• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 20:32 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    Harry duwde me op mijn rug waarna hij met zijn hoofd op mijn borst kwam liggen me aan bleef staren met een glimlach, ik glimlachte net zo hard terug en voelde me de gelukkigste jongen op de hele wereld. 'Awh, Haz, wees niet zo onzeker. Het komt goed, ik beloof het je. Alle Larry shippers gaan het geweldig vinden,' grinnikte ik. Maar ook bij mij knaagde er nog het gevoel dat sommige mensen ons gingen haten alleen omdat we voor onze gevoelens uitkwamen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    Ze geven niet om je, Horan! Liam negeert je, Harry haat je, Louis steunt hem en Zayn... Zayn is de enige die je een beetje mag. Je hebt geen reden om te leven! Pleeg zelfmoord.
    Ik lees het over en over. Hij komt net uit de brievenbus! Ik staar ernaar. Het is waar, niemand mag me. Vastnesloten loop ik de trap op. richting het teras op zolder! Ik open buiten deur en loop naar buiten. Ik klim over het hekje en gluur naar beneden. Is dit het dan? Geven ze echt niet genoeg om me, genoeg om me te redden?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    Ik weigerde er verder nog over na te denken en sloot mijn ogen terwijl mijn vingers over Louis zij borstkast gleden. Ik gaapten even. Ik werd altijd zo moe en kreeg altijd hoofdpijn als ik zo'n uitbarsting had gehad. De vloer hier lag totaal niet lekker eigenlijk. "Gaan we naar huis?" Piepten ik zachtjes. Waarna ik er aan dacht dat we misschien eerst lang Niall moesten. Tenminsten, ik toch. Ik pakten zijn mobiel maar las de sms'jes waar het over had gehad niet. Ik wilden zelf uit zijn mond horen wat er aan de hand was. "Laat maar, ik moest eerst langs Niall." Mompelde ik.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 7:58 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    Goed zo, Niall! Niemand zal meer aan je denken, daar ben je niet dierbaar genoeg voor. Maar, ik ben er nog. Ik zal altijd ds klootzak herineren die Harry sloeg! Spring, de wereld word er alleen maar beter op...
    Waar komt dat nou weer vandaan?! Ik kijk om me heen, laat maar! Alleen springen is de goed keuze. Ik klem me vast en klim over het kleine hekje. vanaf hier is het wel erg hoog. Niet aandenken, ze hoeven je hier niet!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Ik moet naar school]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {me too!}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    Harry sloot zijn ogen en liet zijn vingers over mijn borstkas glijden. Ik maakte een tevreden geluidje en sloot ook mijn ogen. 'Gaan we naar huis?' Vroeg Harry plotseling, ik maakte een pruillipje en keek hem aan, maar toen hij over Niall begon en zelfs zijn telefoon erbij pakte, wist ik dat hij naar hem teo zou gaan. 'Moet ik met je mee gaan?' Ik beet op mijn lip en keek Harry aan.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 9:30 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Moet ik met je mee gaan?' Vroeg Louis en en beet even op zijn lip. ''Graag, maar alleen als je zelf wilt hoor.'' het was waarschijnlijk dat of Niall of ik hem weer hellemaal ging flippen. Ik stond moeizaam op en trok daarna Louis omhoog. ''Dankje lou.'' fluisterde ik waarna ik mijn lippen kort op die van hem drukte. ''Op hoop van zegen.'' ik hopten dat het niet al te duidelijk was dat ik had gehuild want ik wist zeker dat er buiten, vast nog fans en media zou staan. ik zuchten even en pakte zelfverzekerd Louis zijn hand vast. ik kon dit niet alleen nu. Ik opende de deur en ik had nog geen stap naar buiten gezet of ik hoorden het gegil al.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 10:54 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Een zacht opgelucht zuchtje verliet mijn mond, Harry wilde me gelukkig wel mee hebben, misschien was hij wel bang dat Niall weer zou flippen, wie weet. 'Natuurlijk,' een kleine glimlach verscheen rond mijn lippen toen ik Harry's lippen voor een fractie van een seconde op die van mij voelde. Harry pakte mijn hand vast en opende de deur, het liefste had ik mijn handen tegen mijn oren aangedrukt, zo hard was het geschreeuw nu, ik kon het er niet echt bij hebben nu. Ik kneep zacht in Harry's hand en trok hem mee door de menigte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik liet me meetrekken door de mensen en voelden handen overal op mijn lichaam. "Ik hou van jullie!" Riep ik snel. "Kom." Ik trok Louis mee de hoek om en snel liepen we naar Niall zijn huis terwijl ik onze vingers verstrengelde. "Ik wil op het knopje drukken." Riep ik en drukten met mijn wijsvinger hard op de bel.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik grinnikte en sloeg een hand tegen mijn voorhoofd aan. 'Soms ben je nog zo'n kindje, hè.' Ik kneep met mijn vrije hand even in zijn wang en drukte er vervolgens een kusje op. 'Maar dat is ook waarom ik van je hou...' Ik beet op mijn lip en wachtte af totdat Niall de deur zou open komen doen. Wie weet werd hij ook wel kwaad op mij omdat ik met Harry mee was gekomen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    Ik negeer de bel en blijf naar beneden staren. Jump. Ze houden zoveel van me, zoveel dat ze het niet eens door hebben. Ik sta hier op het punt zelfmoord te plegen, en hun hebben dat niet door. Het kwetst me wel, na een paar jaat denk je toch dat mensen je kennen. Door de tranen zie ik niet goed waar ik sta. waarom is het zo moeilijk? Hun willen me niet, hij wil me niet. Wie wil mij? Precies! Niemand...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    Niall deed dan misschien niet open, zo makkelijk gaf ik niet op. Ik had immers gewoon de sleutels en ik draaide de deur van het slot af. "Nialler, ik weet dat je thuis bent!" Riep ik. Ik wist het eigenlijk hellemaal niet of hij thuis was, maar het was te proberen en Ik zag zijn jas Op de kapstok hangen en keek vragend naar Louis. "Niall, niet meer boos zijn." Zuchten ik en liep naar boven terwijl ik Louis gewoon achter me aan bleef trekken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    Het is nu of nooit! Ik haal diep adem, shit! Ze komen de trap op. ik probeer terug te klimmen maar glij uit. Snel pak ik me vast aan de reling. "Help!" Roep ik. "Please?!" Ik klem me vast maar glij steeds weer weg. Centimeter voor centimeter. Is dit mijn einde?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    Aangezien Niall de deur niet opendeed en Harry een sleutel had, trok Harry me overal mee het huis doorheen. 'Hij is er niet...' Met een spijtig gezicht kijk ik Harry aan, maar ik kijk direct naar het plafond als ik iemand "help" hoor schreeuwen. Ik slaak een klein gilletje en bang kijk ik Harry aan. 'W-was dat Ni-Niall?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you