ga ik niet weg. 'Zijn er al veel mensen naar binnen?' vraag ik aan haar.
    [Hmpf, slecht stukje]


    Kathryn ‘Kat’ McDevin

    Ik keek op toen Dolores naar binnen kwam gelopen. 'Hi Kat, hoe vind jij het feest tot nu toe?' vroeg ze mij en ze keek even om zich heen. Ik zag aan haar dat ze het lichtelijk eng vond, maar ze bleef wel nog steeds. Eigenlijk was dat op zich best dapper. Ik vond de sfeer hier ook naar, maar echt super eng was het nou ook weer niet naar mijn mening.
    'Zijn er al veel mensen naar binnen?' Ik keek om mij heen en haalde mijn schouders op. Ik had eigenlijk niet heel erg opgelet, maar was natuurlijk met een aantal naar binnen gelopen.
    'Uhm, voor zover ik weet zijn Taylor en Zayn met mij mee naar binnen gelopen en Niall was geloof ik ook al binnen, maar zeker weten doe ik dat niet. En ik vind het tot nu toe nog best wel saai en muziekloos, maar aan dat laatste kan misschien wel wat gedaan worden...' Ik keek naar de gitaar in mijn koffer. Niemand maakte verder nog aanstalten om muziek te gaan maken of het aan te gaan zetten. Eigenlijk deden de jongens die er waren vrij weinig en Louis en Harry waren spoorloos verdwenen.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 15:26 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Louis Tomlinson

    Ik lachte zacht en keek hem aan. 'Ergens zou ik dat helemaal niet erg vinden...' Het was misschien wel vreemd als het zo zou zijn, maar aan de andere kant. Na zijn woorden schudde ik mijn hoofd. 'Nee natuurlijk niet Hazza..maar wel met Fizzy, want die was hier ook een tijdje' Waarom hadden mensen het door terwijl je het zelf nog geeneens doorhad. 'Maak het dan niet zo moeilijk om hier te blijven' fluisterde ik aangezien er stemmen van de andere kant van de deur klonken, en beet op mijn lip toen hij zijn onderlichaam tegen die van mij aan duwde. 'Je bent echt zo gemeen' mompelde ik toen hij ook nog eens zijn lippen weer tegen mijn nek aan drukte. 'Volgens mij komen ze er al aan...'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    'Nou... Aan de ene kant wel, want dan mogen we geen seks hebben met elkaar. Aangezien we dan incest plegen, en dat is strafbaar,' mompelde ik tegen Louis' nek aan, voordat ik hem weer aankeek. Ik maakte een verontwaardig geluidje. 'Waarom heb je me dat niet verteld? Ik wilde ook wel mee naar je zusje,' ik maakte een pruillipje, opnieuw. 'Ik hou ervan om mensen te pesten, Lou, en vooral jou...' Ik duwde mijn onderlichaam nog wat dichter tegen die van hem aan, en deed vervolgens alsof er niets gebeurd was en ging netjes braaf naast hem staan, nadat ik uiteraard mijn lippen nog even tegen die van hem had aangedrukt. 'Oke, gaan we uit de kast komen, dan?' Grinnikte ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    'Dat is wel weer waar wat je zegt, maar aan de andere kant...wie van niets weet wie niets kan zeggen en dan is er niets om ons zorgen over te maken' zei ik zacht en keek hem ook weer aan. Ik grinnikte zacht en trok een bedenkelijk gezicht. 'Nou als jij het wist, wist ik al dat je meewilde en ze kwam omdat ze doorhad dat ik verliefd op je was, dus beter gezegd geen goede combinatie.' Ik keek de andere kant op toen hij opnieuw een pruillipje maakte, volgens mij vond Harry het te leuk om mijn zwakke plekken te gebruiken. 'Zoiets was me al duidelijk geworden, en waarom juist mij..?' Ik beet nog harder op mij lip toen hij zijn onderlichaam nog wat dichter tegen die van mij aan duwde. 'Ik krijg jou echt nog wel een keer Harry Edward Styles' zei ik zacht toen hij vervolgens deed alsof er niet aan de hand was en netjes braaf naast me ging staan. Zijn lippen op de mijne zorgde toch voor een glimlach op mijn gezicht, maar ook dat ik niet te lang boos op hem kon zijn. 'Daar komt het wel op neer' grinnikte ik ook zachtjes.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    'Maar ik denk niet dat ik seks zou willen met mijn broer, ik krijg er spontaan rillingen van,' grinnikte ik zachtjes. 'Nou, en?' Ik trok nogmaals een pruillipje. 'Volgende keer Lou aan Hazza vertellen, want Hazza wilt mee.' Zei ik kinderlijk, vervolgens zocht ik met mijn hand die van hem en gaf 'm een zacht kneepje. 'Omdat ik het gewoon leuk vind om jou te pesten. En je reageert er leuk op. Gaan we het dadelijk al vertellen, of wil je wachten?' Ik bijt op mijn lip en glimlach even naar hem, voordat ik me weer richt op de deur van de kast. 'Jij krijgt mij echt niet, Louis William Tomlinson.' Ik keek hem ondeugend aan, waarna ik de kast deur open duw en naar buiten ren. Ik slaak een klein gilletje als ik bijna tegen iemand aanloop, weet niet precies wie, en ren vervolgens de trap op, richting boven, hopend dat Louis me achterna zou komen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    'Weet je dat je voor de zoveelste keer gelijk heb, en ondanks alles toch liever geen familie van je ben' lachte ik zachtjes. 'Nou, en dat betekent als je mee zou gaan het ook zou weten en daar dus beter niet naartoe kon gaan.' Ik snapte niet dat hij het zo leuk vond om mij te pesten, want ik vond er niets aan. 'Lou vertellen aan Hazza als Lou weer gaat, want Hazza mag dan mee' zei ik op dezelfde manier, en keek even naar onze handen voor ik een kusje op zijn neus druk. 'Ondanks alles blijf je toch heel leuk en lief, en reageer niet leuk, maar ben gewoon leuk' zei ik grijnzend. 'Maar de keus of we het dadelijk vertellen is aan jou.' Ik glimlachte ook even naar hem en na zijn woorden wist ik genoeg. 'Je weet niet wat je zegt en ik kan, Harry Edward Styles.' Lachend schudde ik mijn hoofd, zijn ogen spraken boekdelen en wachtte even met hem achterna rennen. Lachend kijk ik hoe hij bijna tegen iemand aanloop, waarna ik hem toch achterna ren.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Ik draai me even om, en kijk over mijn schouder heen, om te zien of Louis me al achter na gekomen is. In de verte zie ik hem inderdaad op me af komen, ik ren de eerste trap op, de tweede, en de laatste, dan ben ik helemaal boven. Ik hijg even uit en kijk van links naar rechts. Vervolgens kijk ik even tussen de gaatjes door naar beneden, en zie dat Louis op de eerste trap is. Ik ren richting rechts en open de eerste deur aan mijn linkerhand. Er staat een bed plus een tafel. Ik grijns en loop richting het bed, ik gooi de dekens omhoog en ga vervolgens helemaal onder de dekens liggen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Mijn blik blijft op Harry gericht en een onschuldige glimlach speelt nog steeds rond mijn lippen terwijl ik hem nog steeds achterna ren. 'Je bent toch nog niet van me af Hazza' roep ik, maar het is moeilijk om hem hij te houden aangezien hij best ver voor ligt al snel na de eerste trap was Harry dan ook uit het zicht verdwenen. Ik ren snel de eerste, tweede en laatste trap op en kijk dan even rond. Ik volg mijn gevoel, oké meerdere dingen maar alsnog, om de juiste kamer te vinden. Ik ren richting rechts en dan de eerst kamer naar binnen. Mijn blik gaat de kamer rond en blijf hangen bij Harry die helemaal onder de dekens ligt. 'Hmm..wat ging mij niet lukken Styles?' vraag ik lachend en doe de deur dicht om vervolgens op de tafel te gaan zitten. 'Trouwens het verstoppen heeft niet echt zin...als je dat tenminste probeert'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Van ver af hoor ik wel wat verschillende geluiden, en uiteindelijk word deur geopend. 'Shit.' Mompel ik zachtjes. Ik haal mijn hoofd onder de dekens vandaan en zie Louis op de tafel zitten. Sexy. 'Nou,' ik maak een pruillipje. 'Nah, het ligt lekker warm. Wil je er ook bij?' Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen, en hou met mijn hand de dekens omhoog. Sowieso dat Louis wel bij me komt liggen, wie weet ging er wel wat gebeuren, of nog erger, kwam er iemand van de groep binnen. Ik grinnikte zachtjes. Als dat zou gebeuren waren we er mooi klaar mee.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dolores Cheryl Anderson
    Ik luister naar wat Katrhyn te zeggen heeft, dan vraag ik aan haar 'Zullen we in het kasteel gaan rondkijken?' Ik kijk haar even aan en glimlach dan. 'Er mist hier iets, waar is de muziek?' denk ik bij mezelf. 'Hoe laat is het nu eigelijk?' vraag ik dan aan haar 'Ik kan mijn mobiel namelijk nergens vinden' vervolg ik dan.
    [Weer zo'n kort stukje ;l]


    That is a perfect copy of reality.

    Louis William Tomlinson

    Ik grinnik zacht en zie dat Harry zijn hoofd weer onder de dekens vandaan haalt. 'Sorry Hazz, maar je bent voorspelbaar geworden met sommige dingen of we kennen elkaar gewoon te goed...maar het kan ook allebei' lach ik en probeer zijn pruillipje te negeren. 'Komt door jou zou ik zeggen, maar laat me heel even nadenken over je vraag.' Ik trek een bedenkelijk gezicht, maar het antwoord zou hij toch wel weten. Uiteindelijk sta ik toch maar op, om vervolgens bij Harry te gaan liggen, en dicht tegen hem aan te kruipen. 'Vertel, want Lou wilt ook kunnen lachen' zeg ik zacht en druk een kus op zijn lippen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Iemand voor Joanne?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.
    'Laten we het er op houden dat we elkaar te goed kennen. Want Hazza is niet voorspelbaar,' ik trok weer een pruillipje. Louis doet alsof hij heel lang na moet denken over mijn vraag, maar komt uiteindelijk naast me in het bed liggen, hij kruipt dicht tegen me aan, met een glimlach sla ik mijn arm om zijn schouder heen en druk een kusje tegen zijn slaap aan. Hij drukt een kusje op mijn lippen en ik glimlach lief naar hem. 'Oke. Ik zat er aan te denken wat er zou gebeuren als een iemand van de groep binnen zouden komen en ze ons zo... intiem zullen zien liggen.' Mijn andere arm sloeg ik om Louis' middel en ik legde mijn hoofd op zijn hoofd neer en snoof zijn lekkere geur op.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 19:09 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you