• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Slade -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: IrishCharm -> Angst is dat iedereen hem gaat haten.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om zijn vrienden te verliezen
    -Zayn Jawaad Malik:xAmore
    -> Hoogtevrees en angst voor de dood.

    Meisjes:
    - Taylor Elizabeth Lavencia. xAmore-> Clowns en pijn
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Joanne Mikayla Brights Curlies->Om weer verliefd te worden en om iemand te geven.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster ->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    - Olivia Katrina HendersonxAmore[/q-> Iemand haar tegenhoudt in het kasteel
    - Alannah Jade Rivers [q]xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .


    De volgorde van de mensen die verdwijnen:

    Kathryn&Dolores -> Olivia
    Taylor&Harry--> Melody
    Avianna&Niall -> Olivia
    Zayn& Liam -> Melody
    Joanne&Louis-> Olivia


    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 0:25 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Louis probeert me zo onschuldig mogelijk aan te kijken, waardoor een klein "awh" geluidje mijn mond verlaat. Hij ziet er zo schattig uit. 'Zullen we het dan gewoon doen?' Fluister ik zachtjes in zijn oor, waarna ik in zijn oorlel bijt. Deze zin kon je eigenlijk ook op een andere manier opvatten... Al hoopte ik dat Louis wel de goede zou begrijpen. 'Je hebt gelijk,' zuchtte ik zachtjes. 'Maar ze komen ons maar zoeken, goed?' Ik drukte een paar kusjes vlak onder Louis' oorlel, voordat ik hem weer aankijk. 'Jij bent nog altijd de perfecste van ons twee, Lou.' Ik druk mijn lippen weer zachtjes tegen die van hem aan.
    [Eet smakelijk! (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Arriver schreef:
    Dolores Cheryl Anderson'
    'Ja, is goed' beantwoord ik haar vraag en dan loop ik naar haar toe. Ik kijk het kasteel rond en zie dan ergens verborgen een grote trap. 'Laten we die trap opgaan' zeg ik tegen Katrhyn en dan wijs naar de verborgen trap, 'of wil je ergens anders heen?' vraag ik dan snel. Ik kijk omhoog en zie dat het een heel hoog kasteel is, maar of het ook groot is, i don't know. Ik loop alvast naar de trap en kijk dan nog een keer om me heen. Ik tel wel 1..2..3.., wel 5 deuren. 'Hee, Katrhyn, er zijn hier mega veel deuren' roep ik naar haar.
    [Ik denk dat dit mijn laatste reactie voor vandaag is, ik moet namelijk nog leren]


    Kathryn ‘Kat’ McDevin

    Snel rende ik achter Dolores de trap op, toen ze iets over mega veel deuren riep. Dit was eigenlijk nog best wel vet. Hoe groot was deze plek wel niet? Misschien moesten we maar wel opletten waar we precies vandaan waren gekomen. Straks verdwaalden we nog. Gelukkig had ik het richtingsgevoel van mijn vader, want dat van mijn moeder was echt vreselijker dan vreselijk. Dan had ik echt niet op onderzoek uit gedurfd in een onbekend kasteel.
    Ik verscheen achter Dolores en keek van deur naar deur. Het was inderdaad ontzettend groot hier. 'Oké, welke deur eerst?' vroeg ik snel, nieuwsgierig naar wat zich achter iedere deur bevond.


    Happy Birthday my Potter!

    Louis Tomlinson
    Ik grinnik zacht als een klein 'awh' geluidje zijn mond verlaat door mijn zo onschuldig mogelijke blik. 'Hoe kan ik nu nee tegen jou zeggen? Je weet nu ondertussen toch dat, dat mij niet lukt...' fluister ik, en kijk hem aan. Harry heeft echt geen idee wat hij met me deed, en het vreemde hij is ook de enige die alles bij mij voor elkaar kan krijgen, iets wat bij een andere dus echt niet lukt. Zijn zin kan je eigenlijk ook op een andere manier opvatten, maar ondertussen wist ik wel wat de goede was. 'Jammer genoeg wel.' ik knikte als antwoord op zijn vraag. 'Dat moeten ze maar doen, en wat denk je dat ons deze avond nog te wachten staat?' vraag ik twijfelend, en probeer Harry boos aan te kijken, nadat hij een paar kusjes vlak onder mijn oorlel drukte. 'Pestkop..wat denk je? Geen pruillipje dan maar een andere zwakke plek.' Maar na die woorden schiet ik al snel in de lach. 'Hier zullen we het waarschijnlijk nooit over eens worden.' Even glimlach ik tegen zijn lippen als hij ze weer zachtjes tegen de mijne drukt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dolores Cheryl Anderson
    Ik kijk rond en ik zie een deur die er heel ouderwets en verroest uitzag. 'Die daar' zeg ik en ik wijs naar de ouderwetse en verroeste deur. Ik loop naar de deur en probeer hem open te doen, als dat niet lukt ga ik er tegen aan beuken. 'Of deze deur zit opslot, of hij zit gewoon mega goed vast' zeg ik nep teleurgesteld. Dan zeg ik 'Naja, andere proberen dan maar'
    Net wanneer ik dat zeg gaat de deur open, ik schrik even en kijk dan Katrhyn aan, 'Hoe, wat, hoe kan dat nou weer?' vraag ik verbaasd aan haar. 'Zou ik nu wel naar binnen gaan?' denk ik bij mezelf. Ik trek mijn schouders op en loop dan naar binnen. Als ik binnen ben kan ik niks zien. 'Nou Kat, er is hier heel veel te zien hoor, alleen maar donkerheid, donkerheid en nog is donkerheid' zeg ik lachend. Ik loop de kamer verder in en knal dan tegen een tafel aan. 'Bij nader inzien, er zijn hier ook meubels' roep ik dan naar haar.


    That is a perfect copy of reality.

    Harry Styles.
    Weer verlaat een "awh" geluidje mijn mond, Louis is gewoon te schattig voor mij. 'Ik ben gewoon te onweerstaanbaar, dah, dat je daar nu pas achterkomt.' Met een twinkeling in mijn ogen kijk ik hem aan. 'Brave Louis.' Grinnikte ik, waarna ik met mijn hand over zijn hoofd aaide alsof hij een hond was, waarna ik uiteraard mijn lippen even snel met die van hem laat verbinden. 'Hm, ik weet wel iets,' ik wiebel met mijn wenkbrauwen en kijk Louis indringend aan. 'Maar ik weet niet of dat zo'n heel goed idee is...' Ik druk weer een kusje op zijn lippen, zijn lippen zijn net iets te verslavend voor mij. Ik gniffelde zachtjes, voordat ik Louis handen vastpakte. 'Ja... Maar eigenlijk wist ik helemaal niet dat -dat ook een zwakke plek van je is, Lou, thanks.' Ik drukte weer een kusje onder zijn oorlel en snuif zijn geur op. 'Hm, je ruikt zo lekker, Louis...' Lispel ik zachtjes in zijn oor, voordat ik hem weer aankijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Ik grinnik weer als er weer een 'awh' geluidje zijn mond verlaat, Harry noemde mij schattig, maar hij is juist schattig. 'Dat ben je inderdaad, en daar was ik wel al achter, al lang zelf Hazza.' De twinkeling in zijn ogen waren niet te missen, en ik was benieuwd wat die nu weer zou zeggen of doen. 'Lou is altijd braaf en ook als hij dat niet is.' Ik lachte weer door dat hij met zijn hand over mijn hoofd aaide alsof ik een hond was, en daar zijn lippen even snel met de mijne laat verbinden. 'Hmm dit bevalt me wel, en wat had je in gedachten?' Ik probeer weer zo onschuldig mogelijk over te komen, maar ergens had ik wel een idee. 'Hoe kan het nu geen goed idee zijn?' Ik glimlachte even door het kusje op mijn lippen, en dit zal aarschijnlijk nooit vervelend worden. 'Wist je dat echt niet?...Ik moet nu echt eens opletten met wat ik dan ga zeggen voor je nog meer te weten komt.' Ik bijt op mijn lip, en heb al gelijk spijt van mijn woorden van daarnet. 'Mhm, wat moet ik daar verder op zeggen behalve bedankt..' zeg ik zacht, waarna ik een kusje op zijn neus druk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik reageer straks. ;3 Ga nu Expeditie Poolcirkel kijken. (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ( Is goed (: Ik ga toch even poster plakken en leren (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    'Wat goed van jou...' Ondeugend kijk ik hem aan. 'Natuurlijk, je bent de braafste jongen van de hele wereld, niet? Laat me maar eens zien hoe braaf je bent, en of je -je kan inhouden...' Ik drukte een zachtjes mijn lippen tegen die van hem aan, laat mijn vingertoppen richting zijn kruis glijden en vervolgens streel ik er heel even overheen. Ik volg Louis' blik nauwkeurig, als hij zei dat hij zo braaf is, dan zou hij waarschijnlijk geen seks hebben, niet op dit moment in ieder geval, ik ging deze jongen helemaal gek maken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    'Wat dacht je dan? Ik leer van de beste...' Zijn ondeugende blik bevalt me niet, en weet dat ik spijt krijg van de woorden die ik heb gezegd. 'Ja, dat is inderdaad waar het op neer komt, en ook als dat toch niet helemaal waar is...maar dat zal je vanzelf wel zien.' Zachtjes drukte Harry zijn lippen weer op die van mij, en glimlachte heel even tegen zijn lippen, maar ondanks dat wist ik dat hij me het moeilijk ging maken...heel moeilijk.
    Een kreun verlaat mijn mond als hij dan zijn vingertoppen richting mijn kruis laat glijden en vervolgens er heel even overheen streelt. Ik beet gelijk op mijn lip aangezien Harry mijn blik nauwkeurig volgt, en waarschijnlijk wist hij nu net zo goed als mij dat als hij door zou gaan, ik dit echt verloren had.
    ( Sorry korte + snelle reactie, maar moet nu echt gaan leren anders krijg ik problemen (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Louis beet op zijn lip, ik grijnsde naar hem. Ik wist gewoon dat ik zou winnen als ik zo doorging, aangezien niemand het zo lang vol kan houden. Ik laat mijn handen terug richting zijn haar glijden en trek zachtjes aan wat plukjes, mijn lippen hou ik een paar centimeter voor zijn lippen. 'Heeft Lou het al moeilijk?' Fluister ik zachtjes, waarna ik even tegen zijn lippen aan blaas en er een kusje op druk. Met mijn onderlichaam schuur ik even tegen die van hem aan.
    [Geeft niets. ^^ Die van mij is ook kort, dus ja. xd]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kathryn ‘Kat’ McDevin

    Terwijl Dolores tegen de deur aan stond te beuken, bestudeerde ik de gang nog even beter. Hij was prachtig en in plaats van moderne verlichting hingen er kroonluchters en kaarsen in dit kasteel. De pracht en praal hier verdreef bijna dat nare voorgevoel dat ik had gekregen op het moment dat ik het kasteel zag.
    Net toen ik bedacht dat Dolores wel wat hulp kon gebruiken, gaf ze het op en stelde voor een andere deur open te maken. Ze had het nog geen seconde geleden gezegd, of de deur ging vanzelf open. Verbaasd trok ik mijn wenkbrauwen op. Dat was heel... vreemd. Ik vroeg mij af of het wel verstandig was verder te gaan, maar liet de angst die het mij bezorgde niet zien. Ik was niet het persoon dat dat soort emoties toonde.
    Ik liep achter Dolores aan naar binnen en ze had gelijk; het was hier zeer zeker donker. Met mijn hand ging ik langs de muur naast de deur, tot ik een lichtknop vond. 'Misschien is het een idee eerst het licht aan te zetten,' grijnsde ik, waarna ik op de schakelaar duwde en het licht aansprong. Mijn ogen knipperden hevig om te wennen aan het plotselinge licht en even zag ik niks. Toen begon alles vorm te krijgen en kwam ik erachter dat we ons in een enorme slaapkamer bevonden inclusief hemelbed.
    'Wow,' wist ik uit te brengen en vol verwondering keek ik in het rond.


    Happy Birthday my Potter!

    (Oke ik heb echt geen geduld om te leren en aangezien mensen steeds op me vingers zitten te kijken of ik wel leer...nee ik zal even reageren (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Harry grijnsde naar me en dat zei mij al genoeg. Hij wist gewoon dat als hij zo door, ik het niet lang vol zou houden en dus zou winnen. Niet dat het vreemd is, want volgens mij zou niemand het vol kunnen houden. Zijn handen laat hij terug richting mijn haar glijden en zachtjes aan wat plukjes trekt, terwijl mijn handen een weg onder zijn shirt vinden. 'Nee hoor, Lou heeft het echt niet moeilijk...' mompel ik zo zacht en serieus mogelijk. Echt niet dat ik het nu gelijk al zou toegeven, al was het wel zo goed als duidelijk. Met het kusje dat Harry op mijn lippen drukt neem ik geen genoegen, en druk mijn lippen weer tegen die van hem aan. Als hij met zijn onderlichaam schuurt even tegen die van mij aan verlaat opnieuw een kreun mijn lippen verlaat. Ondanks het oneerlijk was, was het wel goed bedacht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Oké nu naar huis toe...en dan reageer ik weer via laptop, want dat is overzichtelijker en weet ik tenminste wat ik schrijf xd)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer