• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || Dinaggo
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||DreamWishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || Seaver
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddess

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    - (Als je vragen hebt, zeg hebt dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 21:59 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Hahaha, lol, dat was tijdens mijn stage, die was uberleuk. (: Nu mag ik er komen werken. ^^ Ik werk tevens bij de AH, Albert Heijn en daar hebben ze extra koopzondagen ingelast en volgens een vriendin van mij moet ik dan werken. D:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ik werk niet, ben gwn te lui..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik werk voor nop. Het geld geef ik toch nooit uit, maar ja. Bij de kruidvat is het leuk, AH vind ik niet zo, als m'n contract daar afloopt stop ik ook.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Florianne Alice de Ruiter
    'Daar kon je ook gewoon om vragen hoor.' Ik gruwel echt van zijn gezicht op het moment. 'Wil je zo graag mijn gezicht zien?' Wat ik dus al zei: NEE! Maar helaas heeft hij me nog steeds vast en heeft mijn knijpactie alleen tot resultaat dat ik nu gedraaid ben. Ik kijk weg als hij met een hand over mijn wang heen strijkt. 'Ik zal maar gewoon meewerken en je overgeven, het kan echt heel lekker zijn' Boos kijk ik hem aan.
    'Alsof jij dat weet!' Mooi niet dat ik het lekker ging vinden. Mooi niet dat het zover zou komen. Ik begin tegen te stribbelen, maar het haalt niks uit. Hij tilt me namelijk op, zodat ik niet echt houvast heb om me los te wurmen. Wel ben ik nu die verdomde kamer uit, maar ik neem aan dat we niet naar een plek gaan die ik nog meer zou mogen. Onderweg vang ik wat laag gekreun op. Vies haal ik mijn gezicht op, fijn een huis zonder geluidsisolatie.
    Als hij kusjes in mijn nek begint te geven druk ik mijn hand in zijn gezicht.
    'Dacht het dus even niet hé.' We komen een kamer binnen, die er van binnen veel mooier en luxer uitziet. Bewoonbaar en gezellig. Zoals een kamer van je vriendje er uit zou zien, een goede eerste plek om ontmaagd te worden. Maar nu had dit beeld van de perfecte kamer juist een niet zo fijn staartje. Het is niet zo dat ik onbekend ben met het seksueel terrein, ik was alleen nog niet ontmaagd.
    Binnen word ik op de grond gezet, waarna ik gelijk probeer te ontsnappen. Helaas word ik echter tegen de muur aangedrukt en sluiten zijn armen me op. Ook komt hij gevaarlijk dichtbij en beland zijn hele lichaam tegen het mijne. Zijn kus en de bijt in mijn onderlip zijn voor mij het teken dat ik nu echt actie moet ondernemen, als ik hier nog onderuit wil komen. Ik zet mijn handen tegen zijn borst en geef hem een duw. Ook wend ik mijn blik af naar de zijkant.
    'Nooit geleerd van je moeder om liefdevol om te gaan met een meisje?'

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 21:09 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Ik ga wat actie voeren met Louis. ^^]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson.
    Ik drukte nog een keer met lippen ruw tegen die van Camille aan, voordat ik met een grijns mijn blik op Isabella en Harry legde. Harry genoot volgens mij best wel, maar niet erg genoeg. Ik kroop zo stil als ik kon achter Isabella, en liet mijn handen over haar billen strelen. 'Hm,' mompelde ik zachtjes. Ik keek Harry aan met een grijns en plaatste mijn hand weer op achterhoofd, ik duwde er hard tegenaan, zodat ze Harry's kleine vriend wel helemaal in haar mond moest hebben. Zo was het hoe het hoorde. En nu moesten ze een beetje opschieten, want ik wilde graag naar de show van Camille en Isabella kijken.
    [Nu kan jij ook weer wat schrijven Naomi, ik ben lief, niet waar? ;p]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Oke, het zal me benieuwen! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ja Lieke, je bent lief, ga meteen reageren. xd]

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 22:31 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Yay, ik heb het altijd al geweten. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik ga door waar ik mee bezig ben. Man, deze jongen had een groot uithoudingsvermogen, de meeste waren nu allang klaar gekomen, met alles wat ik deed. Plots voel ik onverwacht een paar handen mijn billen strelen, maar heb al snel door dat het Louis is en hij duwt mijn hoofd dan al snel ook verder omlaag, inmiddels deed het me al niet veel meer en ik ga gewoon door waar ik mee bezig was, alleen nu dan dieper en merk dan dat het nu echt niet lang meer gaat duren. Ik verhoog mijn tempo en alles nog iets, waardoor hij nog meer kan genieten en voel dan al snel het gloedje in mijn mond en slik het braaf allemaal door en laat dan zijn lid los en ga weer wat rechter zitten en veeg even een klein beetje uit mijn mondhoek weg en kijk dan naar Louis.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Slade schreef:
    [Yay, ik heb het altijd al geweten. :')]


    [Duhhh! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Ik merk dat Harry klaar komt en Isabella zijn goedje braaf door slikt. Het heeft gewerkt. Louis, je bent weer eens fantastisch. Ik grinnikte waarna ik naar Isabella keek, ze had nog een klein beetje sperma van haar aan haar andere mondhoek hangen, maar mooi niet dat ik iets zei, het stond wel sexy en wond me eigenlijk direct weer op. Ik keek even naar Harry en gaf hem een veelbetekende blik, waarna ik in de lach schoot. 'Dachten jullie nou echt dat jullie er met een pijpbeurt vanaf kwamen?' Ik schudde mijn hoofd. 'Ah ah. Jullie gaan nog gezellig met elkaar seks hebben, en de deur is op slot. Sorry Camille, je kan niet nog een keer wegrennen.' Grijnzend keek ik het meisje aan waar ik net nog seks mee had gehad. Ik duwde Isabella al richting Camille, waarna ik naast Harry ging zitten en de twee afwachtend aanstaarde. Deze keer moest het lukken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ik denk dat ik hier beter pas weer op kan reageren als xClove online is...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Jap. Dat is inderdaad beter... Ik ga toch slapen. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Hello. Reageer maar, (: ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.