• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || Dinaggo
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||DreamWishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || Seaver
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddess

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    - (Als je vragen hebt, zeg hebt dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 21:59 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson.
    'Echt?' Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. 'Wil je niet liever terug naar je familie?' Niet dat ik het toe zou laten, ze moest gewoon even bij me komen wonen en ik was best lief geweest net, toch? Ik hield haar hand stevig vast en opende de deur, ik keek naar links en rechts maar zag niemand. Ik trok haar mee, voelde of ik in mijn zak de autosleutels had, waar tevens de sleutels van mijn appartement nog aanzaten, vraag me niet waarom, maar ik had ze altijd bewaard, voor een handig moment zoals nu. Ik trok Isabella mee de gang op, sloot de deur, trok haar mee naar de uitgang. Ik keek nog een keer achterom voordat ik de voordeur opende en Isabella mee naar buiten trok. Richting de auto, dit was gewoon een simpele eend, die niet zo zou opvallen, ik opende de auto, liet Isabella instappen en stapte toen zelf in. Ik keek haar vervolgens aan. 'Het spijt me.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Sorry was even wat doen en ga nu tandenpoetsen etc. en dan reageer ik!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik haal mijn schouders op. 'Heb ik dan een andere keus en ik denk niet dat je me zo even terug bengt naar Italië.' zeg ik dan met een zwak glimlachje en haal dan mijn schouders op. Hij houdt mijn hand stevig vast en trekt me dan mee naar de auto, het was een andere als waar me mee kwamen, het was gewoon een simpele eend en ik grijns even. IK stap in als hij de auto opent en Louis stapt al snel ook in en ik kijk hem aan. Ik frons even naar zijn woorden. 'We kunnen nu toch niks meer terugdraaien, maar het gaat nu beter worden.' mompel ik dan terwijl ik hem aankijk en zwakjes glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Ik frons mijn wenkbrauwen. 'Italië? Wat deed je hier dan?' Met trillende vingers stopte ik de sleutel in het contact en draaide de sleutel om, de motor begon te ronken. Ging ik dit echt doen? Ja. Ik zuchtte zachtjes en trapte het gas pedaal in en reed het terrein af. Dag Harry, Niall, Liam en Zayn. Ze gaan me vermoorden als ze erachter komen, maar liever dat, dan dat er nog een meisje ongelukkig geworden zou zijn door mijn toedoen. Niet dat ze dat nu niet is, maar ja. 'Ik hoop het ook. Ik zal proberen wat liever voor je te zijn, goed?' Ik glimlachte zwak naar haar en focuste me daarna weer op de weg. Na een goed uurtje kwamen we bij mijn appartement aan, waar ik bijna in geen twee jaar meer was geweest. Gelukkig was het een uurtje rijden. 'Let niet op de troep zometeen, maar ik ben er al meer dan twee jaar niet geweest.' Ik stapte uit, hielp Isabella uitstappen en hield alles scherp in de gaten, vervolgens opende ik deur, trok Isabella mee naar binnen en draaide de deur op slot. 'Alsjeblieft...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Eigenlijk waren de jongens naar de landen toe gegaan en hebben ze daar de meisjes ontvoerd, maar ik zal wel gewoon doen of dat niet is gebeurt. XD Dus maakt niet uit.]

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik haal mijn schouders. 'Vakantie.' mompel ik dan maar om er vanaf te zijn, geen zin om het hele verhaal te vertellen en ik zucht even zacht en wend dan mijn blik van Louis af en staat naar buiten. Na ongeveer een uurtje waren we er dan, Louis zijn appartement. Ik knik dan. 'Oke.' zeg ik zacht, deed hij dit alles echt al zo'n 2 jaar?! Hij helpt me dan uitstappen en ik kijk nog eens naar het gebouw voor me wat er meteen en stuk minder kil uitziet dan het gebouw van net en ik glimlach even. Vervolgens opent hij de deur en trekt me mee naar binnen en draait de deur achter zich opslot. Ik kijk dan even het appartement rond en bijt op mijn lip. 'Dat valt toch nog best mee.' mompel ik dan twijfelend en kijk hem dan aan. Na wat schoonmaken en al het stof en vuil weghalen zal het er wel een stuk beter uitzien.

    [Maar Louis toch rijk van One Direction, kunnen ze het hele appartement opnieuw inrichten! XD whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oeps, I'm so stupid. :x HAHA.]
    Louis Tomlinson.
    'Denk je? Er ligt hier zoveel stof, dat krijg je echt niet in een dag weg...' Ik grinnik zachtjes en leg de sleutels op het kastje om vervolgens de kamer in te lopen. Alles staat nog precies zo als ik het twee jaar geleden heb achter gelaten, ik slik de brok in mijn keel weg en kijk Isabella aan. 'Nou, wat wil je als eerste doen? Sowieso moet er eten komen, denk ik... Want alles wat er nu in staat is een beetje heel erg bedorven denk ik...' Ik glimlach en kijk rond. Ik besef nu pas hoeveel ik dit niet wel gemist heb. Ik ben benieuwd wat er verder nog zal gaan gebeuren...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik grinnik even. 'Ik probeer tenminste positief te blijven.' zeg ik dan en grijns even en ga dan kort met mijn vinger over een kastje en mijn hele vinger zit meteen al onder het stof en mijn gezicht betrekt even. 'Gadver.' mompel ik dan zacht en veeg snel mijn vinger af zodat Louis bet niet ziet. 'Euuhmm, wat dacht je van eerst dan de keuken dan opruimen en het verrotte eten weggooien en dan naar de supermarkt gaan.' zeg ik dan en bijt op mijn lip, geen idee waar ik hier moet beginnen. Maar goed, we moeten wel eerst de keuken schoonmaken willen we nieuw eten kunnen kopen, want we kunnen dat echt niet in die kastjes stoppen. Ik
    Kijk nog een keer het appartement rond en bijt op mijn lip. Dit ging nog veel werk worden, als hij me maar niet nu als dienstmeisje aanziet die dit alles gaat schoonmaken, want dat ga ik echt niet in mijn eentje doen! Ik kijk dan weer naar Louis en glimlach zwakjes.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    'Dat is goed. Ik heb alleen werkelijk waar geen idee hoe we het moeten gaan schoonmaken aangezien alles wat hier ligt een beetje verrot is, dus misschien kunnen we wat boodschappen als eerste doen? En, heb je nog kleding nodig? Dat lijkt me wel handig.' Ik glimlachte lief naar haar en vroeg me af of ik de kleding nog zou passen die boven hing, vast wel, eerst Isabella en dan pas mezelf. Tenslotte probeerde ik het met dit een beetje goed te maken, voor zover dat lukte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik knik dan. 'Tsja, dat is inderdaad misschien wel beter, wat schoonmaakspullen vooral.' zeg ik dan en grinnik even. Bij het woord kleren intstaat er meteen een brede grijns op mijn gezicht, ja, je zou kunnen zeggen dat ik nog al een shopaholic ben. 'Kleren is altijd handig.' zeg ik dan, houd het toch nog beschaaft en grinnik even. 'Kom.' zeg ik dan glimlachend en pak zijn hand vast en trek hem mee het huis uit, geen idee waarom ik plots zo enthousiast ben en zo rond loop met de persoon die me wel heeft ontvoerd, maar op dit moment kan het me even niks schelen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Ik glimlachte naar Isabella, die ineens veel vrolijker deed, wat mij ook vrolijker maakte. Ik griste nog net de sleutels van het tafeltje af, voordat ik achter Isabella aanliep. 'Wil je lopend, of met de auto naar de stad?' Het liefste ging ik lopen, omdat we zo lang in het donker hadden gezet, maar misschien wilde Isabella liever met de auto. Ik gaf haar een kneepje in haar hand en besefte eigenlijk zelf nauwelijks dat ik dit gedaan had. Na twee jaar gewoon weggelopen, en dat allemaal door een meisje.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Wordt Louis verliefd? :P Ja, want hij doet het wel idd allemaal voor een meisje. XD]

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik kijk hem aan en gij grist nog net de sleutels van het kastje af. 'Lopen, ik kan wel wat frisse licht gebruiken na al die tijd in het donker te hebben gezeten.' zeg ik dan en glimlach even en voel kort het kneepjes in mijn hand en kijk even naar onze handen en dan weer naar Louis, voor vreemden zal het er vast uitzien alsof we een koppeltje zijn, ze zouden eens moeten weten. Mijn gedachten laten me weer even lachen en ik kijk weer voor me uit.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Wie weet! Haha. Het zou wel leuk zijn.]
    Louis Tomlinson.
    'Ben ik het volkomen mee eens.' Ik glimlach naar Isabella en trek haar in de richting die we op moeten lopen, ik zoek het eigenlijk niet zo om onze handen los van elkaar te maken, het voelde best goed zo, om na al die tijd weer eens hand in hand met iemand te lopen, op straat. Ik glimlach als we bij de supermarkt aankomen en open de deuren voor Isabella. Alles was zo lang geleden en ik voelde heel veel spijt omhoog komen, maar ik zette me er even overheen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adalicia Rosalia Zaviera
    Louis trekt me mee waar we naartoe moeten en ik grijns even. Frisse lucht doet me goed, vooral nu, eigenlijk gewoon buiten zijn. Al snel zijn we dan bij de supermarkt doet Louis dedeuren voor me open en ik grinnik toch even. 'Hmm gentleman.' zeg ik dan en grinnik even, of ja, nu is hij een gentleman, toen straks absoluut niet, maar goed, daar moet ik nu gewoon niet naar kijken. Ik kijk even de supermarkt rond, ik heb werkelijk geen idee waar alles ligt of wat hij eerst wil halen, dus ik kijk Louis vragend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Ik grinnikte en keek haar aan. 'Hm, soms kan ik best wel aardig zijn, hoor. Kom!' Ik pakte haar bij haar arm vast, duwde een mandje in haar handen en trok haar mee door de supermarkt. Ik was gewoon iets te enthousiast dat ik het eindelijk had gedaan, na twee jaren en ik voelde me vrij goed in Isabella's buurt. Ik gooide er van alles in wat we nodig hebben en keek vervolgens met een brede grijns Isabella aan. 'Heb je nog speciale wensen?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adalicia Rosalia Zaviera
    Ik schud even grijnzend mijn hoofd maar word al snel aan mijn arm door Louis meegetrokken en er wordt een mandje in mijn handen gedrukt. Ik grinnik even en voor ik het weet hebben we al bijna alles en zit het mandje aardig vol. Ik schud dan mijn hoofd. 'Ik zou niet weten wat.' zeg ik dan en haal mijn schouders op en kijk nog een keer naar het mandje waar wel alles inzit.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp